de heer Jack van Hensbergen

Top luitjes een vlotte bedienging

Reactie Allebatterijen.nl:

Wauw, een 10! Bedankt voor deze hoge score. Hier doen we het voor. We zien je graag weer snel bij Allebatterijen.nl.

de heer A.P. van van Steenis

Prima !!

Service, snelheid.

Reactie Allebatterijen.nl:

Wauw, een 10! Bedankt voor deze hoge score. We zien je graag weer snel bij Allebatterijen.nl.
Berry Smits | Klantenservice

Snel geleverd en gunstig geprijsd.

de heer Patrick Aggenbach

Snel en voordelig

Snel en voordelig

Reactie Allebatterijen.nl:

Bedankt voor je positieve feedback. Hier worden we erg blij van. We zien je graag weer snel bij Allebatterijen.nl.

de heer huub verspeek

Prima ervaring ,alles tip top geregeld,levering zoals afgesproken

goed overzicht op producten

Albert

Prima. Woe batterijen besteld, vrijdag nog niets ontvangen, gebeld met helpdesk, opnieuw verstuurd zonder gezeur, zaterdag nog niets ontvangen, in weekend mailtje gestuurd wat er aan de hand was,... Prima. Woe batterijen besteld, vrijdag nog niets ontvangen, gebeld met helpdesk, opnieuw verstuurd zonder gezeur, zaterdag nog niets ontvangen, in weekend mailtje gestuurd wat er aan de hand was, keurig en snel beantwoord, en maandag 2 x identiek pakketje ontvangen. Lag dus niet aan allebatterijen.nl, maar aan de vervoersdienst. ( nee, ik noem geen naam).

Ze doen wat ze beloven

Reactie Allebatterijen.nl:

Gelukkig toch nog goed gekomen. Bedankt voor je positieve feedback. We zien je graag weer snel bij Allebatterijen.nl.

Zeer goed

Reactie Allebatterijen.nl:

Fijn om te horen dat je tevreden bent. We zien je graag weer snel bij Allebatterijen.nl.

snelle levering

de heer ....

...

...

Brenda Schouten-Beckett

Mijn bestelling was naar de verkeerd adres afgeleverd maar ik heb heel goed respond gekregen van klantenservice en nu ben ik niet meer boos. Bedankt voor jullie respons.

Klantenservice was heel netjes. Mijn probleem is opgelost en ik vind het niet de schuld van Allebatterijen dat de postal service verkeerd zijn werk heeft gedaan. Mijn oordeel is nu 5/5

Reactie Allebatterijen.nl:

Kijk, hiermee maak je ons weekend weer helemaal goed...