hejo

Snelle levering en heel veel op voorraad tegen redelijke prijs

1 of tig besteld , maakt niet uit, ze sturen het.

Reactie Allebatterijen.nl:

Wauw, een 10! Bedankt voor deze hoge score. Hier doen we het voor… We zien je graag weer snel in onze webshop

Jos van Dun

Alles vlot gegaan alles snel geleverd .

Correcte en snelle levering.

Reactie Allebatterijen.nl:

Bedankt voor deze hoge score. We zien je graag weer snel in onze webshop

Karahan

Goedkoopste op internet .Aanrader

Heel snel levering

Reactie Allebatterijen.nl:

Wauw, een 10! Bedankt voor deze hoge score. We zien je graag weer snel in onze webshop

Beat

Snelle levering, te snel met het sturen van de feedback, nog niet getest de batterijen!

Reactie Allebatterijen.nl:

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je eerlijke mening met ons te delen. Aan de score te zien hebben we niet aan je verwachtingen kunnen voldoen. Dat vinden we erg jammer...

Jahanjelle Iedema

Nog steeds niets ontvangen,al een week niets gehoord.

Nee,nog niet

Reactie Allebatterijen.nl:

Vervelend om te horen dat de zending nog niet is aangekomen. De zending is door een onvolledig/onleesbaar adres retour gekomen en op 10 september nogmaals naar u opgestuurd. Excuses voor de vertraging.

Christ Vanderhaeghen

Ik ben bedot. Ik bestel CR2325 en jullie leveren BR2325, een inferieure technologie
(CR = manganese dioxide, BR = carbon monofluoride)
BR heeft een korte levensduur…
Zomaar...

Beste heer Vanderhaeghen,

Vervelend om te horen dat er een verkeerde batterij is geleverd, het is nooit onze intentie om mensen te bedotten. Als u de klacht had gemeld bij ons dan hadden we dit direct opgelost. Hoewel de meeste fabrikanten deze types batterij als identiek beschouwen is er inderdaad een verschil. Ik stuur u een email voor verdere afhandeling...

Anoniem amateurfotograaf

Goed en duidelijk

heel duidelijke omschrijving van het product. Helaas hielp de batterij ( die wel paste in het het fotoapparaat ) niet om het schuifmechanisme van de lens weer in beweging te krijgen). jammer!

nonnie

Helaas nog geen ervaring!

Zie bovenste

Menno

Snelle levering en goede communicatie bij vertraging van de levering

Snelle levering en uitvoering van de order

Van dapperen

Beloofd was de batterijen de volgende dag te. Leveren,nadat ze goed op weg waren stond er plotseling dat z e in het depot waren en kreeg ik. Ze veel te laat

Nee nog niet

Reactie Allebatterijen.nl:

Bedankt voor je bericht. We willen natuurlijk al onze afspraken nakomen en vinden het vervelend om te lezen dat er vertraging is ontstaan bij bezorging van je pakket. We gaan dit bespreken met onze vervoerder DPD. Excuses voor het ongemak.