Didi

Goede ervaring

Overzichtelijk, wat het bestellen makkelijk maakt. Geleverd volgens afspraak. Prima geregeld.

Daisy

Prima overzichtelijke site

Geen gedoe en prima snel geleverd

Reactie Allebatterijen.nl:

Wauw, een 10! Bedankt voor deze hoge score. Hier doen we het voor… We zien je graag weer snel in onze webshop

Karin1948

Voordelige en goede batterijen voor mijn hoortoestel. De levering heeft even zich laten wachten. Is uiteindelijk wel bezorgd..

Goed product.

Reactie Allebatterijen.nl:

Fijn om te horen dat je tevreden bent… Helaas is de post niet meer wat het geweest is en zien wij steeds vaker vertraging ontstaan in de bezorging, excuses daarvoor. We zien je graag weer snel in onze webshop,

Theodus

Goede communicatie (product was er niet, vervangend maar gelijkwaardig gecommuniceerd en verzonden).

Reactie Allebatterijen.nl:

Wauw, een 10! Bedankt voor deze hoge score. We zien je graag weer snel in onze webshop

Hay Zeelen

Na bestelling snel en correct geleverd

De snelle levering

Reactie Allebatterijen.nl:

Fijn om te horen dat je tevreden bent… We zien je graag weer snel in onze webshop,

JMR

Snelle en correcte levering.

Albert Bouman

Artikel niet op voorraad direct ingelicht , en binnen de toegezegde tijd geleverd

de Service

Reactie Allebatterijen.nl:

Bedankt voor je positieve feedback. Hier doen we het voor… We zien je graag weer snel in onze webshop

Snowdiver

Een betrouwbare webwinkel die een onvolledige levering tot volle tevredenheid opgelost heeft

Snel, betrouwbaar, service gericht

Ieke Rippen

Prima service

De volgende dag al geleverd

jaco

Snelle en eerlijke behandeling van mijn bestelling.
Levering van de gevraagde producten.

De manier waarop de betaling afgehandeld wordt is voor een veilige werkwijze voor de klant.