Met één woord: subliem

No nonsense en snelle levering

Reactie Allebatterijen.nl:

Wauw, een 10! Bedankt voor deze hoge score. Hier doen we het voor. We zien je graag weer snel bij Allebatterijen.nl.

mevrouw A Knoppert-van den Berg

Reageren vlot

reageren vlot, ook bezorging snel

Reactie Allebatterijen.nl:

Bedankt voor je positieve feedback. Hier worden we erg blij van. We zien je graag weer snel bij Allebatterijen.nl.

Super tevreden

Sterk afgehandejd

Reactie Allebatterijen.nl:

Wauw, een 10! Bedankt voor deze hoge score. We zien je graag weer snel bij Allebatterijen.nl.

de heer Henk Potze

Snel en correct

zelfde als boven

Reactie Allebatterijen.nl:

Fijn om te horen dat je tevreden bent. We zien je graag weer snel bij Allebatterijen.nl.

mevrouw Wendy van Hoven

Positieve ervaring, makkelijke/overzichtelijke site.

Overzichtelijke website, vlotte levering

vlotte levering, eenvoudig de juiste type batterij te vinden

Berry Smits | Klantenservice

Service is goed. Levering duurde deze keer wel (veel) te lang: kreeg de factuur van Afterpay véél eerder dan dat er geleverd werd...

Duidelijke website, alleen staat niet vermeld hoe lang de levering duurt.

Reactie Allebatterijen.nl:

Vervelend om te horen dat het zo lang heeft geduurd. Deze hoortoestel batterijen zijn altijd op voorraad maar door leveringsproblemen bij de leverancier duurde het wat langer voordat we konden... Vervelend om te horen dat het zo lang heeft geduurd. Deze hoortoestel batterijen zijn altijd op voorraad maar door leveringsproblemen bij de leverancier duurde het wat langer voordat we konden uitleveren. Excuses hiervoor.

Niet zo goed, bestelling na 5 dagen nog niet ontvangen

Nog niet gevonden

Reactie Allebatterijen.nl:

Dat klinkt niet goed. Ik zie dat uw zending ondertussen nogmaals is verstuurd. Excuses voor het ongemak.
Berry Smits | klantenservice

de heer Lex Tak