Steenbeek

Duidelijke site.

R Feteris

Snel en goed verpakt geleverd

Duidelijke website

anonymous

Besteld en dag later bezorgd

Zie boven

Reactie Allebatterijen.nl:

Wauw, een 10! Bedankt voor deze hoge score. We zien je graag weer snel in onze webshop

anonymous

Per toeval getipt. Als ik de onderstaande type accu google, dan vind ik jullie niet.

Dat jullie pbq 2.6-12 12v-2.6ah verkopen aan consumenten. Gebruiksgemak webshop.

Reactie Allebatterijen.nl:

Bedankt voor het delen van je ervaring met ons bedrijf, er is nog werk aan de winkel voor ons dus. We zien je graag weer snel in onze webshop

van Empel

Donderdag een bestelling gedaan en dinsdag pas gekregen.
Dit duurt echt te lang daar ik de batterijen nodig had voor de gehoorapparaten.

mooie aanbieding

Reactie Allebatterijen.nl:

Vervelend om te horen dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen. Dit is niet de normale gang van zaken. We proberen iedere zending zo snel als mogelijk op te sturen. Waar het in uw geval mis... Vervelend om te horen dat uw bestelling vertraging heeft opgelopen. Dit is niet de normale gang van zaken. We proberen iedere zending zo snel als mogelijk op te sturen. Waar het in uw geval mis gegaan is durf ik niet te zeggen. Excuses voor het ongemak. Berry Smits | klantenservice

J. J. Oostra

Webshop geeft info prima weer. Ook De Prijs wordt goed vermeld.

Afhandeling prima. Goede info via mail.
Jammer dat de meegestuurde nieuwe kortingsbon maar 3 weken geldig is. Tot 31-12

Reactie Allebatterijen.nl:

Fijn om te horen dat je tevreden bent… We zien je graag weer snel in onze webshop. En niet verder vertellen hoor, maar de kortingscode loopt tot eind januari 2020

A claassen

Altijd correct geleverd

Reactie Allebatterijen.nl:

Wauw, een 10! Bedankt voor deze hoge score. Hier doen we het voor… We zien je graag weer snel in onze webshop

anonymous

Prima prijs en exact geleverd wat besteld is

Prijs en voorraad

Reactie Allebatterijen.nl:

Fijn om te horen dat je tevreden bent. We zien je graag weer snel in onze webshop

anonymous

Goede site, netjes alles geordend en makkelijk om bestellingen te doen

geen account te hoeven aanmaken om iets te bestellen

Reactie Allebatterijen.nl:

Bedankt voor je positieve feedback. Hier worden we erg blij van… We zien je graag weer snel in onze webshop

Boskabouter

Snelle service.

Veel soorten batterijen.

Reactie Allebatterijen.nl:

Fijn om te horen dat je tevreden bent… We zien je graag weer snel in onze webshop,