Dingenis

Werken goed

Reactie Allebatterijen.nl:

Wauw, een 10! Bedankt voor deze hoge score. We zien je graag weer snel in onze webshop

Jaco

Makkelijke Website. Bestellen heel eenvoudig en snelle levering.

Reactie Allebatterijen.nl:

Fijn om te horen dat je tevreden bent… We zien je graag weer snel in onze webshop,

P.Josso

Hoe klein de order ook is alles wordt perfect geregeld.

Als er iets niet op voorraad is krijg je een mail met een oplossing voor dezelfde prijs ....Perfect.

Reactie Allebatterijen.nl:

Bedankt voor je positieve feedback. Hier worden we erg blij van… We zien je graag weer snel in onze webshop

Peter Duin

Goed, overzichtelijke website, snelle levering

snelle llevering

Reactie Allebatterijen.nl:

Wauw, een 10! Bedankt voor deze hoge score. Hier doen we het voor… We zien je graag weer snel in onze webshop

Dhallj

Alles ok maar de batterij blijkt onvoldoende opslagvermogen
Evenmin een handleiding

Voltte aflevering

Reactie Allebatterijen.nl:

Dat klinkt niet goed. Wat bedoeld u met onvoldoende opslagvermogen? Het vervangen van een accu bestaat meestal beschreven in de handleiding van het apparaat waarin deze geplaatst wordt. Ik zal u een datasheet per email toesturen. Er is helaas geen handleiding van de accu beschikbaar

Marifino

Snel en goedkoop te bestellen.

Zie hierboven.

Reactie Allebatterijen.nl:

Bedankt voor je positieve feedback. Hier doen we het voor… We zien je graag weer snel in onze webshop

José

Snel antwoord op mijn duidelijke vraag. Bestellingswijze en aflevering ook prima.

10 jaar geleden ook accu besteld, nu vervanging daarvoor. Dus zeer goede kwaliteitsproducten.

Bert Rodenburg

Overzichtelijke website.
Bestellen is fluitje van een cent.

willem

Na enige aarzeling doordat de vervoerder niet had afgelveverd op de juiste datum is het toch in orde gekomen

sterke punt prijs is zeer concurrerend

Reactie Allebatterijen.nl:

Bedankt voor het delen van je ervaring met ons bedrijf. Fijn om te horen dat het uiteindelijk nog goedgekomen is...

Mike

Niet ALLE merken en soorten, maar hoeveel wil je er hebben..
Veel goedkoper dan in de winkel en volgende dag bezorgd. Geen problemen ondervonden, dus ook klantenservice niet nodig gehad.

Je krijgt wat je bestelt.