PTA Bakker

Snel, accuraat en duidelijk

Goede website, snelle levering en een goede prijs

de heer JT

Lage prijzen, snelle levering

Prijzen

de heer geert uiterwijk

Goede service.

snelle levering

Reactie Allebatterijen.nl:

Fijn om te horen dat je tevreden bent. Hier doen we het voor! We zien je graag weer snel in onze webshop

de heer W Bree

Allebatterijen.nl is prima maar de verzending is knudde. De op 2 juli bestelde batterijen nl. vandaag 6 juli nog steeds niet ontvangen. Oorzaak is vermoedelijk de verzender PostNL die volgens de... Allebatterijen.nl is prima maar de verzending is knudde. De op 2 juli bestelde batterijen nl. vandaag 6 juli nog steeds niet ontvangen. Oorzaak is vermoedelijk de verzender PostNL die volgens de email ook al vanaf 2 juli deze batterijen voor verzending heeft ontvangen. .

Winkel is duidelijk, klantvriendelijk en vlot.
De verzending via postNL is slecht

Reactie Allebatterijen.nl:

Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft mogen ontvangen. Gezien de Corona-perikelen ontstaat er hier en daar momenteel helaas onvermijdelijk vertraging Als het adres correct is vragen we u... Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft mogen ontvangen. Gezien de Corona-perikelen ontstaat er hier en daar momenteel helaas onvermijdelijk vertraging Als het adres correct is vragen we u daarom nog even om geduld. Blijft levering uit, neemt u dan nog even contact met ons op?

de heer A.J. Lobbe

Goed bedrijf met een ruime keus en goede levering.

Keus,prijs en levering

Reactie Allebatterijen.nl:

Bedankt voor je positieve feedback. Hier doen we het voor. We zien je graag weer snel in onze webshop

de heer Rob Reinders

Twee types besteld waarvan er een niet op voorraad was.
Heb een mailtje gehad met een vervangend type met de vraag of ik deze wilde.
Heb mail met ja beantwoord en niets meer vernomen en...
Twee types besteld waarvan er een niet op voorraad was.
Heb een mailtje gehad met een vervangend type met de vraag of ik deze wilde.
Heb mail met ja beantwoord en niets meer vernomen en tot vandaag dus maar 1 type ontvangen.

Snelle verzending

Reactie Allebatterijen.nl:

Onze excuses dat het niet helemaal goed lijkt te zijn gegaan met de levering van uw bestelling. We gaan dit direct voor u oplossen. Excuses voor het ongemak...

mevrouw Inge Van schuijlenburg

De eerste keer voor mij en het verliep prima.

snelle levering.

Reactie Allebatterijen.nl:

Fijn om te horen dat je tevreden bent. We zien je graag weer snel in onze webshop.

de heer Gerard Schotsman

Prima keuze en goede duidelijke website.

Snel en goedkoop.

Reactie Allebatterijen.nl:

Wauw, een 10! Bedankt voor deze hoge score. Hier doen we het voor. We zien je graag weer snel in onze webshop

De heer Muus de Haan

Goed, snel en betrouwbaar

Breed assortiment van o.a. de bekende merken

Reactie Allebatterijen.nl:

Wauw, een 10! Bedankt voor deze hoge score. We zien je graag weer snel in onze webshop

de heer Piet Gilles

Bij bestelling wordt gemeld wanneer de batterijen verstuurd worden, Endstra gebeurd dan ook.

Er gebeurd wat afgesproken is !!