doubleyoupee

Goeie club... levert snel en zoals afgesproken!

Snelheid!

Willem

Onlangs nog een tweede, identieke, bestelling gedaan. Wederom werden de accu's prima op tijd geleverd en zelfs met 10% korting, vanwege een korting voucher bij de eerste bestelling.

Ze doen wat je eigenlijk van iedere webshop verwacht; snel leveren tegen een scherpe prijs.

Geyer

Goede website en snelle levering. Tevreden klant.

Reactie Allebatterijen.nl:

Beste Geyer, bedankt voor het delen van je ervaring met ons bedrijf. We zien je graag weer snel in onze webshop...

Robnob

Goede site
Prijs
terugsturen van lege cartridges

JV

Snelle levering en goede voorlichting.

Geen mening

Joep

Super snelle levering

Reactie Allebatterijen.nl:

Bedankt voor je positieve feedback. Hier doen we het voor… We zien je graag weer snel in onze webshop,

Celler

Eerste keer dat ik bij deze webshop 1,5 Volt knoopcellen heb gekocht , type LR54 van Duracell ( 2 cellen per verpakking) op 3 april 2018.
Bij het onbelast nameten met een elektronische...

Direct geleverde bestelling maar ook op verzoek direct geleverde datasheet van het product.

Beste Celler,

Bedankt voor uw reactie. Uit uw verhaal kan ik opmaken dat de Duracell batterijen niet voldoen aan onze kwaliteitseisen, dit is uiteraard niet de bedoeling. U kunt contact met ons opnemen, we gaan dan nieuwe batterijen naar u toesturen.

Berry Smits | Allebatterijen.nl

Prima webshop met ruime keus.

Goedkoop, webshop overzichtelijk, snelle levering

Reactie Allebatterijen.nl:

Fijn om te horen dat je tevreden bent… We zien je graag weer snel in onze webshop,

Boef 24

Snelle levering, redelijke prijzen.

Zeer goed verpakt.

Reactie Allebatterijen.nl:

Fijn om te horen dat je tevreden bent… Hier doen we het voor! We zien je graag weer snel in onze webshop...

Willem

Leveren accu's tegen scherpe prijzen en keurig op tijd

Prijs is gunstig
Prompte levering

Reactie Allebatterijen.nl:

Bedankt voor je positieve feedback. Hier worden we erg blij van… We zien je graag weer snel in onze webshop,