Sjef

Incomplete maar zeer snelle levering. Snel bereikbaar, Dag na melding is de zending compleet.Topservice, snelle afhandeling.

Vlot bereikbaar.Doen wat ze zeggen.

Reactie Allebatterijen.nl:

Bedankt voor je positieve feedback. Hier worden we erg blij van. We zien je graag weer snel bij Allebatterijen.nl.

Fa Straver Shopsupply VOF

Snelle levering en prima batterij-prijs

snelle levering, reageren (niet) slecht op email als je iets wilt toevoegen of veranderen

Reactie Allebatterijen.nl:

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je eerlijke mening met ons te delen. Helaas hebben we niet geheel aan je verwachtingen kunnen voldoen. Ruimte voor verbetering.

Wat een keus, geweldig!

Veel knoopcellen per stuk verkrijgbaar.

Reactie Allebatterijen.nl:

Fijn om te horen dat je tevreden bent. We zien je graag weer snel bij Allebatterijen.nl.

Edwin B.

Duidelijke website, veel keus en snelle en goede levering.

Snel en je krijgt wat je bestelt!

Reactie Allebatterijen.nl:

Bedankt voor je positieve feedback. Hier doen we het voor. We zien je graag weer snel bij Allebatterijen.nl.

de heer Jacques Kobussen

Snelle correcte levering.

Moeilijk te beoordelen als de bestelling goed is uitgevoerd dan kun je geen verder oordeel geven over opvallende sterke punten. Ik ben tevreden.

Reactie Allebatterijen.nl:

Wauw, 5 sterren! Bedankt voor deze hoge score. Hier doen we het voor. We zien je graag weer snel bij Allebatterijen.nl.

HJ Cap

De bestelling ging snel, de bezorging wat langzamer na 4 dagen.

Goede batterijen, opladen ging ook snel.

Reactie Allebatterijen.nl:

Bedankt voor het delen van je ervaring met ons bedrijf. We zien je graag weer snel bij Allebatterijen.nl.
Berry Smits | Klantenservice

Snel, en goede manier van rondsturen.

Snel, betrouwbaar.

de heer K Smit

Heel goed

snel en goed

Reactie Allebatterijen.nl:

Wauw, 5 sterren! Bedankt voor deze hoge score. We zien je graag weer snel bij Allebatterijen.nl.