trevog

Snel en duidelijk

Groot assortiment

Snelle levering, heel tevreden.

Snel, betrouwbaar

Sleege

Geweldig goed en snel 👍🥇

Alles is goed. Klantenservice, duidelijke site. Beschermd betalen, psot snel en goed verpakt geleverd. Met een klein verrassings kadootje erbij. Dank je wel 👍

Jan

Alleen maar positief. Snelle levering. Gunstige prijs

Prijs

Johnny

Ik heb jullie via zoek machine googel en gelijk al van even kijken wat jullie te bieden hebben en ik heb dus bij jullie besteld

snelle levering

Reactie Allebatterijen.nl:

Bedankt voor het delen van je ervaring met ons bedrijf. We zien je graag weer snel in onze webshop

Jansen

1e keer besteld en goede sevice.

Reactie Allebatterijen.nl:

Fijn om te horen dat je tevreden bent… We zien je graag weer snel in onze webshop,

Chris

Snelle levering , maar wel beschadigde verpakking, geen beschadigde accu's

Reactie Allebatterijen.nl:

Onze excuses dat het niet helemaal goed lijkt te zijn gegaan met de verzending. Goed om te horen dat er geen accu's beschadigd zijn, we zullen in de toekomst alles nog beter in pakken...

We zien je graag weer snel in onze webshop,

Pokerdutch

Opzoeken , bestellen en ontvangen al de volgende dag. Super

Snel goed en netjes bezorgd

Reactie Allebatterijen.nl:

Bedankt voor je positieve feedback. Hier doen we het voor… We zien je graag weer snel in onze webshop

GHM

Als het niet in voorraad is, krijg je gelijk bericht en wordt er vervanging aangeboden

Reactie Allebatterijen.nl:

We kunnen gelukkig in de meeste gevallen een alternatief merk leveren, zo zit je niet al te lange tijd zonder de juiste batterij. We zien je graag weer snel in onze webshop...

Leen Woudenberg

Snelle verzending

goed

Reactie Allebatterijen.nl:

Bedankt voor je positieve feedback. Hier worden we erg blij van… We zien je graag weer snel in onze webshop