Svv

Ontbrekend deel van bestelling werd direct nageleverd. Goede service!

Reactie Allebatterijen.nl:

Fijn om te horen dat je tevreden bent… We zien je graag weer snel in onze webshop,

Leo van Neutegem

Waarschijnlijk door de sinterklaasdrukte kreeg ik een artikel te weinig toegezonden,
nadat ik daar melding van had gemaakt werd het bewuste product binnen 24 uur bezorgd.
Wat een...

Ontzettend snelle en keurig verzorgde afhandeling !

Reactie Allebatterijen.nl:

Een klein foutje aan onze kant en dan toch een 10 scoren! Bedankt voor deze hoge score. Hier doen we het voor… We zien je graag weer snel in onze webshop

Fred Hogerheijde

Prima service

Communicatie

Sj

Ik word overspoeld met evaluatieverzoeken, en kom echt niet toe aan het invullen ervan. Dan ook nog erns een herinnering??
De communicatie m.b.t. de levering verliep vlot, maar van de 3...

Snelle communicatie en toezending zjjn prima. Beoordelingsverzoeken zijn irritant.

Reactie Allebatterijen.nl:

Bedankt voor het delen van je ervaring met ons bedrijf. Door een foutje van onze leverancier hebben wij inderdaad een accu te weinig ontvangen, we gaan dit snel oplossen...

Cees

Goed.. snel. goedkoop... en kwaliteit!!

kleine batterijtjes mogen wat mij betreft wel in een kleinere verpakking verstuurd worden.. scheelt weer afval en kosten

zie boven

Reactie Allebatterijen.nl:

Bedankt voor het delen van je ervaring met ons bedrijf. U heeft helemaal gelijk en we zouden dit graag anders doen. Helaas is de leverbetrouwbaarheid van PostNL niet wat het geweest is en het aantal klachten nam enorm toe. Hier hebben we dan ook de keuze gemaakt om géén brievenbuspakketjes (envelop of brievenbusdoosje) meer te versturen. Vanaf januari gaan we weer proberen om met de post te versturen…

Gerry

De berichtgeving was netjes. En de bestelde batterij is ook conform deze berichten goed aangekomen.

De betrouwbaarheid is fraai en goed om opnieuw op in te gaan.

Bert

Goede informatie op de site over de producten. Bestellen en bezorgen gaat moeiteloos.

uitgebreide keuze mogelijkheden
snelle bestelprocedursnelle levering
interessante prijzen

Reactie Allebatterijen.nl:

Wauw, een 10! Bedankt voor deze hoge score. We zien je graag weer snel in onze webshop

ALPHA ICT

Duidelijke website

Snelle service

Reactie Allebatterijen.nl:

Bedankt voor je positieve feedback. Hier doen we het voor… We zien je graag weer snel in onze webshop

Goede en snelle afwerking

snelle en betrouwbaar

Reactie Allebatterijen.nl:

Bedankt voor het delen van je ervaring met ons bedrijf. We zien je graag weer snel in onze webshop

Delforterie

Goede service.

Vlotte levering.

Reactie Allebatterijen.nl:

Wauw, een 10! Bedankt voor deze hoge score. Hier doen we het voor… We zien je graag weer snel in onze webshop