H.G.van de Weg

Zeer snelle levering

zie boven.

Reactie Allebatterijen.nl:

Wauw, een 10! Bedankt voor deze hoge score. Hier doen we het voor… We zien je graag weer snel in onze webshop

Alarm mannetje

Snelle en correcte levering. Groot aanbod in de betere kwaliteit batterijen

Elders lastig of tegen hoge prijzen te verkrijgen batterijen altijd op voorraad en dus vlot geleverd.

Reactie Allebatterijen.nl:

Fijn om te horen dat je tevreden bent… Hier doen we het voor! We zien je graag weer snel in onze webshop

Hoste Marc

Perfecte prijs/kwaliteit

zeer snelle levering

Reactie Allebatterijen.nl:

Fijn om te horen dat je tevreden bent… We zien je graag weer snel in onze webshop,

Berry Smits | Allebatterijen.nl

Heel eenvoudig alles te bestellen

Levertijd en afleveren is perfect geregeld

Reactie Allebatterijen.nl:

Bedankt voor je positieve feedback. Hier worden we erg blij van… We zien je graag weer snel in onze webshop

Rika

Alles prima in orde en dit voor een concurentiële prijs. Snelle en correcte levering. Toppie, helemaal blij mee.

Prijs, snelle levering.

Reactie Allebatterijen.nl:

Wauw, een 10! Bedankt voor deze hoge score. We zien je graag weer snel in onze webshop

Nekkie.

Helaas geen Track & Trace code o,tvangen.

De prijs.

Reactie Allebatterijen.nl:

Fijn om te horen dat je tevreden bent, we zien je graag weer snel in onze webshop,

Patrick

Goede prijs voor prima batterijen.

Tonvandenbosch

Goed snel degelijk.

Gemakkelijk zoeken op de website. Snelle levering.

Reactie Allebatterijen.nl:

Bedankt voor het delen van je ervaring met ons bedrijf. We zien je graag weer snel in onze webshop

HKK

Goede service, snelle levering en goedkoop

Snelle levering en prijs.

klant uit Oudwoude (Frl)

Allebatterijen.nl had de bestelde accu niet op voorraad, maar bood direct een alternatieve accu aan voor dezelfde prijs.

Goede communicatie en service. Nadat ik de alternatieve accu had geaccepteerd, kreeg ik al snel een mail dat de accu was verzonden. De dag daarop heb ik de accu ontvangen. Deze had wel een cataloguswaarde van 180 % van de waarde van de bestelde accu.