de heer huub verspeek

Prima ervaring ,alles tip top geregeld,levering zoals afgesproken

goed overzicht op producten

Reactie Allebatterijen.nl:

Wauw, een 10! Bedankt voor deze hoge score. Hier doen we het voor. We zien je graag weer snel bij Allebatterijen.nl.

Albert

Prima. Woe batterijen besteld, vrijdag nog niets ontvangen, gebeld met helpdesk, opnieuw verstuurd zonder gezeur, zaterdag nog niets ontvangen, in weekend mailtje gestuurd wat er aan de hand was,... Prima. Woe batterijen besteld, vrijdag nog niets ontvangen, gebeld met helpdesk, opnieuw verstuurd zonder gezeur, zaterdag nog niets ontvangen, in weekend mailtje gestuurd wat er aan de hand was, keurig en snel beantwoord, en maandag 2 x identiek pakketje ontvangen. Lag dus niet aan allebatterijen.nl, maar aan de vervoersdienst. ( nee, ik noem geen naam).

Ze doen wat ze beloven

Reactie Allebatterijen.nl:

Gelukkig toch nog goed gekomen. Bedankt voor je positieve feedback. We zien je graag weer snel bij Allebatterijen.nl.

Zeer goed

Reactie Allebatterijen.nl:

Fijn om te horen dat je tevreden bent. We zien je graag weer snel bij Allebatterijen.nl.

snelle levering

de heer ....

...

...

Reactie Allebatterijen.nl:

Bedankt voor je positieve feedback. Hier worden we erg blij van. We zien je graag weer snel bij Allebatterijen.nl.

Brenda Schouten-Beckett

Mijn bestelling was naar de verkeerd adres afgeleverd maar ik heb heel goed respond gekregen van klantenservice en nu ben ik niet meer boos. Bedankt voor jullie respons.

Klantenservice was heel netjes. Mijn probleem is opgelost en ik vind het niet de schuld van Allebatterijen dat de postal service verkeerd zijn werk heeft gedaan. Mijn oordeel is nu 5/5

Reactie Allebatterijen.nl:

Kijk, hiermee maak je ons weekend weer helemaal goed...

Brenda Schouten-Beckett

Mijn batterijen zijn NOG NIET GEKOMEN. Bestelling op 1 september gemaakt! Wat nu?

Geen sterke punten als je mijn geld hebt en je stuurt je product niet.

Reactie Allebatterijen.nl:

Wij hebben uw bestelling op 2 september jl. direct verzonden als brievenbus zending naar het door u opgegeven adres. Dat PostNL dit vervolgens verkeerd bezorgd vinden wij erg vervelend. Jammer dat u... Wij hebben uw bestelling op 2 september jl. direct verzonden als brievenbus zending naar het door u opgegeven adres. Dat PostNL dit vervolgens verkeerd bezorgd vinden wij erg vervelend. Jammer dat u niet eerder aan de bel getrokken heeft bij ons, dan hadden we direct actie kunnen ondernemen om dit op te lossen. Excuses voor het ongemak.

M Paul

Makkelijk besteld en snel geleverd

Groot assortiment, makkelijk juiste batterij te selecteren

de heer Wiel Mingels

Zelf navraag na een kleine week gedaan omdat ik nog steeds niks had ontvangen en gehoord

Na navraag ivm gedane bestelling kreeg ik na een dag de vermelding dat bij de bezorger iets was fout gegaan en pakketje was zoek geraakt, en de bevesteging dat het artikel meteen weer geheel... Na navraag ivm gedane bestelling kreeg ik na een dag de vermelding dat bij de bezorger iets was fout gegaan en pakketje was zoek geraakt, en de bevesteging dat het artikel meteen weer geheel kosteloos opnieuw werd verstuurd.

Reactie Allebatterijen.nl:

We willen natuurlijk al onze afspraken nakomen en vinden het vervelend om te lezen dat je pakketje is zoekgeraakt. We zijn hierbij afhankelijk van onze vervoerders en hun communicatie naar ons toe.... We willen natuurlijk al onze afspraken nakomen en vinden het vervelend om te lezen dat je pakketje is zoekgeraakt. We zijn hierbij afhankelijk van onze vervoerders en hun communicatie naar ons toe. Excuses voor het ongemak.
Berry Smits | Klantenservice

De levering duurde wat langer als verwacht

Toch geleverd na een week

Reactie Allebatterijen.nl:

Helaas is de post niet meer wat het geweest is en zien wij steeds vaker vertraging ontstaan in de bezorging, excuses daarvoor.