eric lohrmann

Snelle levering, correcte prijs, geen melding gekregen van track en trace code of van data levering , levering gebeurde wel binnen 2 dagen maar na de bevestiging van bestelling geen enkele mail...

goede verpakking voor dit product

Reactie Allebatterijen.nl:

Bedankt voor de positieve feedback. Uw bestelling is verstuurd met DHL Parcel, het is niet de bedoeling dat de zending in de brievenbus gedaan wordt. Wij zullen dit meenemen in de maandelijkse evaluatie met DHL. De bevestiging van de order is verstuurd op 12 februari 10:45, kan het zijn dat deze in de spam terecht is gekomen?

G. N.

Snelle levering, voor een nette prijs!

Reactie Allebatterijen.nl:

Wauw, een 10! Bedankt voor deze hoge score. We zien je graag weer snel in onze webshop

John

Prima !

snelle levering, goede prijs !

Reactie Allebatterijen.nl:

Wauw, een 10! Bedankt voor deze hoge score. Hier doen we het voor… We zien je graag weer snel in onze webshop

Sander

Goedkope batterijen en snelle levering. Prettig!

Breed assortiment, snelle levering!

Ellaatje

Alles was in orde, zeer vlugge levering

Goede prijs kwaliteit

Reactie Allebatterijen.nl:

Bedankt voor je positieve feedback. Hier worden we erg blij van… We zien je graag weer snel in onze webshop

Jan van Meel

Eerste zending van een order niet ontvangen, na contact is dit probleem feilloos opgelost , zonder probleem is een compliment waard

goede communicatie en komt afspraken na

Reactie Allebatterijen.nl:

Bedankt voor deze hoge score. Goed om te horen dat de zending alsnog is aangekomen... We zien je graag weer snel in onze webshop

bouwman

Overzichtelijk veel keuze

Snel en veel keuze

Reactie Allebatterijen.nl:

Fijn om te horen dat je tevreden bent… We zien je graag weer snel in onze webshop,

Frans Baelus

Kan geen mening geven batterijen nog niet ontvangen.

dus momenteel score 0.

Reactie Allebatterijen.nl:

Erg vervelend om te horen dat uw bestelling nog niet is gearriveerd. We gaan even uitzoeken waar het precies mis gaat en houden u op de hoogte per email. Excuses voor het ongemak...

A. Bult

Prima ervaring geef het een 10.

Patrick V

Bestelling verliep soepel, zondag besteld, dinsdag in huis.

Betalen via afterpay werkt wel prettig.
Prijs was goed.

Reactie Allebatterijen.nl:

Fijn om te horen dat je tevreden bent… Hier doen we het voor! We zien je graag weer snel in onze webshop