Richard Hoogenboom

Prima te bereiken en te bestellen, na enige raadgeving!

Prima product en snelle levering.

Rob Geluk

Eerstkeer iets besteld snel binnen en een goede prijs.

A. Van Beurden

Prima communicatie! Snelle levering. Afspraak zelf gepland en dat ging minder maar dat kwam imdat ik ook wel snel er achteraan ging :) top en graag weer!

Duidelijke mails over vervolgstappen na de bestelling geplaatst is!

V d Burgt

Dit bedrijf doet wat het je beloofd levert de juiste band snel en correcte afhandeling.

Zie boven staande ik ben 100% tevreden dit bedrijf is goed bezig.

Oude Hengel Rondhout

Snelle Levering

Voor het eerst de site bezocht en een autoband gekocht. De site is duidelijk. En snele levering! Woensdag online besteld, donderdag in huis.

De snele levering van het product.

Fred

Goede communicatie, snelle levering. We vonden het echter niet oké dat de banden gewoon voor het huis gezet waren omdat er niemand thuis was.

Reactie All Seasons Banden:

Hartelijk dank dat u dit ook bij ons heeft willen melden, voor ons is dit ook niet oke en ook niet conform de afspraken die we hebben met de verschillende vervoerders. Wij zullen deze hiervan in... Hartelijk dank dat u dit ook bij ons heeft willen melden, voor ons is dit ook niet oke en ook niet conform de afspraken die we hebben met de verschillende vervoerders. Wij zullen deze hiervan in kennis stellen uiteraard.

Rob Bos

Goede prijzen en vlotte leveribg

Zie boven.

Moet nog verder ervaren of dit bedrijf goed service geeft. Heeft wel netjes afgehandeld als er iets is fout gegaan.

Goeie kwaliteit prijs valt mee

w.k.b. "it giet oan"

Goed.

snelle afhandeling , en zeer korte/snelle lever tijd goede concurerende prijzen.