a.volger

Snel geleverd en conform het bestelde

peter

Bijzonder goed! Goed advies, goede levering!

zeer goed in het beantwoorden van vragen en geven van advies, goede levering, scherpe prijs

LagerweijInfra

verzending gebeurd snel

R.J. Grootveld

Goed.

Scherpe prijs. Snelle levering. Goed verpakt. Recente productiedatum.

Lang gezocht naar een betrouwbaar bedrijf met goede banden voor een leuk prijsje. Snelle levering ook. De banden waren perfect. netjes helemaal ingepakt! Ik ben super tevreden! Volgende keer bestel... Lang gezocht naar een betrouwbaar bedrijf met goede banden voor een leuk prijsje. Snelle levering ook. De banden waren perfect. netjes helemaal ingepakt! Ik ben super tevreden! Volgende keer bestel ik ze weer bij dit bedrijf!.

Snelle levering, top banden!

Bronsvoort

Snel en goed

Snelheid

Slecht.

Reactie All Seasons Banden:

Beste mevrouw,
Beste mevrouw,
Ondanks dat uw bestelling direct dezelfde dag is verstuurd met de vervoerder, is uw bestelling 1 dag later bezorgd dan u is bericht. De vertraging is ontstaan door oponthoud bij de vervoerder. Helaas hebben wij hier geen invloed op, maar hadden wij ons reeds per mail verontschuldigd. Bij deze wederom onze excuses hiervoor.

Uitstekende service voor banden

Persoonlijke benadering

Edwin

De banden waren binnen een dag geleverd, perfecte service voor een goede prijs!

Levering binnen een dag