ALHYDRAN

Bezorging & Levertijd
Product
Website

Lucia Van Zwol

Gebruik het al lange tijd voor littekens na operatie ben er zeer tevreden over

Geeft merkbaar verschil , smeert makkelijk

Jolanda Pieters

Makkelijk te bestellen

Sylvia Pieters

Na mijn ooglidcirrectie meteen op de derde dag al begonnen met smeren.
Nu, een aantal maanden later heb ik hele soepele, fijne littens die je al bijna niet meer ziet.

Gebruiksvriendelijke website, snelle levering en voldoende informatie over de mogelijkheden van gebruik.

s van hilten

Fijne crème en snel geleverd

Gerrie Buitink

Smeert fijn

Helpt goed voor mij Wondjes

Laura De jong

Alydran crème aangeschaft vanwege de rode vlekjes die ik over hield van de acne.
De roodheid is een stuk minder en zelf bijna verdwenen na 1 week gebruik.
Ook een hele fijne crème als je...
De roodheid is een stuk minder en zelf bijna verdwenen na 1 week gebruik.
Ook een hele fijne crème als je een droge huid hebt, je huid is snel gehydrateerd.
Ik ben erg tevreden over dit product

Goed product

Nvt

Anne

Prettige creme in gebruikt. Mijn extreem droge huid geeft minder jeuk, tevens ben ik het gaan gebruiken voor mijn voeten (syndroom van Raynaud), de kapotte huid van mijn voeten hersteld veel sneller... Prettige creme in gebruikt. Mijn extreem droge huid geeft minder jeuk, tevens ben ik het gaan gebruiken voor mijn voeten (syndroom van Raynaud), de kapotte huid van mijn voeten hersteld veel sneller al bij een keer per dag smeren.

Daarbij gebruik ik ook de zonnecrème, waardoor ik veel minder donkere vlekken en (acné) littekentjes in mijn gezicht heb. Of ze vervagen langzaam.

Hoeft weinig van het product te gebruiken, trekt snel in, plakt niet, geen sterke geur, hersteld de huid op meerdere vlakken.

Verbeterpunten

Aan de creme's zelf niet. Alleen zou ik het fijn vinden als de mogelijkheid er is om mijn bestelling bij een postnl punt te laten leveren zodat ik kan kiezen wanneer ik het ophaal.

Deb Hahurij

Super!

Top

Nvt

Maria Debruyn

Het gaat aanzienlijk beter met mijn beide de irritatie van mijn beide onderbenen sinds ik Alhydran gebruik. 's Avonds smeer ik beide benen inzet Alhydran 'ant-itch', 's morgens met Alhydran... Het gaat aanzienlijk beter met mijn beide de irritatie van mijn beide onderbenen sinds ik Alhydran gebruik. 's Avonds smeer ik beide benen inzet Alhydran 'ant-itch', 's morgens met Alhydran 'eczeem'. Nadien doe ik twee steunkousen aan - en het schijnt te werken...

Veel informatie over de oorzaak van het eczeem (hypostatisch eczeem), en wat eraan te doen - ook steunkousen dragen...

Verbeterpunten

De prijs verlagen - indien mogelijk. Is toch wel erg duur!

brand

Prima spul