ALHYDRAN

Lang wachten

Nvt

Nvt

Reactie ALHYDRAN:

Vervelend dat je lang moest wachten op het product. Als je op werkdagen voor 14u besteld, verzenden we de bestelling dezelfde dag. Mogelijk is er bij de bezorging vertraging opgelopen. Excuses... Vervelend dat je lang moest wachten op het product. Als je op werkdagen voor 14u besteld, verzenden we de bestelling dezelfde dag. Mogelijk is er bij de bezorging vertraging opgelopen. Excuses daarvoor. We doen natuurlijk ons best om het een volgende keer beter te doen!

Valerie

Uitstekend

Snel en betrouwbaar

Osman Ozaynaci

Ik denk dat het een goede creme is. Het is nu 2 weken achter de rug. Ik heb het voor mijn bovenoogleden gebruikt.

Er zit geen rotzooi in

Weet ik niet

Nicole Driessen

Mijn huid is zichtbaar verbeterd. Ik heb last van rosacea maar door het gebruik van Alhydran is mijn huid gladder en minder rood.

Paulien Blankestijn

Het litteken lijkt er wel iets beter uit te zien na gebruik Alhydran

Eenvoudig te bestellen en vertrouwd

Verbeterpunten

Ik kreeg een folder van Bap Scar Care, graag zou ik ook een proefmonster gekregen hebben van deze crème of gel om het te proberen

Lynn Dekkers

Hele fijne zalf die echt heel goed werkt

Pijnstillende werking op de littekens

Verbeterpunten

Geur ook al zit er geen geur aan hij ruikt echt naar de geur van zalf en dat vind ik niet lekker

Marjan Van Soest

Dat de creme heel goed voelt op de huid. Na een week gebruiken kon ik al zien dat de huid sneller hersteld. Er mooier uit gaat zien.

Geen.

Ellen Van Kemenade

Fijne zalf voor littekens.Ze trekken minder en worden iets minder zichtbaar.

Dat er ruim aloë vera inzit .Aloë vera is al van oudsheid bekend om zijn goede werking.

Verbeterpunten

Wat meerdere kleinere tubes blijven langerhoudbaar bij opening en op reis om mee te nemen.

Pieter van Rikxoort

Het is een fijne crème. Smeert makkelijk, de jeuk verdwijnt en plekken worden minder. Een fijn product.

De jeuk verdwijnt.
En plekken worden minder.

Verbeterpunten

Het zou fijn zijn als het in je zorgpakket opgenomen zou kunnen worden.

Shelley Nabbe

Ik gebruik de crème nu 2 weken en de littekens worden zichtbaar minder

Weinig van nodig

Verbeterpunten

Best prijzig misschien fijn als je het kunt opgeven aan de verzoeking