ALHYDRAN

Website

Hedwig Finkenflugel

Reageren snel

Verbeterpunten

Het produkt doet zeer als je t na ooglid-operatie gebruikt op oogleden

Reactie ALHYDRAN:

Bedankt voor uw reactie. We vinden het erg vervelend dat u deze klachten ervaart. ALHYDRAN SPF 30 is een huidvriendelijke crème, die in normale situaties geen huidreactie veroorzaakt. De exacte... Bedankt voor uw reactie. We vinden het erg vervelend dat u deze klachten ervaart. ALHYDRAN SPF 30 is een huidvriendelijke crème, die in normale situaties geen huidreactie veroorzaakt. De exacte oorzaak van uw klachten hebben we o.b.v. ons contact helaas niet kunnen achterhalen. We hopen natuurlijk dat uw huid alsnog goed hersteld is en dat de huidklachten snel zijn afgenomen.

R.Y.

Tevreden met assortiment, duidelijke uitleg op website en bestelgemak

Goed assortiment en duidelijke uitleg

Verbeterpunten

Nog geen suggesties op dit moment

Kiran

Positief

Wendy Wouters

Snelle en correcte service

Heerlijke crème die doet wat hij zegt.

Verbeterpunten

Er zou nog iets specifieker genoemd kunnen worden wat de verschillen in ingrediënten van de verschillende crèmes zijn

Rie Bierwerts

Snelle service. Goed product.

Snelle service. Goed product.

Teveel mails

Snelle levering.

Geen.

Geen.

R Bouagada

Heb geen ervaring, voor mij is de eerste keer dat ik wat besteld

Vriendelijkheid

Marjo van der Kaay

Eindelijk iets gevonden wat wel helpt bij eczeem. Heb van alles geprobeerd, maar niets hielp. Toen ontdekte ik de nieuwe lijn van Alhydran en dat werkt! Ben er zo blij mee, gelijk alle andere... Eindelijk iets gevonden wat wel helpt bij eczeem. Heb van alles geprobeerd, maar niets hielp. Toen ontdekte ik de nieuwe lijn van Alhydran en dat werkt! Ben er zo blij mee, gelijk alle andere cremes weggegooid. Ik ben echt fan van de eczeem creme en zou het ook iedereen aanraden.

Wat er over de creme op de website staat beschreven, is ook echt waar. Ze verkopen geen onzin.
Ook de snelle levering vind ik erg fijn, aangezien zulke opvlammingen soms ineens er zijn en je misschien niet of niet genoeg creme in huis hebt.

Verbeterpunten

Misschien is het een optie dat dit bij dermatologen/huisartsen onder de aandacht wordt gebracht ipv de hormoonzalven waar ze bij zweren.
Meer naamsbekendheid en makkelijker te verkrijgen bij...
Meer naamsbekendheid en makkelijker te verkrijgen bij apotheek of drogist. Bij apotheek nog even gekeken, maar zag niks staan. Ze kunnen het wel voor je bestellen, maar geen voorraad.