ALHYDRAN

Bezorging & Levertijd
Product
Website

Onno Spanjer

Ik vergelijk Anti Itch crème met name met LOPROX hyrofiele crème.
Bij sterke irritatie 'snachts komt Anti Itch wat te kort en moet ik Loprox gebruiken.

Reactie ALHYDRAN:

Beste Onno,
Beste Onno,
Bedankt voor je review. We vinden het jammer dat je niet helemaal tevreden bent. We denken graag met je mee over een passende oplossing en/of een advies zodat de crème wel naar volle tevredenheid werkt. We hebben je daarom een mail gestuurd en horen graag van je!
Vriendelijke groet,
ALHYDRAN

Esther Kroon

Super ervaring! Na 2e graads brandwonden te hebben opgelopen, zie ik inmiddels elke week verbetering door 2-3 keer per dag te smeren met de creme.

Fijne structuur, trekt snel in, werkt ontzettend goed

Erg prijzig

Ria Stigter

Hoewel ik de drie soorten cremes nog maar kort gebruik ben ik wel verbaasd dat het zo goed helpt. De jeuk is na gebruik van de creme weg en dat is geweldig!!! De andere twee cremes gebruik ik als... Hoewel ik de drie soorten cremes nog maar kort gebruik ben ik wel verbaasd dat het zo goed helpt. De jeuk is na gebruik van de creme weg en dat is geweldig!!! De andere twee cremes gebruik ik als een combinatie en ook dat is helemaal,prima.

De eczeem op de onderbenen is veel minder vurig en ik hoop dat met de cremes de eczeem minder erg zal worden.

Verbeterpunten

Jammer dat er alleen kleine tubes te koop zijn. De cremes zijn behoorlijk prijzig, maar zo nu toe werkt het goed, dus ik blijf het gebruiken zo lang het nodig is.

Adam Goodger

Goede product

N/A

|Agnes Wierink

Gebruik bij littekens na bypass operatie.

Verzacht en geneest, maakt soepel . Ook fijn spf30

Verbeterpunten

Mogelijk: de tube goed leeg maken.

Ymro Otten

Super spul

Heel snel minder pijn

Petra

2 weken na een operatie aan m’n sleutelbeen begonnen met smeren en het litteken ziet er goed uit. Ik blijf nog een tijdje smeren!

Weinig nodig en de crème trekt goed en snel in.

De prijs!

PIETER WISHAUPT

Eerste indruk is dat deze crème voor mij de oplossing kan zijn.

deze crème strijkt heel fijn uit en daardoor zuinig.

Verbeterpunten

Ik vond de mogelijkheid van een proefverpakking heel fijn.

Liana Hiraki

Goede creme

Hydrateerd vooral de gewone creme

Spf 30 creme meer hydrateerd graag

Monique Schouten

Huid is minder strak bij het litteken

Na 1 x smeren voelde ik al verschil

Weet ik niet