ALHYDRAN

Bezorging & Levertijd
Product
Website

Huub Liket

Ik heb goede ervaring met de alhydran zalf
Na mijn operatie aan de ringvinger is het litteken binnen 4 weken zo goed als geheeld. SUPERZALF.

Houdt de huid soepel en de wond geneest verrassend snel.

Kace1212

Fijne creme.

Smeert super goed uit.

Niets

Jaap Schoorl

Zie niet echt verbetering waarvoor heb aangeschaft namelijk verbrande rode zonnebrand plekken op kale hoofdhuid

tot op heden niet kunnen ontdekken

merkbaar/zichtbaar resultaat

Reactie ALHYDRAN:

We vinden het natuurlijk jammer dat de crème niet direct heeft gezorgd voor verbetering. We hebben contact gehad en weten niet zeker of het om een normale zonverbranding gaat. Daarom hebben we... We vinden het natuurlijk jammer dat de crème niet direct heeft gezorgd voor verbetering. We hebben contact gehad en weten niet zeker of het om een normale zonverbranding gaat. Daarom hebben we geadviseerd een afspraak te maken met de dermatoloog of huidspecialist. Hopelijk kunnen zij u adviseren over een passende oplossing voor uw huidprobleem.

A Teunissen

Mijn litteken en huid eromheen blijft goed soepel

Dat deze crème ook gebruikt wordt bij brandwonden. Dan verwacht je dat je huid soepel blijft

Verbeterpunten

Nee ik heb geen verbeterpunten. Ik ben tevreden met alhydran

Ben

Geeft verlichting

Al ervaring mee

Verbeterpunten

Probeer het via zorgverzekeraar vergoed te krijgen

Winny Filippo

Ik was al bekend met Alhydran, jaren geleden al gebruikt en dat beviel toen goed,

Goed smeerbaar, trekt snel in, waardoor de crème geen sporen op kleding achterlaat.

Geen.

F Bilik

Lang wachten

Nvt

Nvt

Reactie ALHYDRAN:

Vervelend dat je lang moest wachten op het product. Als je op werkdagen voor 14u besteld, verzenden we de bestelling dezelfde dag. Mogelijk is er bij de bezorging vertraging opgelopen. Excuses... Vervelend dat je lang moest wachten op het product. Als je op werkdagen voor 14u besteld, verzenden we de bestelling dezelfde dag. Mogelijk is er bij de bezorging vertraging opgelopen. Excuses daarvoor. We doen natuurlijk ons best om het een volgende keer beter te doen!

Valerie

Uitstekend

Snel en betrouwbaar

Osman Ozaynaci

Ik denk dat het een goede creme is. Het is nu 2 weken achter de rug. Ik heb het voor mijn bovenoogleden gebruikt.

Er zit geen rotzooi in

Weet ik niet

Nicole Driessen

Mijn huid is zichtbaar verbeterd. Ik heb last van rosacea maar door het gebruik van Alhydran is mijn huid gladder en minder rood.