ALHYDRAN

Product
8.3/10

R. Pierot

Gebaseerd op de ervaring met het kleine monstertje 100 ML besteld wat ik snel en goed verpakt mocht ontvangen.

Duidelijke en eerlijke telefonische uitleg over deze zalf m.b.t. mijn specifieke huidproblemen veroorzaakt door bestralingen.

Goed product. Snelle service.

Eerst een proefmonster aangevraagd en uitgeprobeerd. Daarna een 100 ml. tube besteld. De korting die ik daarbij kreeg was mooi meegenomen....en er is snel geleverd.

Christine Stokman

Prima hoor.
Duidelijksnel

Gewoon doen wat ze moeten doen klaar

Snelle levering, vriendelijke benadering.

Fijn contact. Niet te veel mails. Mooie korting! Prima

Goed communicatie en goed eerste product met een goede korting

Jammer dat het dan niet op de creme met zonbescherming is. Geen idee waarom dat is?
Er wordt gevraagd naar after sales? Nooit gezien. Facbookpagina geen idee, maar hoeft ook allemaal niet zo nodig. Ik ben blij met de creme zal m zeker blijven gebruiken, maar hoef niet alle toeters en bellen

Gin

Goede service, snelle levering.

Duidelijke informatieverstrekking

Door het bestellen van een proefverpakking krijgt een nieuwe klant korting d.m.v. een code bijgesloten bij de proefverpakking. Indien een nieuwe klant geen gebruik maakt van een proefverpakking ontvangt hij of zij ook geen kortingscode?

Zeer tevreden over de snelle levering. Had eerst een proefmonster gekregen en vond het een prima produkt dus al snel een grote tube besteld

Snel geleverd

Nee eigenlijk niet

Linda

Super service en snel geleverd!

Linda

Super service en snel geleverd!