ALHYDRAN

Merk nog niks van.

Zie ik nog niet.

Zweet niet

Reactie ALHYDRAN:

Bedankt voor je reactie. Na contact over de beoordeling blijkt dat het om een litteken gaat dat recent ontstaan is.
In de eerste week van gebruik zou je effect hebben moeten merken op de...
In de eerste week van gebruik zou je effect hebben moeten merken op de droogheid en flexibiliteit van de littekenhuid. Een effect op roodheid en eventuele verdikking van het litteken is meestal na een maand merkbaar. De richtlijnen adviseren daarom om na een maand behandeling samen met de (huis)arts te kijken of de therapie voldoende effect heeft. Als er effect is, maar het is nog niet over, dan kan de therapie voortgezet worden. Als er onvoldoende effect is, wordt er in overleg met de arts vaak overgestapt naar andere of aanvullende therapie, zoals siliconentherapie.
Littekentherapie is vaak een langdurig proces. Gemiddeld wordt een litteken vaak 6 maanden tot een jaar behandeld. In sommige gevallen is littekentherapie ook na een paar maanden al klaar, maar het kan ook juist veel langer duren. De lengte die nodig is wisselt van persoon tot persoon en van litteken tot litteken.
Hopelijk draagt ALHYDRAN bij aan het herstel van jouw litteken. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je ons natuurlijk bellen of mailen.

Trudy Maas

Hele goede crème wordt volledig opgenomen in de huid. Niet alleen voor medische doeleinden. Werkt ook uitstekend tegen droge/schilferige voeten bijvoorbeeld.

Snel opgenomen in de huid.

Ria Cuperus

Fijne creme

Trekt snel in

Weet zo niet

Dorothé Engelen

Na een bovenooglid correctie ben ik deze crème gaan gebruiken vanwege het huid herstelde formule van deze crème. het resultaatis goed.

heerlijke zachte crème voor rond de ogen en verder gevoelige huid in het gelaat.

?????

Chantal Baar

Fijne crème die meteen verzacht.

Hydratatie, verzorging, smeert goed uit, je hebt er maar weinig van nodig.

Dianka Maassen

Gied

Snel

Niet

Martina

Fijne crème voor mijn droge ietwat beschadigde benen. Zie echt verbetering. Waardoor ik me zekerder voel. Zeker in de zomer met blote benen.

Goed smeerbaar niet vet en trekt snel in.

Sigrid Anderson

Goed.

Niet te vettig. Makkelijk smeerbaar.

Verbeterpunten

Misschien iets te droog maar ik test nog steeds.,.

Teuny Holster

Helpt goed tegen de jeuk aan mijn littekens na een operatie. Blij mee!

Duidelijke uitleg over de crème

L. houben

Fijne crème, trekt snel in

Weet ik nog niet. Hoop dat de crème helpt om de littekentje verminderen

Verbeterpunten

Ik zou het niet weten. Vind de crème prettig tot nu toe