ALHYDRAN

Topcreme

Verzacht gelijk

?

Monique Spruit

Fijn product! Ik kreeg 22 bestralingen met protonen en dit heeft voor verlichting gezorgd van de bijwerkingen

maar weinig nodig, verlicht jeuk, vermindert pijn.

Verbeterpunten

Helaas niet te gebruiken bij een kapotte huid, ook zou ik de verpakking liever zien in een potje i.p.v. een tube zodat je gemakkelijker alles kan gebruiken van de inhoud. Ook ontdekte ik een plek... Helaas niet te gebruiken bij een kapotte huid, ook zou ik de verpakking liever zien in een potje i.p.v. een tube zodat je gemakkelijker alles kan gebruiken van de inhoud. Ook ontdekte ik een plek waar ik de crème goedkoper kan bestellen dan bij Alhydran zelf. Het is wel een prijzig product.

Hilly Staats

Mijn litteken door knieprothese 7 weken geleden was rood en deed erg zeer. Na enige dagen smeren werd dat een stuk minder. Nog niet helemaal over maar kan nu wel beter slapen. Ik blijf doorsmeren.

Trekt snel in dus voel je vrij snel bij het litteken dat het veel minder trekt. Haalt het vurige rood er na een paar dagen echt uit. Mijn fysiotherapeut was ook verbaasd en heeft ALHYDRAN in zijn... Trekt snel in dus voel je vrij snel bij het litteken dat het veel minder trekt. Haalt het vurige rood er na een paar dagen echt uit. Mijn fysiotherapeut was ook verbaasd en heeft ALHYDRAN in zijn computer gezet om door te geven aan patiënten.

Marlies Fraaije

Fijne creme, gebruik deze voor een litteken

Zuinig in gebruik

Dure creme

Huib van Klinken

3 jaar last van lidteken.
Nu over na gebruik van Alhydran.

Help binnen een paar dagen.

Nog niet bekend.
Eventueel later bericht.

Anne

Smeert prettig, wel lijken en voelen mijn littekens vuriger na gebruik

Smeert prettig

Verbeterpunten

Prijzig en er kan meer verduidelijking komen of de SPF dezelfde sterke heling werking heeft als de gewone variant.

Hedwig Bolhuis

Het is een fijne crème, want hij is zwaar en heeft ervoor gezorgd dat mijn litteken op mijn hoofd bijna niet meer zichtbaar is en soepel aanvoelt.

• lichte crème
• zorgt ervoor dat het litteken bijna niet meer zichtbaar is
• maakt het litteken soepeler

Verbeterpunten

De hoeveelheid crème die er in 1 keer uit de tube komt.

Angelique Hendriks op den velde

Fijne crème .Ik gebruikte nu 2 weken maar het litteken lijkt al mindere worden

Ik heb de crème met 30 SPF, heel fijn omdat zo’n slecht voor littekens zijn .Je hebt maar een klein beetje nodig

Verbeterpunten

De prijs .Kan best wel een beetje goedkoper en persoonlijk vind ik een tube niet fijn.Het is wel hygiënisch maar ik heb zo weinig nodig dat je snel teveel eruit knijpt en dat weg moet gooien

Marit Lensen

Top product

Huid blijft zuiver, geen vette crème, ook voor dagelijks gebruik

Huub Liket

Ik heb goede ervaring met de alhydran zalf
Na mijn operatie aan de ringvinger is het litteken binnen 4 weken zo goed als geheeld. SUPERZALF.

Houdt de huid soepel en de wond geneest verrassend snel.