ALHYDRAN

Product
Website

L ter woerst

Zeer tevreden

zuinig in verbruik en trekt snel in de huid. huid is nu soepel en trekt niet meer. wond ziet er nu ook een stuk rustiger uit en de rode kleur is verdwenen.

John Knopper

Juiste product informatie

Goed product

Dewy

Altijd last gehad van droge gezichtshuid waarbij witte schilfers loskwamen. Het gebruik van verschillende producten en wassen met water werkte niet en/of zorgde er alleen maar voor dat de huid nog... Altijd last gehad van droge gezichtshuid waarbij witte schilfers loskwamen. Het gebruik van verschillende producten en wassen met water werkte niet en/of zorgde er alleen maar voor dat de huid nog strakker en droger aanvoelde. Na gebruik van de Alhydran crème zijn al deze problemen opgelost en heb ik eindelijk een soepele en gehydrateerde huid.

Werkt zoals beloofd

Verbeterpunten

In plaats van een tube zou ik graag een versie willen zien in een potje met meer inhoud als dit niet ten koste gaat van de kwaliteit :)

Karin

Tja, ik weet het niet. Het litteken werd snel lichter. Maar na een week ontstonden pukkeltjes met kleine ontstekingen erin en ben nu toch maar gestopt. Komt dit vaker voor?

Litteken werd minder rood en goed gehydrateerd echter nu rode ontstekingen...

Bijwerkingen werden niet genoemd

Reactie ALHYDRAN:

Bedankt voor je eerlijke review. Erg vervelend dat je na goede eerste resultaten toch huidklachten hebt gekregen. Deze huidreactie is niet gebruikelijk.
ALHYDRAN is een crème gebaseerd op...
ALHYDRAN is een crème gebaseerd op natuurlijke ingrediënten. Het is hypoallergeen en bevat geen parabenen of geurstoffen. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat de huid reageert op een van de bestanddelen in ALHYDRAN. Dit valt nooit 100% uit te sluiten.
We hebben je informatie gegeven over hoe je dit kunt testen. We horen graag wat de uitkomst daarvan is.

C.F Ab

Ervaring goed. Redelijk snelle levering.

Product snel in huis

Verbeterpunten

Producten zijn best prijzig. Kan misschien wat goedkoper.

T.A. Maring-van Dam

Goed, snel geleverd

prettig smeerbare crèmes, maar gebruik ze sinds kort. Heb dus nog niet veel ervaring hiermee, maar lijkt tot nu toe goed te werken.

Prijs?

Anneke van Roemburg

De crème voelt prettig en is aangenaam in gebruik

Makkelijk en hygiënisch in gebruik

Nog niet te beoordelen

D.A.J. Linskens

Top product! Gebruik het aljaren in mijn kliniek!

Prettige structuur en goed herstellen!

Jorien

Fijne creme die langdurig werkt, in tegenstelling tot veel andere cremes

Langdurige werking

Weet ik niet

Natasa Stankovic

After plexR treatment, for after care, cream barrier-repair-care is the best thing could have happened to me. Best product I have experienced.

Speeds up the healing process, light but refreshing on the skin, excellent results

Verbeterpunten

Should be distributed to all clinics/ beauty centers who are executing laser treatments, as Only advice you get is to use any cream after the treatment for after care. No regular other cream would... Should be distributed to all clinics/ beauty centers who are executing laser treatments, as Only advice you get is to use any cream after the treatment for after care. No regular other cream would helped proper healing, pain, redness as barrier-repair-care cream .