ALHYDRAN

Perfect voor droge huid

minder duur maken

Marleen

Werkt snel!

Werd dezelfde dag nog gepost ook al was ik te laat met bestellen!

Merel

Goed product service Snel en Effectief

What you see, is what you get

Esther

Door een fout van postnl werd het pakketje niet bezorgd. Postnl verwees naar de leverancier. Ondanks dat zij er niets aan konden doen, hebben ze mij direct een nieuw pakketje gestuurd. Super service!

Service

Els Heldens

Positief

de verkoelende werking

de prijs

Cor Berg

Is positief. Ik gebruik het na een lazerbehandeling ivm met pigmentvlekken in mijn gezicht. Ook gebruik ik het na een behandeling met vloeibare stikstof ivm actinische keratose, de huid is minder... Is positief. Ik gebruik het na een lazerbehandeling ivm met pigmentvlekken in mijn gezicht. Ook gebruik ik het na een behandeling met vloeibare stikstof ivm actinische keratose, de huid is minder droog en of korrelig . Ik gebruik het nog te kort ook omdat ik niet precies weet welke crème ik bij welke klacht/behandeling moet gebruiken. Niet elke behandelaar kent uw product !

Zicht- en voelbaar effect.

Verbeterpunten

Zorgen voor meer bekendheid bij behandelaars , bv huisartsen, dermatologen.

Aafke Karels

Verlichting jeuk en bramderigheid, lijkt herstel te versterken

Geurloos, trekt snel in, geen bijwerkingen, verzachtend, makkelijk smeerbaar, geeft geen vlekken aan kleding

Verbeterpunten

Msch nog grotere verpakkingen? Pot van anderhalve liter bv? Het is het waard, maar evengoed wel erg prijzig en we betalen zelf, en zullen het voorlopig nog moeten gebruiken (weet u of het wordt... Msch nog grotere verpakkingen? Pot van anderhalve liter bv? Het is het waard, maar evengoed wel erg prijzig en we betalen zelf, en zullen het voorlopig nog moeten gebruiken (weet u of het wordt vergoed door verzekering?)

We hebben ooit een x% korting gekregen. Dat was fijn!
Heeft u msch ook een spaarsysteem waarbij korting gespaard kan worden?

Myriam Kuyvenhoven

Na een diepe snee besteld, maar omdat de wond nog niet dicht was pas 3dagen gebruikt. Vraag mij dit over een maand nog eens voor een review

Goede bijsluiter

Later review vragen

Eline Jongema

Fijne creme voor een oudere droge huid en nagelriemen

Neemt makkelijk in de huid op.

mariam

Ik heb hem niet zo lang om de resultaat te beoordelen, maar van een kennis hoorde ik dat het goed tegen brandwonden van laseren is, bij haar is het wel heel snel genezen en er was snel niets meer... Ik heb hem niet zo lang om de resultaat te beoordelen, maar van een kennis hoorde ik dat het goed tegen brandwonden van laseren is, bij haar is het wel heel snel genezen en er was snel niets meer zichtbaar. Ik heb al bijna 3 maanden zichtbare verbranding maar ik ben sinds pas begonnen met het gebruik van Alhydran

goede recensies

prijzig