ALHYDRAN

Product
8.3/10

Ik kreeg monstertje en een folder een jaar geleden bij de apotheek van Centrum Oosterwal Alkmaar, ik heb dit geprobeerd en het werkte prima.

Kortgeleden wederom informatie opgevraagd en tevens kortingbon toegezonden gekregen. Naar aanleiding daarvan een bestelling gedaan.

neen

Milco

In één woord,
Fantastisch!🖒

De gebruiksaanwijzing van de producten zijn zeer uitgebreid en heel helder en gemakkelijk te lezen.

Ga vooral door zoals de bedrijfsvoering nu is!
Wat goed is, niet meer veranderen!😊

Prima!

Duidelijk

Jammer dat het zo prijzig is

Thomas Hipp

Via via…
proefsachets getest: OK daarop 300 mg tube besteld.Werkt redelijk tegen enorme jeuk.

Ben P&G man geweest....marketing OK.

Wauw totaal niet verwacht maar binnen 2 weken is mijn litteken van mijn keizersnede echt Extreem minder zichtbaar! Ik ben hier mega blij mee

Ruikt niet
Plakt niet
Smeert goed
Droogt snel

Het zou fijn zijn als het iets betaalbaarder is

Dit bedrijf is zeer klantvriendelijk en toont interesse in mijn ervaring met het product van Alhydran.

R. Pierot

Gebaseerd op de ervaring met het kleine monstertje 100 ML besteld wat ik snel en goed verpakt mocht ontvangen.

Duidelijke en eerlijke telefonische uitleg over deze zalf m.b.t. mijn specifieke huidproblemen veroorzaakt door bestralingen.

Goed product. Snelle service.

Eerst een proefmonster aangevraagd en uitgeprobeerd. Daarna een 100 ml. tube besteld. De korting die ik daarbij kreeg was mooi meegenomen....en er is snel geleverd.

Christine Stokman

Prima hoor.
Duidelijksnel

Gewoon doen wat ze moeten doen klaar