ALHYDRAN

Bezorging & Levertijd
Product
Website

Priscilla Hendriks

Snelle levering, smeert goed uit te kort gebruikt om werking te beoordelen

Lekkere creme

Reactie ALHYDRAN:

Bedankt voor je positieve beoordeling. Begrijpelijk dat je de crème nog wat langer moet gebruiken, om deze goed te kunnen beoordelen. Hopelijk geeft ALHYDRAN het gewenste effect.

Annemarie

Crème is erg fijn in gebruik. Net begonnen dus het is nog afwachten tot hoever het litteken verdwijnt, maar het is in ieder geval verzachtend.

Goed smeerbaar, verzachtend en goede recensies over verdwijnen littekens.

Geen.

Boukje Wijkman

Ik gebruik het pas 1 week dus ik kan nog niet zeggen of het helpt

Het gevoel is goed maar dat had ik ook met biafine zalf

Niks

Reactie ALHYDRAN:

Dankjewel voor je reactie. Na 1 week is het inderdaad nog lastig te beoordelen. We hopen natuurlijk dat na een tijdje blijkt dat de crème goed werkt voor jouw huid.

Gulay Ugurel

Heel fijn product, smeert fijn. Heb idee dat het zijn werk doet.

Goede Reviews en op advies van oogarts

Eric van der Vliet

Mijn litteken wordt zeker na het douchen donkerder maar de zalf helpt heel goed om dit weer tot rust te laten komen.

Zuinig in gebruik maar heel effectief

Geen op dit moment.

Alice Verlinde

Binnen 5 dagen hebben wij al resultaat gezien. Bij een droge huid ik zo dit zeker aanraden

Smeert heel goed

N.v.t

Sandra De Zeeuw

Helpt niet voor mijn huid

smeert goed uit
Plakt niet

Reactie ALHYDRAN:

Bedankt voor je positieve beoordeling. We vinden het natuurlijk jammer dat het voor jouw huid niet geholpen heeft. Als je ons meer informatie geeft over je specifieke huidaandoening of huidklachten,... Bedankt voor je positieve beoordeling. We vinden het natuurlijk jammer dat het voor jouw huid niet geholpen heeft. Als je ons meer informatie geeft over je specifieke huidaandoening of huidklachten, kunnen we je wellicht nog voorzien van advies. Dan horen we graag van je.

Louis V bladel

Een fijne creme

Na paar dagen al resultaat

Zou het niet weten

Marosa van der Linden-Blokland

Na enige dagen verbetering huid.

Het eerste product dat uiteindelijk effectief werkt

Nvt

Rebecca Papeleu

Ik vind het gebruik heel prettig. Of het echt werkt kan ik niet zeggen ik heb natuurrijk niet de ene helft van mijn litteken wel ingesmeerd en de andere helft niet. Mijn zoon gebruikt het nu ook... Ik vind het gebruik heel prettig. Of het echt werkt kan ik niet zeggen ik heb natuurrijk niet de ene helft van mijn litteken wel ingesmeerd en de andere helft niet. Mijn zoon gebruikt het nu ook voor zijn litteken maar niet zo vaak als aangeraden en het lijkt bij hem ook minder goed te werken. Dus 3 keer per dag smeren is ook wel echt an te raden.

Smeert heel licht, is heel zuinig. Voelt prettig en zacht.

Heb ik zo niet