ALHYDRAN

Bezorging & Levertijd
Product
Website

Nico de Boer

De huid is mooi genezen en voelt zacht aan.

Reukloos en smeert makkelijk

hhj van den dries

Prima zalf

snellen levering

Marja

Ik ben net begonnen met smeren en dan vooral een litteken en de huid erom heen die erg droog is en het werkt prima, niemand meer droog en litteken voelt zacht en soepel.

Trekt snel in, maar gaat toch het uitdrogen tegen.

Jerney Zegers

Een zachte crème, verzacht de aangedane plek en verminderd littekens

Verminderen van littekens

Iris Witzand

Ik heb erg last van exceem en kreeg deze zalf om te testen. Nu merkte ik dat mijn huid minder rood, ruw werd. Dus heb ik zelf een tube besteld, ik zie al resultaat.

Fijne zalf, mooie tube, snelle verzending

Natalie Daved

Ik heb al heel lang last van acne dus heeft de dermatoloog mij Roaccutane voorgeschreven. Ik gebruik dit geneesmiddel nu al 4 maand en het werkt uitstekend. Echter zijn er veel vlekken en littekens... Ik heb al heel lang last van acne dus heeft de dermatoloog mij Roaccutane voorgeschreven. Ik gebruik dit geneesmiddel nu al 4 maand en het werkt uitstekend. Echter zijn er veel vlekken en littekens achtergebleven van de acne. Op een of andere manier heb ik Alhydran ontdekt via jullie website. Ik zag dat je een proefmonster kon ontvangen dus ik greep mijn kans. Ik voelde me namelijk zeer onzeker over de vlekken. Het proefmonster kwam binnen de drie dagen aan en ik ben er zeer zuinig mee geweest. Het resultaat was ongelofelijk! Ik heb telkens een foto genomen in de ochtend en je zag een zeer groot verschil op elke foto. Ik gebruikte Alhydran drie keer per dag zoals aanbevolen. Aangezien het monstertje op was besloot ik om Alhydran 100ml te bestellen. Deze gebruik ik tot op heden nog steeds elke dag. Ik ontvang veel complimenten van mijn familie over hoe beter mijn gezicht is. Uiteraard zijn de vlekken niet volledig weg maar ze zijn veel lichter geworden. Zeer tevreden dus!

Acnevlekken zijn zeer licht geworden
Zachte huid

Chadia Achhoud

Heb al eerder deze gebruikt voor me hals 10 jaar geleden was perfect voor me litteken op me hals

Litteken mooi weg getrokken

Verbeterpunten

Dop was meteen kapot toen ik het opende

Marie-Claire Mazelin

Ik kan het nog niet zeggen, ben net begonnen met smeren

makkelijk te smeren

geur

Lammie Heugen

Na een buikwandcorrectie met enorme complicaties op aanraden van het de verpleegkundige van het wondexpertise centrum alhydran gebruikt en nog steeds, ook nu na het krijgen van een nieuwe heup. Ben... Na een buikwandcorrectie met enorme complicaties op aanraden van het de verpleegkundige van het wondexpertise centrum alhydran gebruikt en nog steeds, ook nu na het krijgen van een nieuwe heup. Ben zeer tevreden, heel fijne zalf. Mijn echtgenoot heeft allergie en vaak de handen open met kleine scheurtjes, ook hij is het gaan gebruiken en is er super blij mee.

Advies van wondexpertise verpleegkundige, dan weet je ook dat je iets goeds besteld.

Francisca Van de Beeten

Jeuk