ALHYDRAN

Product
8.3/10

Bloem99

Snel afgeleverd , het product schijnt werkelijk te werken

Het product te laten ervaren door middel van een monster

Misschien een overzichtelijke vergelijking tussen de producten die verkocht worden. Dan is veel duidelijker voor de klanten welk product het beste is voor de persoonlijke situatie. Voor mij was het even niet duidelijk welke moest ik hebben. Uiteindelijk heb ik twee besteld terwijl maar één van de twee was nodig

Hetty van Boven

De creme is voor mijn vriend die kanker op zijn lip heeft gehad en hiervoor is bestraald. De lip is vaak zeer pijnlijk en via internet bij jullie terecht gekomen... Hij heeft telefonisch contact...

Levering was goed en snel geregeld

Zich aan de afspraak houden en terug bellen zodat we antwoorden op onze vragen hebben.

Snelle verzending, leveren goede producten en hebben een duidelijke omschrijving op internet.

Snelle en goede verzendservice

Prima!

Leuke actie, snelle levering, gratis proefje.

Klant Boozt Wijchen

Via mijn schoonheidsspeciliaste van Boozt in Wijchen heb ik kennis gemaakt met dit product. Daarna heb ik een monster via jullie aangevraagd. ik had snel de tubes binnen en met 20% korting dit vond...

voor mij waren de sterke punten 20% korting op mijn hele bestelling. Dit zou ik wel vaker willen ontvangen.

Misschien ipv tubes in een pompje. Bij tubes blijft meestal op het einde nog veel in de tube zitten.

Ingeborg van Holstein

1 artikel gekocht. Zeer tevreden.

Snelle service.
Klantvriendelijke acties

neen

neen

Ze geven duidelijke en eerlijke informatie over de alhydran ..zeer klantvriendelijk....nemen de tijd voor het beantwoorden van mijn vragen. Ze komen de afspraken die ze maken ook na !!
(doen...

vind ik de punten die ik hierboven genoemd heb.