ALHYDRAN

Product
8.3/10

Positief. Correct geleverd, goede informatie

Massage on Demand

Ervaring is prima, met goede tips over het gebruik.

Goed product. Goede verzorging bij wondgenezing.

Doet wat het moet doen.

Geen. Misschien de prijs

Carolien

Prima service

duidelijk

Korting op de eerste bestelling ongeacht welk product je bestelt. Beetje flauw dat de kortingscode alleen op de grote verpakking is.

Duidelijke uitleg op de website en folders en snelle levering van de bestelde crème.

Snelle levering, netjes verpakt met informatieve folders.

Wouter Maijers

Makkelijk te bestellen en duidelijke site

Duidelijke site en eenvoudig te bestellen

Hete tube in 30 graden bij mij afgeleverd. Niet eens een koelelement aan toegevoegd. Reageren daarnaast verder niet op mijn mail van een week geleden en gooien er de hoorn op.
Heb zelf...

Zie hierboven

Reactie ALHYDRAN:

Als medisch bedrijf streven wij naar een zo hoog mogelijke kwaliteit. Dit wat betreft onze producten en onze service naar onze gebruikers. We staan onze klanten graag te woord, bij vragen en ook bij klachten. Helaas begrijp ik dat uw ervaring anders is verlopen, dit vinden wij zeer vervelend.

Nederland is afgelopen periode getroffen door extreme temperaturen. Desalniettemin heeft dit de kwaliteit van ALHYDRAN niet aangetast. Wij doen stabiliteitstesten met ALHYDRAN bij hogere temperaturen (dit is noodzakelijk vanwege opslag bij derden en transport). Uit deze testen blijkt dat de kwaliteit (o.a. werkzaamheid, bacteriegroei en houdbaarheid) van ALHDYRAN niet wordt aangetast.

De verpakking is weer retour bij ons. Het aankoopbedrag wordt aan u teruggestort.

Goede marketing

Volledige informatie