Bezorging & Levertijd
Product
Website

Ineke Vink

Ik heb nog niet de ervaring dat het iets helpt, blijf trouw dun doorsmeren.

De huid wordt wel wat soepeler en verzacht de jeuk. De "gewone" Alhydran die ik eerder gebruikte hielp tegen littekenweefselvorming.

Verbeterpunten

Ja, het viel me mee dat de tube aan kwam, want het doosje waarin het verpakt zat was beschadigd. De tube had er zo uit kunnen vallen ( deze opmerking kon ik niet kwijt bij 'bezorging & levertijd')

Irene

Hele fijne crème, in korte tijd is het brandwond litteken van mijn dochtertje verzacht. Werkt geweldig voor zeer droge handen. Wel aan de prijzige kant maar doordat je heel weinig nodig hebt en de... Hele fijne crème, in korte tijd is het brandwond litteken van mijn dochtertje verzacht. Werkt geweldig voor zeer droge handen. Wel aan de prijzige kant maar doordat je heel weinig nodig hebt en de werking vrijwel meteen is het zijn geld wel waard.

Intensieve hydratatie, vermindering litteken in korte tijd, zeer geconcentreerd

erika delclef

Top

werking

niets

Antje Wouda

Heerlijk spul voor mijn droge huid

Werkt echt en plakt niet op huid

Roos

Litteken vervaagt

Snelle levering. De littekens werden gelijk met de huid, roodheid snel weg.

Verbeterpunten

Jeuk verminderd niet. Ik smeer drie keer per dag de zalf op de littekens. Twee van de drie littekens blijven jeuken.

Henk van der Bijl

Werkt prima

Trekt snel in

Verbeterpunten

Veel te duur voor een erg kleine tube

Beste Henk,
Wat fijn dat je enthousiast bent over ons product! Wel jammer om te horen dat je het te duur vindt.
De crème is met zorg samengesteld. En bevat een hoge concentratie...
Beste Henk,
De crème is met zorg samengesteld. En bevat een hoge concentratie hoogwaardige ingrediënten. Daardoor is het een heel effectief product en kan de crème heel dun aangebracht kan worden. Dat betekent dat je langer kunt doen met een tube. En uiteindelijk minder vaak een nieuwe hoeft te kopen.
Het hangt er dus vanaf hoe je naar de prijs van een product kijkt.
BAP Medical

Marion Korver

Ik heb de creme gebruikt na een ooglidcorrectie. Na een paar dagen gebruik, pijnlijke droge ogen. Produkt ruikt niet lekker. Zou zonder geur zijn.

Smeert makkelijk

Verbeterpunten

Zie boven. Produkt ruikt. Bij ogen is dit niet fijn. Gebruik het niet meer omdat ogen pijnlijk branderig gaan aanvoelen.

Beste Marion,
Bedankt voor je review. Erg vervelend dat je deze klachten ervaart.
Beste Marion,
Bedankt voor je review. Erg vervelend dat je deze klachten ervaart.
We hebben het vermoeden dat er per ongeluk wat crème in je oog terecht is gekomen. ALHYDRAN wordt veel gebruik na ooglidcorrecties. Daarbij is het belangrijk is dat contact met de ogen en slijmvliezen vermeden wordt. Dat doe je door ALHYDRAN heel dun aan te brengen. Je hebt maar heel weinig crème nodig voor een goede verzorging van je huid/litteken en het trekt snel in. Zo voorkom je dat je de crème per ongeluk in je oog wrijft, of dat het door bijvoorbeeld vocht of zweten in je oog kan lopen.

Over de geur: Het is een bewuste keuze om geen geurstoffen te gebruiken in ALHYDRAN. Het is een zo puur mogelijke crème, die geen toevoegingen zoals allergenen en parabenen bevat. Die keuze hebben we gemaakt voor een optimale werking en zodat het optimaal geschikt is voor de kwetsbare beschadigde huid. Dat wil overigens niet zeggen dat het product volledig geurloos is. We voegen geen geurstoffen toe, maar de ingrediënten (zoals Aloe Vera) geven wel een lichte geur af. De meeste mensen ervaren het als een neutrale geur. Maar dat is natuurlijk iets heel persoonlijks, in jouw geval kan die ervaring anders zijn.

Belangrijk voor jou is dat jouw litteken goed verzorgd wordt en zo goed mogelijk herstelt. Ons 1e advies zou zijn om alsnog ALHYDRAN te gebruiken, maar de crème dus heel dun aan te brengen.
We hebben inmiddels contact gehad n.a.v. je beoordeling. Hopelijk hebben we je een passende oplossing geboden. En herstelt je litteken snel en goed door gebruik van onze huidproducten.
BAP Medical BV

Anouk van der Valk

Ik gebruik de creme niet omdat mijn ogen gaan irriteren en tranen van de creme. Komt misschien door de SPH factor? Heel erg zonde...
De creme werd aanbevolen voor na een ooglidcorrectie, maar...
De creme werd aanbevolen voor na een ooglidcorrectie, maar voor mij is hij dus onbruikbaar. Helaas.

nog geen ontdekt

Verbeterpunten

Creme is ook niet heel egaal, beetje brokkelig

Beste Anouk,
Beste Anouk,
Bedankt voor jouw beoordeling. Erg vervelend dat je ogen gaan irriteren en tranen van de crème. Dat is waarschijnlijk veroorzaakt doordat er wat crème in je oog terecht is gekomen.

ALHYDRAN SPF bevat een aantal extra ingrediënten, die zorgen voor de bescherming tegen UV-stralen. Er zijn 2 soorten UV filters: chemische en mechanische. Chemische filters trekken echt de huid in en houden hier de UV-stralen tegen. Mechanische filters leggen een soort laagje op de huid en weerkaatsen het licht terug. In ALHYDRAN SPF zitten beide soorten filters.
De mechanische filter blijft als een laagje op de huid liggen. Dit veroorzaakt bij sommige mensen een soort korreligheid op de huid, zoals jij omschrijft. Dit laagje kan bijvoorbeeld door onbewust wrijven in contact komen met de ogen. Of door zweten kan het onbedoeld het oog in lopen. Dat kan irritatie van de ogen veroorzaken.
We gebruiken de filters allebei, omdat in de wetenschap bewijzen zijn voor beide soorten UV-filters. Met elk hun voor- en nadelen. Een chemisch filter heeft bijvoorbeeld tijd nodig om geactiveerd te geraken. Een mechanisch filter werkt direct. Omdat UV-bescherming voor een beschadigde huid cruciaal is (zeker in het gezicht), vinden we dat we beide filters moeten combineren voor de beste protectie.

Verreweg de meeste mensen ervaren geen klachten bij het gebruik van ALHYDRAN SPF. Maar het kan inderdaad incidenteel voorkomen. De mensen die het met de ALHYDRAN SPF ervaren, ervaren dit niet met de reguliere ALHYDRAN. Omdat de ingrediënten die de irritatie en brokkeligheid veroorzaken daar simpelweg niet in zitten.
We hebben inmiddels contact met elkaar gehad. En hebben een oplossing geboden, waarmee het litteken alsnog de juiste verzorging krijgt. Veel succes met het herstel.
BAP Medical BV

Simone

Fijne creme

Helpt bij vele huidproblemen. Dus een tube aangeschaft voor een speciale behandeling, komt later altijd weer van pas.

Verbeterpunten

De geur vind ik wat minder.

Freek Groen

Snelheid