ALHYDRAN

Bezorging & Levertijd
Product
Website

Roos

Ik gebruik Alhydran al ruim 1 jaar. Eerst voor een groot litteken op mijn voorhoofd. Dit is mooi hersteld nauwelijks nog iets van te zien. Alhydran zorgt ervoor dat de wond niet droog en trekkerig... Ik gebruik Alhydran al ruim 1 jaar. Eerst voor een groot litteken op mijn voorhoofd. Dit is mooi hersteld nauwelijks nog iets van te zien. Alhydran zorgt ervoor dat de wond niet droog en trekkerig wordt. Door het medicijn Letrozol krijg ik een hele droge huid, wat zelfs eczeem klachten geeft. Nu gebruik ik de Alhydran hier ook voor ( 2x per dag insmeren). En het werkt! Ik gebruik nu ook de zonnebrandcreme. Die is wel erg prijzig! De crème is wat dik hierdoor wat moeilijker uit te smeren en blijft de huid wat wit.

De gewone crème is echt een aanrader voor het insmeren van een litteken en voor een droge en eczeem huid.

Verbeterpunten

Zonnebrand erg dik. En erg prijzig.

San

Zeer fijne zalf maakt mijn litteken super zacht

Maakt litteken minder trekkerig

Verbeterpunten

Litteken wordt zachter en steeds minder. Merk als ik stop met de zalf het litteken weer harder wordt en meer gaat trekken.

Nettie Brouwer

Lijkt te helpen mits ik heel regelmatig smeer

Een gratis proefmonster en korting op de eerste aankoop

Verbeterpunten

Duidelijker aangeven dat er meerdere producten te koop zijn

Nienke Tjoelker

Goede levering.

netjes zoals afgesproken

nee

E

Helpt erg goed bij jeuk na bestraling, ook goed geholpen tegen de verkleuring van de huid

Goed bij jeuk en branderig gevoel

J. Jansen

Heel erg fijne zalf

Smeert goed, is niet vet en verkoelt lekker

De prijs is erg hoog.

Marian Ooteman

Fijne crème, net begonnen met de crème na een ooglidcorrectie.

Te gebruiken na een ooglidcorrectie

Nvt

Hetty Van der Helm

Helpt

Niet

Rieky Jager de

O K

Wordt snel opgenomen door de huid

Eileen Ilbrink

Goede klantenservice. Werd snel teruggebeld na vragen omtrent het product.
Goede klantenservice. Werd snel teruggebeld na vragen omtrent het product.
Product is goed bevallen. Ik heb het het tijdens mijn bestralingen gebruikt en er heeft geen irritatie aan de huid opgetreden.

Ik weet natuurlijk niet hoe het was geweest als ik de crème niet had gebruikt maar ik vond het in ieder geval de moeite waard om te gebruiken en daardoor te voorkomen.

zie boven

Verbeterpunten

Er wordt geadviseerd om de crème dun op te brengen. Omdat de creme ietwat dik is dit niet altijd even makkelijk.
Ook droogt het snel op in de rond van de tube waardoor er een vieze laag op de tube komt.
Verder erg tevreden.