ALHYDRAN

Bezorging & Levertijd
Product
Website

Kim

Makkelijk smeerbaar en prettige geur

Sunita SunitaIqbal

Het helpt

Kan goedkoper

A.P. Oerlemans-Embregts

Omdat het litteken dicht bij mijn oog zit, merk ik dat het wel wat irriteert rond mijn oog.

Goede bescherming tegen de zon, hydrateert goed.

Verbeterpunten

De geur is best van chemisch

Cindy Tijssen-Mertens

Gaf al snel verlichting van mijn litteken na een heupoperatie. Het litteken trok stukken minder en zag er rustiger uit. Héél blij mee!

- Werkt relatief snel
- Zuinig in je gebruik
- Heb het ook gebruikt voor mij eczeem

T VERHEY

Het helpt tot nu toe om de huid te laten herstellen tijdens radiotherapie. Er ontstaat wel een huidreactie maar het escaleerd niet.

Het is effectief qua huidbescherming en verzorging

Verbeterpunten

Het smeert niet heel goed uit.

Evelien Kerkdijk

Perfect was mijn tube kwijt snel weer een nieuwe gekocht !

Trekt snel in werkt goed.

Verbeterpunten

Zou niet weten, mischien een vakantie verpakking?

AM Harmeling

Ik heb “geschubde” huid op mijn voetzolen, die gemakkelijk “scheurt”. Dit is het gevolg van het hand-voet syndroom, ik kreeg hier last van tijdens behandeling met chemotherapie.
Ik smeer nu...
Ik smeer nu Cracked Dry Skin een week 3x per dag, maar merk nog geen verbetering.
Ik beveel het product niemand aan, maar ken ook niemand met deze problemen.

Reactie ALHYDRAN:

Wat vervelend om te horen dat u deze huidklachten heeft. Jammer dat onze crème dat niet volledig heeft weggenomen.
Bij het hand-voet syndroom wordt gebruik van een vette, hydraterende en/of...
Bij het hand-voet syndroom wordt gebruik van een vette, hydraterende en/of huidherstellende crème geadviseerd. Alhydran Cracked Dry Skin Care is zo'n crème. Het product kan helpen de droogheid en klachten te verminderen. Maar het kan de onderliggende oorzaak helaas niet wegnemen.
Mogelijk is het de moeite waard om het product nog langer te gebruiken, om te kijken of het alsnog zijn effect gaat hebben. We adviseren om in elk geval in contact te blijven met uw behandelaar.

Gemma Thijssen

Heb nu een week gesmeerd maar mijn huid verslechtert eerder dan verbetert, ze is heel rood en jeukt erg

Ik kende het product en dit werd ook aangeraden door de bestralingsarts

Reactie ALHYDRAN:

Bedankt voor je positieve beoordeling. Vervelend je huid in eerste instantie verslechterde.
Het effect op droogheid van de huid kun je in de 1e week van het gebruik van de crème verwachten. Effect op roodheid of eventuele verdikking duurt langer. Dar is vaak pas na 4 weken goed merkbaar. Dus het kan kloppen dat je deze klachten in de 1e week gebruik nog niet hebt ervaren.
Ons advies: smeer ALHYDRAN driemaal per dag (’s ochtends, ’s middags en ’s avonds). Breng het dun en gelijkmatig aan. Zo blijft je huid de hele dag gehydrateerd.

Elise

Prima site, makkelijk en overzichtelijk. Aantrekkelijk door kortingscode

Het product: Heel fijne neurale crème, geschikt voor de behandeling van mijn littekens (door huiduitslag) maar ook prettig als dagcrème met spf.

Verbeterpunten

De crème met spf in verschillende formaten aanbieden. Bv kleine voor op reis/in de tas en een grotere iets voordeliger (omdat ik grote delen van het lichaam wil beschermen/behandelen raakt deze tube... De crème met spf in verschillende formaten aanbieden. Bv kleine voor op reis/in de tas en een grotere iets voordeliger (omdat ik grote delen van het lichaam wil beschermen/behandelen raakt deze tube relatief snel op)

Odette Van Zuidam

Ik smeer Alhydran sinds 2 weken na een operatie in mijn gezicht. Ik merk dat het litteken zachter wordt en de verkleuring afneemt. Ik smeer het 2 a 3 x per dag.

Prettig in gebruik, heel weinig van nodig.

Verbeterpunten

Ik zou geen verbeterpunten kunnen noemen.