ALHYDRAN

Nico Runderkamp

Goed en snel geregeld

Betrouwbaar

Marieke Bakkenes

Fijne crème, die mijn huid en litteken pijn verzacht.
Het litteken verbeterd zichtbaar... en als ik een dag niet smeer merk ik meteen aan mijn huid, het zit beter met alhydran.

Het werkt

Het is erg duur...

Anja Provoost

Mijn huid is heel erg verbeterd

Helpt uitgedroogde huid zonder vet aan te voelen

Anne Slot

Geweldige service

had zelf verkeerde nummer besteld.
mocht keurig omruilen

Verbeterpunten

het voldeed aan onze persoonlijke eis.

Lucie Leusink

Alhydran littekencreme gebruikt na mij ooglidcorrectie. Erg fijne creme en later af en toe ook gebruikt voor mn hele gezicht. Daarna de cracket dry skin besteld. Heerlijke gezichtscreme. Puur en... Alhydran littekencreme gebruikt na mij ooglidcorrectie. Erg fijne creme en later af en toe ook gebruikt voor mn hele gezicht. Daarna de cracket dry skin besteld. Heerlijke gezichtscreme. Puur en werkend.

Geen onnodig toegevoegde stoffen. Houdt de huid goed soepel.

Ruby Van Leeuwen

Mijn brandwonden zien er een stuk rustiger uit door de crème. Als ik jeuk krijg of pijn dan voel je dat de crème het gelijk verligt.

Goed uitsmeerbaar, je heb weinig nodig. Handige knijpfles.

Nou eigenlijk niet.

Ayse Ustun

Gebruik ALHYDRAN nu ruim 2 weken. Ben erg tevreden. Gebtuik het 2x per dag. Littekens zijn zachter, minder zichtbaar, creme plakt niet.

Littekens zijn zachter, minder zichtbaar, creme plakt niet.

Goedkoper?

Hans VanRuiten

Snel herstel van de verbrande huid

trekt snel in, geeft geen vlekken, en werkt heel goed

Verbeterpunten

meer bekendheid van het product realiseren!! mijn huisarts kon het middel niet en ook mijn apotheek had het niet.

Pauline

De crème is goed in te masseren en voelt fijn. Ik kan na twee weken nog niet zeggen of m’n littekens echt minder zijn geworden maar ik houd vol met twee keer per dag inmasseren en heb vertrouwen.

Snelle bezorging en contact vooraf met advies over wenselijke aankoop was zeer prettig.

Verbeterpunten

Beter is om na een maand naar de ervaring te vragen. Of na twee weken twee vragen over de levering en service en na een maand of zes weken twee vragen over de crème zelf qua al dan niet de zichtbare... Beter is om na een maand naar de ervaring te vragen. Of na twee weken twee vragen over de levering en service en na een maand of zes weken twee vragen over de crème zelf qua al dan niet de zichtbare verbetering.

willie le Clercq

Uitstekend