ALHYDRAN

Bezorging & Levertijd
Product
Website

Annemieke Kruit

Helpt niet tegen mijn jeuk en daarbij erg duur voor weinig ml.

Snelle levering.

?

Reactie ALHYDRAN:

Bedankt voor de eerlijke review. Erg vervelend dat de crème niet het gewenste effect had. We hebben contact gehad. Helaas is de oorzaak van de jeuk niet bekend. Daardoor is het lastig een passend... Bedankt voor de eerlijke review. Erg vervelend dat de crème niet het gewenste effect had. We hebben contact gehad. Helaas is de oorzaak van de jeuk niet bekend. Daardoor is het lastig een passend advies te geven. Hopelijk vind je de oorzaak en een oplossing voor je huidklachten. Mochten we daarin nog iets kunnen betekenen, dan horen we het graag.

Irma De Vries

Perfect

Levering goed product

Margriet Vader

Mijn ervaring is dat het heerlijk uitsmeert niet te vet is en dat je na een week al resultaat ziet

De reverenties die ik gelezen gad

A. Smit

De crème is fijn uit te smeren en trekt snel in. Er blijft geen vettig laagje achter. Je hebt niet veel crème nodig.

Ik gebruik het voor een droge huid na operatie, droge huid in mijn gezicht en droge huid van mijn onderbenen. Super spul.
Goede klantenservice, ik had vragen over de te kiezen crème soort en...
Goede klantenservice, ik had vragen over de te kiezen crème soort en ben uitstekend te woord gestaan.

Verbeterpunten

De hoeveelheid berichten na het aanvragen van het proefzakje vond ik vervelend.

Elhassan Ben hammou

Top

Top

Juliette da Cruz

Snelle levering en goede verpakking!

Duidelijke website met goede informatie.

Astrid Eijgenberger

Erg goed

Huid oogt rustiger en minder droog.

Verbeterpunten

De creme droogt bij de opening van de tube op, zodat ik soms een verhard deel smeer.

P Cruysen

Na een week geen jeuk meer

Het gevoel

Inge Reniers-Coert

Goed uitsmeerbaar en jeuk wegnemend.

Vermindert jeuk

Ruth Claus

Alleen goede ervaringen qua product en snelle levertijden.

Snelke leverinhlg