ALHYDRAN

Bezorging & Levertijd
Product
Website

Karin

Moet nog blijken, maar creme voelt prettig aan ieg.

Het versoepelt de huid.

Verbeterpunten

Kan ik op dit moment niet aangeven.

Familie de Knoop

Prima product!

Goede werking

Helga

Gebruik het op een oude operatie wond die hard ,verheven, pijnlijk en jeukt en op nieuwe operatie wond. Alhydran smeert makkelijk, trekt snel in en geeft verlichting van mijn klachten. De littekens... Gebruik het op een oude operatie wond die hard ,verheven, pijnlijk en jeukt en op nieuwe operatie wond. Alhydran smeert makkelijk, trekt snel in en geeft verlichting van mijn klachten. De littekens worden soepel en zacht

Trekt snel in. Smeert gemakkelijk. Littekens worden zachter en soepeler. En andere klachten verlichten ook

Verbeterpunten

De tube spuitmond is groot en daardoor blijft zalf daar achter en droogt uit. Zodat je volgende keer harde klonten in zalf hebt

Susan Kehrens

Ik had erge jeuk aan mijn borst na een borst besparende operatie. Droge huid. Na gebruik van ALHYDRAN geen jeuk meer.

Gebruik het nu tijdens de bestraling. Tot nu toe heel positief. Geen jeuk of irritaties

Nee, zeer tevreden

Thea de Wolf

Crème is zeer prettig, mijn huid is van schuurpapier naar zacht gegaan ! Na laserbehandeling.

Fijne crème, trekt snel in de huid en plakt niet.

Verbeterpunten

De levering was te laat, maar daar kunnen jullie niets aan doen.

lieneke Reitsema

Erg benieuwd naar de werking van Alhydran Eczema Care. Zeer verrast na een paar dagen al zichtbaar verbetering mijn eczeem knapt zienderogen op.

Zeer zuinig in gebruik.
Hele goede helende werking

Hilde Ruiter

Snelle services

duidelijk wanneer de levering kwam

Verbeterpunten

was niet op de hoogte dat ik mij moest legitmeren

Jeroen

Geweldig product. Ik gebruik twee producten van Alhydran. De basiscrème en de eczeem crème.

Het werkt uitstekend tegen huiduitslag en eczeem.

Verbeterpunten

Geen, het doet wat het moet doen.

A Janssen

Smeert lekker uit. Voelt goed aan.

Nel

Goed product