ALHYDRAN

Bezorging & Levertijd
Product
Website

Frieda Reugebrink

Na 2 weken gebruik wordt mijn huid (gezicht) wat “rustiger” De rode plekken vervagen iets.

n.v.t.

de Vries

Teleurstellend

Niet ontdekt

Verbeterpunten

Gewoon proefmonster opsturen en reageren op mails.

Reactie ALHYDRAN:

Als eerste onze excuses voor het niet ontvangen van het proefmonster en het niet tijdig reageren op je e-mail. Helaas zijn wij recent op diverse 'gratis proefmonster' websites terecht gekomen... Als eerste onze excuses voor het niet ontvangen van het proefmonster en het niet tijdig reageren op je e-mail. Helaas zijn wij recent op diverse 'gratis proefmonster' websites terecht gekomen waardoor het aantal aanvragen veel hoger lag dan normaal. Hierdoor hebben helaas niet alles kunnen verwerken en de vele vragen die we hebben gekregen niet allemaal kunnen beantwoorden. We hebben inmiddels contact met je opgenomen om dit op een passende manier op te lossen.

Marja Verheul

Huid herstelt langzaam, maar wordt beter.

Goede uitleg

Verbeterpunten

Is een beetje droog. Mag van mij wat vetter

Willem Jacobs

Goed werkende zalf

Smeerbaarheid, niet te vet

Mag iets goedkoper

Sannie’s Place

Beste Cream tegen littekens en brandwonden

Goede service

Alfred Bakker

Alhydran heeft mij een tube creme verkocht die litteken weefsel moet verminderen cq. verwijderen. Dit is een proces dat geruime tijd vergt. Echter na enkele dagen wordt mij herhaaldelijk verzocht om... Alhydran heeft mij een tube creme verkocht die litteken weefsel moet verminderen cq. verwijderen. Dit is een proces dat geruime tijd vergt. Echter na enkele dagen wordt mij herhaaldelijk verzocht om mijn ervaringen te delen. Het enige dat ik er op dit moment over kan zeggen is dat deze prijzige creme 100ml a €45 nog geen merkbaar effect heeft gegeven. Het smeert vrij gemakkelijk en wordt redelijk goed door de huid opgenomen.

Overtuiging van de marketing van Alhydran dat mij €450,- per liter laat betalen voor iets mij onbekends. Ben blij dat mijn auto hier niet op rijd.

Verbeterpunten

Marketing timing- en informatie vergaring. Opdringerige mails, wat een irritante trend is, over ervaringen van klanten. Dit moet en kan beter in mijn perceptie. Kijk bijvoorbeeld naar herhaal... Marketing timing- en informatie vergaring. Opdringerige mails, wat een irritante trend is, over ervaringen van klanten. Dit moet en kan beter in mijn perceptie. Kijk bijvoorbeeld naar herhaal aankopen onder klanten. Als het product niet bevalt dan koop ik het niet nog eens.

Marianne Scholten

Hele fijne crème. Merkte direct verschil. Het litteken en de omgeving ervan kwam direct al tot rust. Nu na wat langer gebruik ziet het litteken er goed uit.

Makkelijk in gebruik en zeer zuinig. Direct al verschil.

Sanne Maarleveld

Snelle levering, goed product.

Gratis verzendkosten

Nvt

Cindy VanderBroeck

Goed, plakt ,niet goed ,uitsmeerbaar

snel geleverd

Verbeterpunten

prijzige kant, misschien in het assortiment ook silicone pleisters opnemen.