ALHYDRAN

Bezorging & Levertijd
Product
Website

Nardi Steverink

Heel fijn. De droge eczeem achtige plekjes zijn weg.

Allergische reactie op een creme.
Ik blijf die van jullie gebruiken.

Het enige nadeel is dat het niet prettig...
Heel fijn. De droge eczeem achtige plekjes zijn weg.

Allergische reactie op een creme.
Ik blijf die van jullie gebruiken.

Het enige nadeel is dat het niet prettig ruikt.

De hygiënische dosering.
Dat je weinig nodig hebt.
Dat het zonder toevoegingen is en de huid direct prettiger aanvoelt.

De geur

Wendy Karatas

Heb een knieprothese operatie gehad en op aanraden van mijn chirurg een proefmonster van de litteken-crème besteld. Na verwijdering van de hechtingen (nietjes) begonnen met smeren. Helpt ontzettend... Heb een knieprothese operatie gehad en op aanraden van mijn chirurg een proefmonster van de litteken-crème besteld. Na verwijdering van de hechtingen (nietjes) begonnen met smeren. Helpt ontzettend goed tegen de jeuk en verder ook heel fijn om te smeren op het litteken, het verzacht en houdt de huid heel soepel. Ook is het litteken al minder rood. Je ziet het opknappen! Uiteraard een tube besteld, ben echt super tevreden over deze crème.

Smeert goed uit, wel dun smeren, zoals in de instructies. Verzacht en verkoelt bij jeuk.

Melvin Autar

Helpt m’n litteken te versoepelen en vervagen.

Krijg geen uitslag of puitjes bij het dagelijks smeren.

Verbeterpunten

Te weinig bekendheid over jullie producten.

Rene Plasmans

Doet nog niet wat ik verwachtte. De rode vlekken en schilfers blijven. Heb een kleine tube gekocht om te proberen maar ik verwacht niet dat ik een herhaling ga bestellen.

Wrijft prima uit en is niet plakkerig.

Verbeterpunten

Werking voldoet niet. Na een week nauwelijks verbetering

Reactie ALHYDRAN:

We hebben contact gehad op basis van je review. Fijn om te horen dat je de schilfers inmiddels zo goed als weg zijn. Hopelijk helpen de tips van onze productspecialist, zodat ook de rode vlekken... We hebben contact gehad op basis van je review. Fijn om te horen dat je de schilfers inmiddels zo goed als weg zijn. Hopelijk helpen de tips van onze productspecialist, zodat ook de rode vlekken minder worden. Mocht je aanvullende vragen hebben, dan kun je natuurlijk contact met ons opnemen.

Stien Muijtjens

Super creme, fijn eerst gratis een monster, snelle correcte levering erna van bestelling.

Goede voorlichting, behoorlijke brandblaren, ziet nu al veel beter uit na een paar dagen, TOP!

Verbeterpunten

Wilden een kleine tube bestellen,lukte helaas niet.

Noelle Kensen

Goede ervaring, versoepeld de huid en het litekkenweefsel

Plakt niet

Mark

Al bijna 2 weken aan het wachten op bezorging (website zegt 1 dag).

Makkelijk besteld

Leveren

Reactie ALHYDRAN:

Excuses voor de vertraging bij de levering van je bestelling. We hebben het pakket op tijd verstuurd, maar door de december drukte is het bij PostNL misgegaan. We hebben naar aanleiding van je... Excuses voor de vertraging bij de levering van je bestelling. We hebben het pakket op tijd verstuurd, maar door de december drukte is het bij PostNL misgegaan. We hebben naar aanleiding van je klacht geprobeerd contact met je op te nemen, maar dat is helaas niet gelukt. Op basis van de Track & Trace informatie zien we dat het pakket uiteindelijk wel is afgeleverd. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag.

Laura Jansen

Fijne goede littekencrème

Voelt fijn aan op de huid

N.v.t

Ineke Dekker

Erg fijne creme

Littekentjes weren snel minder zochtbaar, kan toeval zijn maar ik geloof erin

Lut Vercauteren

Ik heb het zondag de eerste maal gebruikt na het douchen en de jeuk was veel minder na het aanbrengen van de crème.

Vermindering van jeuk

Verbeterpunten

Ruikt wel niet zo lekker