ALHYDRAN

Bezorging & Levertijd
Product
Website

Ton van der Mik

Nog niet het resultaat waarop ik had gehoopt, waarschijnlijk is de plek ( oogleden) niet de eenvoudigste.

Werkt wel even verzachtend.

?

Aida Navadeh

Smeert fijn uit

Fijne crème

Verbeterpunten

Ik gebruik het nog niet lang genoeg om goed te kunnen oordelen

Caroline Nuijens

Via gratis proefzakje kennis gemaakt. Voor oppervlakkige jeuk voldoet Alhydran maar bij langdurige en intense jeuk maar even. Dit verschilt natuurlijk per persoon. Bij mij helpt dan vnl een creme... Via gratis proefzakje kennis gemaakt. Voor oppervlakkige jeuk voldoet Alhydran maar bij langdurige en intense jeuk maar even. Dit verschilt natuurlijk per persoon. Bij mij helpt dan vnl een creme met hydrocortisone. Misschien dat de Anti-itch creme meer verlichting biedt maar daar is helaas geen monstertje van beschikbaar, jammer!

Gratis monstertje om te proberen en aanbieding voor gratis zonnebrand bij besteding x bedrag.

Verbeterpunten

Ook monstertje beschikbaar stellen van de Anti-itch creme. De crèmes zouden wel wat minder prijzig mogen zijn. Zeker als het toch minder voldoet dan verwacht.

Reactie ALHYDRAN:

Beste Caroline,
Beste Caroline,
Bedankt voor het delen van jouw ervaring met ALHYDRAN. We vinden het jammer dat je niet helemaal tevreden bent. We kijken graag samen met jou naar een mogelijke oorzaak voor het aanhouden van de klachten en een passende oplossing. We hebben je een mail gestuurd en horen graag van je.
Vriendelijke groet,
ALHYDRAN

Ruth Vrooman

Na borstverkleining deze tube aangeschaft. Fijne dune crème.

Makkelijk smeerbaar dunne crème. Kan nog niet zeggen of littekens minder worden/verzachten. Gebruik het pas 2 weken.

Jackie van Helfteren

Fantastisch

Trekt snel in de huid maar trekt ook niet ook niet plakkerig of vettig.

Karin Oude Luttikhuis

Prima Produkt. Klachten waren in korte tijd verdwenen

Snelle levering, fijne zalf

Saskia

Ik gebruik alhydran voor een litteken op mijn voorhoofd.

Het hydrateert goed en doordat ik alhydran met zonnebrandfactor gebruik, is het 2 in 1. Wel in combinatie met een hoed voor extra bescherming.

Verbeterpunten

De prijs is hoog, maar het is het waard.

Marjan

Prima crème

Verbeterpunten

Wel duur in vergelijking met anderen

L Vos

Prima & snel

alles

niks

Faiza

Ben er super blijmee
Vervaagt de donkere plekjes van puistjes en heb een brandwond op mijn gezicht door laseren ,dat is ook minder geworden

Het is een fijne crème