ALHYDRAN

Saskia Hendriks

Topproduct!!

Werkt snel

ILSE Volkerink

Tot nu toe positieve ervaringen met de verschillende crèmes die ik gebruik. Helaas bij de laatste levering zat de opening helemaal verstopt. Na verwijdering van’prop’ geen problemen meer.

Crème werkt goed. Ik loop veel in het bos en vooral nu met al het hoge gras en bv brandnetels, beetje crème erop en weg is de jeuk.

Verbeterpunten

Soms is het prettig om eerst iets uit te proberen, een monstertje. Zag op de site dat je die niet meer kan aanvragen. Tot nu toe goed gegokt en ben zeer tevreden over de diverse producten

G Girigoria

Hydrated
Mijn huid reageer er goed op

Goed voor na het scheren en na huidbehandeling

Mare Vendel

Ik ben heel tevreden over Alhydran. Ik gebruik het voor de litteken verzorging na mijn operatie ivm borstkanker en voor de krassen op mijn handen veroorzaakt door onze nieuwe puppy.

Onmiddellijk verzachtend, herstellend en snel resultaat. Oppervlakkige huidbeschadigingen sluiten vaak al na 1 x smeren.

Verbeterpunten

De tube kan misschien milieuvriendelijker?

Claudia Theunissen

Korting en snelle levering

Nog een keer korting

Ingrid De Haan

Lekkere crème, smeert goed uit en voelt prettig aan.

Goeie ingrediënten

Phyllis Estoppey

Ik heb een slechte ervaring met de creme en doorgegeven.
Ik heb een slechte ervaring met de creme en doorgegeven.
Voor het bedrag van 40 eu mag je wel wat verwachten. Het antwoord wat ik kreeg was....... bij het kruitvat krijg je ook geen geld terug!!
Dat was ook mijn bedoeling niet ik wilde de creme omruilen.
Ik zou hier ook nooit meer iets bestellen

nul

Verbeterpunten

Betere service en vriendelijker medewerker.
Ik heb jammer genoeg geen naam meer van deze medewerker.

Reactie ALHYDRAN:

Beste Phyllis,
Beste Phyllis,
Bedankt voor het delen van je ervaring. We vinden het jammer dat we niet aan je verwachtingen hebben voldaan. Inmiddels heb we nogmaals contact met je gehad en zijn we tot een passende oplossing gekomen. We hopen je zo voldoende te hebben geholpen.
Vriendelijke groet,

Bianca

Super

Verzacht

Nel dHane

Nadat mijn ogen gelift zijn en de hechtingen verwijderd waren bleven er nog wat gerstenkorrels over. En een randje rood. Ik ben gaan smeren 3x daags en later in de avond voordat ik ga slapen.... Nadat mijn ogen gelift zijn en de hechtingen verwijderd waren bleven er nog wat gerstenkorrels over. En een randje rood. Ik ben gaan smeren 3x daags en later in de avond voordat ik ga slapen. Gerstenkorrels verdwenen en ooglid huid bleef soepel. Ik smeer nog steeds en littekens verdwijnen in de huid

Goed smeerbaar, makkelijk meenemen, jeuk en branderigheid verdwijnt na het smeren