ALHYDRAN

Bezorging & Levertijd
Product
Website

Pauline

De crème is goed in te masseren en voelt fijn. Ik kan na twee weken nog niet zeggen of m’n littekens echt minder zijn geworden maar ik houd vol met twee keer per dag inmasseren en heb vertrouwen.

Snelle bezorging en contact vooraf met advies over wenselijke aankoop was zeer prettig.

Verbeterpunten

Beter is om na een maand naar de ervaring te vragen. Of na twee weken twee vragen over de levering en service en na een maand of zes weken twee vragen over de crème zelf qua al dan niet de zichtbare... Beter is om na een maand naar de ervaring te vragen. Of na twee weken twee vragen over de levering en service en na een maand of zes weken twee vragen over de crème zelf qua al dan niet de zichtbare verbetering.

willie le Clercq

Uitstekend

Houdt de huid soepel

Roos

Ik gebruik Alhydran al ruim 1 jaar. Eerst voor een groot litteken op mijn voorhoofd. Dit is mooi hersteld nauwelijks nog iets van te zien. Alhydran zorgt ervoor dat de wond niet droog en trekkerig... Ik gebruik Alhydran al ruim 1 jaar. Eerst voor een groot litteken op mijn voorhoofd. Dit is mooi hersteld nauwelijks nog iets van te zien. Alhydran zorgt ervoor dat de wond niet droog en trekkerig wordt. Door het medicijn Letrozol krijg ik een hele droge huid, wat zelfs eczeem klachten geeft. Nu gebruik ik de Alhydran hier ook voor ( 2x per dag insmeren). En het werkt! Ik gebruik nu ook de zonnebrandcreme. Die is wel erg prijzig! De crème is wat dik hierdoor wat moeilijker uit te smeren en blijft de huid wat wit.

De gewone crème is echt een aanrader voor het insmeren van een litteken en voor een droge en eczeem huid.

Verbeterpunten

Zonnebrand erg dik. En erg prijzig.

San

Zeer fijne zalf maakt mijn litteken super zacht

Maakt litteken minder trekkerig

Verbeterpunten

Litteken wordt zachter en steeds minder. Merk als ik stop met de zalf het litteken weer harder wordt en meer gaat trekken.

Nettie Brouwer

Lijkt te helpen mits ik heel regelmatig smeer

Een gratis proefmonster en korting op de eerste aankoop

Verbeterpunten

Duidelijker aangeven dat er meerdere producten te koop zijn

Nienke Tjoelker

Goede levering.

netjes zoals afgesproken

nee

E

Helpt erg goed bij jeuk na bestraling, ook goed geholpen tegen de verkleuring van de huid

Goed bij jeuk en branderig gevoel

J. Jansen

Heel erg fijne zalf

Smeert goed, is niet vet en verkoelt lekker

De prijs is erg hoog.

Marian Ooteman

Fijne crème, net begonnen met de crème na een ooglidcorrectie.

Te gebruiken na een ooglidcorrectie

Nvt

Hetty Van der Helm