ALHYDRAN

Product
Website

Jet Smits

Fantastisch

Helpt echt tegen een droog schilfer gezicht .

Ga zo door

Deborah Rog

Heb de crème nog niet gebruikt maar weet wel bijna zeker dat het goed gaat helpen

Heb advies gekregen

Ja top

Carlijn Sars

Fijn om te smeren

E.E. Girigorie

Toen ik te horen kreeg dat ik een knieprothese nodig had ging ik op internet kijken hoe zo'n litteken eruit zou zien na een operatie. Ik ben een ijdeltuit dus ik dacht dat z'n snede ook horizontaal... Toen ik te horen kreeg dat ik een knieprothese nodig had ging ik op internet kijken hoe zo'n litteken eruit zou zien na een operatie. Ik ben een ijdeltuit dus ik dacht dat z'n snede ook horizontaal kon i.p.v. verticaal (haha). Maar de chirurg legde mij uit dat hij er anders niet bij kon. Oké maar dan zo klein mogelijk de sneeuw en het liefst genezing zonder wild vlees etc. Toen kwam ik op de site van Alhydran ... de review gelezen. En besloten om 't.z.t. een monster te bestellen. 28 mei was de operatie, toen ik nog in het Ziekenhuis lag was het monster binnen met beschrijving hoe en wanneer te gebruiken. 2 weken na operatie toen hechtingen eruit waren ben ik aan het monstertje begonnen en inmiddels een tube van 100 ml besteld en ontvangen.
Mijn huid bij het litteken wordt heel goed gehydrateerd.
Ik heb een droge huid namelijk en gebruik goede bodylotion op de rest van lichaam, desondanks heb ik schilfers rond mijn linker knie door de zwelling van de operatie. Maar op het litteken en eromheen is de huid door het gebruik van Alhydran mooi glad.
Dus ik ben positief en hoop echt dat na verloop van tijd het litteken vrij onzichtbaar wordt.
Hopelijk is het geen wishful thinking van een ijdeltuit!!

Goed gehydrateerde huid door gebruik van Alhydran

Cindy Tijssen-Mertens

Heel tevreden! Mijn litteken na een heupoperatie trok echt gigantisch. De crème van Alhydran zorgde al snel voor verlichting. Het litteken zag er ook al snel veel rustiger uit.

Litteken trekt minder.
Zuinig in gebruik.
Smeert heel fijn uit.
Maakt het litteken rustig.

bram

weet nietprima product

nvt

Nicole Buytaert

Smeert goed en snelle levering

Niets

Annemieke Keizer

Mijn littekens voelen veel zachter en zijn minder gevoelig geworden! Erg blij en tevreden.

Aanbieden gratis proefzakje met daarbij een kortingscode

Verbeterpunten

Bij de bestelling had ik er nog een proefzakje toegevoegd van een ander produkt.

bram

goed product