ALHYDRAN

Bezorging & Levertijd
Product
Website

Madelon Goossen

Ik heb al 4 jaar last van psoriasis pustulosa. (Palm vd hand) er was tot op heden geen enkele creme die mijn huid zo goed heeft hersteld. Ik ben er super tevreden over. Allemaal dankzij Alhydran

Verzacht direct. Huid wordt zichtbaar en na de eerste week stuk beter. Smeert fijn uit.

Wesley Hereijgers

Zeer goed

Herstelt goed

Niks

Anja De Graaf

Geweldige creme

Na kort gebruik, zie ik al gewenst resultaat.

Nvt

marianne

Ik vind de crème moeilijk uit te wrijven. Is erg dik. Helpt wel tegen droge huid.

Huid voelt zacht aan en glimt niet.

Beter uitwrijfbaar.

Xxxx

Goed snellere genezing wondjes en minder roodheid

Snelle genezing en minder ontsteking

Minder vettig

Noortje

Smeert goed

werkt goed tijdens bestraling

nvt

Mireille Wensveen

Supercreme

Haalt de brand en jeuk weg, en zorgt dat de huid soepel blijft. Ik had mijn hand behoorlijk verbrand met 2e graads brandwonden, en nadat de wonden dicht waren ben ik begonnen met smeren. Mijn rode... Haalt de brand en jeuk weg, en zorgt dat de huid soepel blijft. Ik had mijn hand behoorlijk verbrand met 2e graads brandwonden, en nadat de wonden dicht waren ben ik begonnen met smeren. Mijn rode huid wordt langzaamaan al wat lichter.
Het is wel een dure creme, maar als t ervoor zorgt dat de verkleuringen wegtrekken en littekens verminderen heb ik het ervoor over.

Prijs is fors.

Inge

Zie al na een week verbetering

Snelle verbetering

Nee hoor!

I Groels

Heerlijk zuinig in gebruik en helpt tegen geurtjes.

ontgeuren

nvt

Jara Peelen

Ik gebruik alhydran nu elke avond als nachtcrème op mijn gezicht. Het is heerlijk spul en ik gebruik dit omdat ik door de zwangerschap acne heb gekregen. Op deze manier blijft mijn huid mooi.

Lekkere dikke creme