ALHYDRAN

Product
Website

1967 Reviews

Yvonne Thal

Snelle levering van het product

Goede extra informatie met betrekking tot overige littekenverzorging

Nog geen

NICOLE GAETHOFS

Top product. Zeer goed voor het litteken na de operatie.Zal het nog lang mogen gebruiken.

Zeer goede zalf ,zeer gemakkelijk om te smeren , heel goed voor de littekens.

Weet geen

Inge Arts

Niet wat ik verwacht heb

Tijdelijk rust

Jeuk verandert niet

Heel fijn product voor behandeling lidteken gezicht. Bestelling gedaan na eerder ontvangst monster.

Mild, verzorgend, niet te vet

nvt

Jeffrey Troost

Voor het eerst dat ik deze crème gebruik, maar werkt tot nu toe erg goed.

Goede vettige crème, die de huid en het litteken / littekenweefsel zacht houden waardoor je geen trekkende huid meer heb.

Verbeterpunten

Prijs, het is een erg duur product.

A.A. Visscher

Ben tevreden over het gebruik van de crème, mijn huid ziet er beter uit.

Korting

Sneller bezorging

Marjan Stolp

Gebruik al geruime tijd en bevalt me goed. Dit was dus een herhaal bestelling

Prettige aan te brengen en goed niet vette ogen

Verbeterpunten

Niet voor de crème, maar met de bezorging van de post heb ik 4 verschillende tijden en dagen gehad, zelfs nadat het bezorgd was nog. Het heeft ook langer dan een week onderweg geweest. Was thuis dut... Niet voor de crème, maar met de bezorging van de post heb ik 4 verschillende tijden en dagen gehad, zelfs nadat het bezorgd was nog. Het heeft ook langer dan een week onderweg geweest. Was thuis dut dat was het probleem niet, de post is gewoon niet meer wat het geweest is. Misschien beter een andere bezorg dienst !!

Annet Blokzijl

Ik gebruik deze creme na mijn bovenooglid correctie nu 1.5 week en bevalt me prima

Trek snel in, voelt niet vet aan

Tot nu toe geen

Aline Michel

Prettige crème

Ik gebruik het elke dag om de huid te verzorgen na schade te hebben opgelopen door bestralingen

Verbeterpunten

Ik krijg altijd heel veel folders bij mijn zending
Dit vind ik niet nodig en zonde van het papier

KM

Prima product

I.t.t. andere producten wordt alhydran niet zo zweterig en vormt geen wit laagje op de huid wanneer je buiten gaat sporten. Breng het wel een half uur voor het sporten aan.

Verbeterpunten

Zou graag een factor 50 hebben voor het gezicht. Die is er helaas niet. En voor het lijf zou een grotere verpakking ook fijn zijn.