ALHYDRAN

Bezorging & Levertijd
Product
Website

Marja Houwaart

Fijne crème weinig nodig smeert goed uit

Littekens genezen mooi

Anita van Zantvliet

Verlichting bij jeukende littekens. Ik hoop dat ze na langer gebruik een beetje vervagen

Trekt snel in

Verbeterpunten

Iets vloeibaarder maken. Heb soms moeite met het eruit knijpen

Marloes Bergmans

Ik weet nog niet of het in mijn geval oplevert wat ik wil: een herstelde huid.

Smeert goed uit, verlicht enigszins

Verbeterpunten

misschien wat duidelijker zijn wat ik kan verwachten - wanneer heb ik lang genoeg de crème gebruikt om te weten of het helpt?

M.j.j Verkoulen

De crème werkt geweldig

Goede uitleg en snelle levering

De crème is wel duur.

Tanja

Prikt erg in de wondjes vd littekens na ooglidcorrectie. Op advies van arts niet meer gebruikt.

Verbeterpunten

Duur. Prikt in de wondjes.

Hi Tanja,
Hi Tanja,
Bedankt voor je review! Alhydran mag niet gesmeerd worden op (open) wondjes, op korstjes of op hechtingen. Dit kan verklaren waarom de crème een prikkend gevoel heeft veroorzaakt. We hebben je een e-mail gestuurd met aanvullende informatie. Mocht je nog vragen hebben dan horen wij het graag.

Sietske Holm

Helaas heeft het voor mijn huidprobleem geen enkele verlichting gegeven. Laat staan genezing.

Voor mij geen

?

Dag Sietske,
Dag Sietske,
Bedankt voor je review! We hebben contact met je gehad en hopen je van voldoende informatie te hebben voorzien. Alhydran kan vele klachten verminderen en verhelpen, maar helaas niet altijd de oorzaak ervan wegnemen. We hopen dat Alhydran in een later proces van je behandeling nog kan bijdragen.

Helena Van der wal

Mijn zoontje krijgt allergische reactie ervan

Nvt

Verbeterpunten

Heb jullie aangeschreven over de reactie en krijg als advies ‘ het niet meer te gebruiken’ had liever een mogelijkheid tot retourneren en geld terug gezien

Beste Helena,
Bedankt voor je review!
Beste Helena,
Bedankt voor je review!
ALHYDRAN in principe een hypoallergeen product, maar het bevat natuurlijk wel ingrediënten. Op de foto’s konden wij niet goed zien of de huid volledig dicht was op de plek(ken) waar ALHYDRAN gesmeerd is.
Wij hebben je aangeraden om de crème eens te testen op onaangedane huid – bij voorkeur in de elleboog. Als je zoontje op deze locatie van onaangedane huid dezelfde reactie krijgt, dan is hij inderdaad gevoelig voor ingrediënten van de ALHYDRAN en is het advies het product niet meer te gebruiken. Mocht je zoontje op deze locatie geen reactie krijgen, dan kan het dus nog zijn dat de reactie toch door de ALHYDRAN komt als de huid toch nog open was bij aanbrengen.
Ons advies is om je ervaring dan in elk geval even met een (huis)arts te bespreken.

Heleen Versteeg

Ik gebruik de crème nu een week of twee, ik niet niet beoordelen of de crème verschil maakt bij het herstel van de littekens. Het lijkt me vooralsnog veel geld voor een tube 'vet'

geurloos

Verbeterpunten

prijs, heb het gevoel dat ik te veel heb betaald

Dag Heleen,
Bedankt voor je review! We hebben inmiddels contact met je gehad.
Dag Heleen,
Bedankt voor je review! We hebben inmiddels contact met je gehad.
Het advies is om ALHYDRAN dan ongeveer een maand te gebruiken. Als het goed is ervaar je in de eerste week na gebruik al effect op het gebied van droogheid en eventuele klachten van deze droogheid, zoals jeuk. Effect op roodheid en verdikking duurt vaak iets langer, maar zou na een maand merkbaar moeten gaan zijn. Als je na een maand merkt dat ALHYDRAN goed effect heeft, dan is eventuele aanvullende therapie niet nodig. Je kunt dan de therapie met ALHYDRAN voortzetten.
Als de therapie met ALHYDRAN wel wat werkt, maar dat naar jouw gevoel het litteken toch nog wat dikker lijkt te worden, dan kun je in overleg met een arts overgaan tot het gebruik van aanvullende siliconentherapie. Hiervoor kun je bijvoorbeeld gebruik maken van Scarban siliconenverbanden. Informatie hierover kun je vinden op www.scarban.nl .

Ruth Zuilhof

Positief

Verzacht de huid goed en langdurig

De prijs is vrij hoog

Ilse Volkerink

Ben nog in afwachting van resultaat na mosh-chirurgie. Zalf verkoeld maar trekt niet zo makkelijk in de huid. Effect denk ik pas op een iets langer termijn

Verkoelend en maakt huid wat soepeler

Verbeterpunten

Zie ervaring, trekt niet zo snel in de huid.