ALHYDRAN

Crème smeert goed uit

Gebruik het te kort om een oordeel te geven

Gebruik het te kort om een oordeel te geven

Anita

Dit is de 2de keer dat ik een product heb gekocht bij jullie. Ik ben erg tevreden hierover omdat het product goed werkt op je lichaam. Vorige jaar had ik er 1 besteld en was er al lof over. Maar nu... Dit is de 2de keer dat ik een product heb gekocht bij jullie. Ik ben erg tevreden hierover omdat het product goed werkt op je lichaam. Vorige jaar had ik er 1 besteld en was er al lof over. Maar nu nog meer. Ik neem dit mee in mijn beroep en kan iedereen aanraden dat het echt helpt.

Gewoon een goed product wat duidelijk effect heeft op je lichaam zonder dat iets toe is gevoegd. Ben er zeer blij mee

Verbeterpunten

Zorgen dat jullie meer op de markt komt, ga mij best doen met mond-en-mond reclame.

Nmt vd Rijdt

Super fijne crème. Houd mijn huid soepel en zacht en smeert zich heel gemakkelijk uit. En de jeuk is weg.

Jeuk , droogte en roodheid weg.

Prijs

maria kapteijns

Alhydran zorgt voor een soepele prettige huid met name na een bestralingskuur in het ziekenhuis vanwege borstkanker.

De huid voelt wat elastischer aan door de inbreng van deze zalf.

Mirjam

Na een jaar zie je niets meer van mijn lidtekens.

Zuinige fijne crème

Annemieke Kruit

Helpt niet tegen mijn jeuk en daarbij erg duur voor weinig ml.

Snelle levering.

?

Irma De Vries

Perfect

Levering goed product

Margriet Vader

Mijn ervaring is dat het heerlijk uitsmeert niet te vet is en dat je na een week al resultaat ziet

De reverenties die ik gelezen gad

A. Smit

De crème is fijn uit te smeren en trekt snel in. Er blijft geen vettig laagje achter. Je hebt niet veel crème nodig.

Ik gebruik het voor een droge huid na operatie, droge huid in mijn gezicht en droge huid van mijn onderbenen. Super spul.
Goede klantenservice, ik had vragen over de te kiezen crème soort en...
Goede klantenservice, ik had vragen over de te kiezen crème soort en ben uitstekend te woord gestaan.

Verbeterpunten

De hoeveelheid berichten na het aanvragen van het proefzakje vond ik vervelend.

Elhassan Ben hammou

Top