ALHYDRAN

Bezorging & Levertijd
Product
Website

Miranda Bongers

Snelle levering. Nog niet kunnen uitproberen i.v.m. wondje niet dicht

Duidelijke site met uitleg.

Bob

Zeer positief

Product werkt zeer goed i.c.m. mijn huid.

Geen verbeterpunten

Ine

Het is fijne creme, trekt snel in en houdt de huid soepel.

Makkelijk met bestellen, en snelle levering.

Hester Van Loon

Ik kan nog niet veel zeggen de crème heb ik nu een week

De crème is voedend,dun en smeert goed uit maakt het litteken rustig over het verdwijnen van de litteken daar is de operatie te kort voor

Verbeterpunten

Ik zie nu momenteel geen verbeter punten

Anneke Ancher

Goede ervaring, behandeling na verbranding

prikt heel even, daarna niet meer,
Werkt goed tegen littekens

Verbeterpunten

Tubetje zit erg strak in t doosje

Do

Super fijne crème. Die meteen de roodheid uit mijn littekens haalde

Helpt goed

Prijs

Martijn

Hele prettige creme die ik gebruik voor rosacea in mijn gezicht. Helpt goed tegen rode huid en ook prettig tegen droge huid. Ik gebruik de creme met factor 30 zodat ik ook meteen beschermd ben tegen... Hele prettige creme die ik gebruik voor rosacea in mijn gezicht. Helpt goed tegen rode huid en ook prettig tegen droge huid. Ik gebruik de creme met factor 30 zodat ik ook meteen beschermd ben tegen UV stralen.

Helpt goed tegen droge en rode huid. Prettige creme waar maar klein beetje van nodig is.

Verbeterpunten

Helaas is de 30SPF creme alleen in een kleine tube te koop.

Marja Kerklaan

Wat een geweldige crème. Min pols was 2e graads verbrand, met flinke blaren. Toen de blaren plat waren ontstonden er dikke korsten. Ben aldryan gaan smeren afgedekt met steriele gaas. Binnen no... Wat een geweldige crème. Min pols was 2e graads verbrand, met flinke blaren. Toen de blaren plat waren ontstonden er dikke korsten. Ben aldryan gaan smeren afgedekt met steriele gaas. Binnen no time vielen de blaren er af. In één werk tijd was alles dicht. Smeer nu nog 2 x per dag een laagje erop. En nog steeds zie ik verbetering. Ben er zéér blij mee.

Zéér snelle genezing , smeert goed uit en droogt snel in.

Diana Fredriksz

Wat een top crème!! Doet echt wat het beloofd

Heerlijk zacht voor de huid

Heb ik niet

Bob Lippe

Ik heb sterk het idee dat de tube niet volledig gevuld was en dat voor zo'n dure tube

Smeert goed uit

Verbeterpunten

Volle tube. Ook valt het resultaat na een week doorsmeren tóch tegen, het litteken wordt niet zachter