9.5/10

Meijer

De artikelen zijn duidelijk op de website en prima verpakt

Chantal Goedhart

Leuke producten, goed geprijsd en zeer snelle levering. Zal hier zeker vaker bestellen!

Prijzen en snelle levering

ortan

Snelle reactie en verzending.

Verzendkosten hoog. Mijn bestelling had een brievenbus pakketje kunnen zijn.

Snelle verzending. Klantvriendelijk. Probleemoplossend.

Problemen met account aanmaken op de website.
Proberen de verzendkosten zo laag mogelijk te houden.

Reactie Ald en Nij Brocante:

Dit soort oude kerstboomkaarshoudertjes kunnen niet als brievenbuspakje verzonden worden naar ons idee. Ze zouden dan afbreken en/of vervormen, wat niet de bedoeling is natuurlijk. We proberen onze... Dit soort oude kerstboomkaarshoudertjes kunnen niet als brievenbuspakje verzonden worden naar ons idee. Ze zouden dan afbreken en/of vervormen, wat niet de bedoeling is natuurlijk. We proberen onze producten juist altijd zonder schade te laten aankomen bij onze klanten.

Anja Oudhof

Het , door mijn dochter voor mijn verjaardag , bestelde gebaksstel was er snel. Het was zorgvuldig ingepakt dus alles nog intact voor een alleszins redelijke prijs. Heel erg bedankt ..ik ben er zeer... Het , door mijn dochter voor mijn verjaardag , bestelde gebaksstel was er snel. Het was zorgvuldig ingepakt dus alles nog intact voor een alleszins redelijke prijs. Heel erg bedankt ..ik ben er zeer blij mee.

Snel en accuraat

Schrama

Fantastisch snelle levering en keurig verpakt!

B Van de Biezen

Prima goede service en bij aflevering van een bestelling altijd goed verpakt

Leuke dingen zoals huishoudelijke die oudere mensen in een verpleeghuis nog herkennen

Suzanna

Alles is altijd heel netjes en mooi verpakt en snel geleverd! Heel erg tevreden!

René Graus

De eerste keer en die is goed

mooi product , goed verpakt en snelle levering

zo doorgaan

E.Castricum

Keurige levering, alleen jammer dat er niet geretourneerd mag worden. Bij oude artikelen snap ik dat, maar dit was een nieuwe wandplaat . Staat bij bestellen niet goed aangegeven.

Niet retourneren vermelden

Reactie Ald en Nij Brocante:

Jammer, dat u niet even persoonlijk contact met ons hebt opgenomen. In overleg waren we hier vast uitgekomen.

Bo

Uitstekend en snel geholpen

Ik had gemaild om te vragen of het snel verzonden kon worden, het was een cadeautje. Nog dezelfde dag gebeurd én ook nog eens feestelijk ingepakt!