Boelaart

Prima winkel de spullen waren netjes en met zorg verpakt verpakt,en snel geleverdđź‘Ť

Netjes en verzorgd

Nee niks alles was prima

Eva

Prima bedrijf! Heldere communicatie. Ook omtrent de verzending en aflevering. Tevreden met het aangekochte product. Zeker een aanbeveling

Heldere communicatie

Meijer

Mooi gewassen en gestreken en keurig ingepakte lakens ontvangen. Ben er heel blij mee.

De vlotte verzending, de andere dag al bij de post.

Mira

Aantal spulletjes voor nieuwe inrichting gekocht ben zeer tevreden

Snelle levertijd goed verpakt

M. Worms

Ivb met 1 dag vertraagde levering, een kleine leuke attentie bijgevoegd. Mooi verpakt!

Carla

Leuke brocante artikelen, snelle verzending, goed en leuk verpakt.
Ook een goede communicatie!!

Y. de Bruijn

Tevreden.

Ze komen hun afspraken na.

Winnie Plets

Heel correct. Snel geleverd. Mooi beeld. Goede kwaliteit. Heel goed verpakt.

Vera

Ik bestelde al een paar keer bij dit bedrijf, en alles was steeds prima in orde.

De sterke punten zijn : een zeer vlotte, snelle communicatie, verzorgde levering.

Ik heb niets negatiefs te melden, alleen spijtig voor Belgie de hoge verzendkosten, al weet ik niet of hier iets aan te doen is.

Erica Welling

Ik zocht wat leuks voor de babykamer en kwam bij deze site terecht. Er stond veel leuks op de site en met mooie en duidelijke foto’s erbij!
Ik kocht een oud blokkenpuzzeltje met diverse...
Ik kocht een oud blokkenpuzzeltje met diverse afbeeldingen. Op de site stond duidelijk dat het er oud uit zag, maar dat het wel iets moois was en dat vond ik wel eerlijk. En het viel mij bij het uitpakken echt mee, want natuurlijk ziet het er gebruikt uit, maar het staat echt prachtig op de babykamer! Ik ga hier vaker iets bestellen!!

Eerlijkheid, ook snel geleverd en ook netjes geleverd!