Aktiesport

Aktiesport Ook benieuwd naar feedback over de webshop Aktiesport? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company16739
8.1/10
90 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Aktiesport met 8.1/10. Gebaseerd op 16739 ervaringen.
Prima (7/10)
Informatie over de status van de bestelling
Prima (7/10)

PMaher
PMaher

Zorgen voor klantgericht en klantvriendelijk personeel. Zorg er daarnaast vooral voor dat de klanten de bestelling kunnen volgen !

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Bestel. 1 week later nog steeds geen leveringbestiging. volgens de mail kan ik mijn bestelling volgen via 'hier'. als ik daarop klik is de dhl link leeg. kortom ik weer niet waar mijn bestelling nu is en ik zou hem afhalen bij een vestiging. de medewerkers van een vestiging vinden het te veel moeite om even te kijken of mijn bestelling er is. verschrikkelijke service en medewerkers.

Willem

Nieuwe voetbalschoenen hier gekocht want deze waren nog leverbaar. na 1 week een mail ontvangen dat ze niet meer op voorraad waren en dat ik het geld terug kreeg. echter wacht ik nu al meer dan 2 weken op mijn geld terwijl er in de mail stond binnen 48 uur.

Aktiesport 1 beoordeling

Had nog al wat artikelen besteld..
alleen na een tijd nog niks ontvangen. (maar 3 van de 18 artikelen, 2 hiervan terug moeten retouren)..
op de mails word maar niet gereageerd. vervolgens telefonisch vroegen ze of ik mijn bestelling wou annuleren omdat ik anders lang moest wachten en ze daarna toch niet zeker wisten of ze hem konden leveren..
vervolgens weer een gedoe met een verkeerde zending..
had de rest allemaal geanulleerd..
wat een gedoe allemaal met aktiesport..
zal nooit meer wat bestellen op deze site en raad niemand aan om wat te bestellen..

lisanne
Slecht (3/10)
lisanne

Betere klantenservice

Score voor Aktiesport:1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Zo grappig dat de beoordelingen op de site die aktiesport zelf doorlinkt betere score heeft dan op andere sites..
(facebook en https://nl.trustpilot.com) klantenservice inderdaad niet op aan te zien. maar in de winkels wel goed geholpen. al krijg je bij sommige winkels de indruk dat ze je niet willen helpen. geen begroeting en gewoon door blijven praten. ik heb zelf bij aktiesport gewerkt(nog voor het faillissement) en schaam me af en toe wel als ik reacties lees over aktiesport. jammer dat de klantenservice in die jaren niet verbeterd is(als je de reviews mag geloven) zelf koop in af en toe nog bij aktisport(site en winkel) en krijg de zelfde moeilijkheden die de meeste hebben. jammer.

Zeer slecht (2/10)

Bestelling geplaatst, niks meer van gehoord, wel een betaalbevestiging via PayPal, verder niks. Proberen te bereiken via de telefoon, maar niemand neemt op. Geen orderbevestiging... helemaal niks en na het lezen van overige reviews op de site heb ik er weinig vertrouwen in.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Bestelling geplaatst, niks meer van gehoord, wel een betaalbevestiging via paypal, verder niks. proberen te bereiken via de telefoon, maar niemand neemt op. geen orderbevestiging... helemaal niks en na het lezen van overige reviews op de site heb ik er weinig vertrouwen in.

Tim
Onacceptabel (1/10)
Tim

Zorgen dat de juiste producten geleverd worden, klant op de hoogte houden van eventuele leveringsproblemen, bij annuleren producten naast het terugstorten van het geld ook een berichtje sturen. Reageren op mails van de klant. Levertijd van twee weken is in 2017 zeer onder de maat.

Score voor Aktiesport:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Drie sets onderbroeken besteld, vervolgens pas na twee weken wat ontvangen. bleek het slechts een enkele set in de verkeerde maat te zijn. tussen bestellen en ontvangen van de bestelling geen bericht gehad over eventuele vertraging, tevens is zonder verder bericht het geld van de overige twee sets onderbroeken teruggestort. .
na bestelling een mail gestuurd over de gang van zaken en het verkeerd ontvangen product, hier geen reactie op gehad. later nogmaals contact opgenomen per mail. hierop werd wel gereageerd, maar zo beperkt dat ik het er maar bij laat zitten..
prijs leek goed, maar goedkoop blijkt duurkoop bij aktiesport.

Aktiesport 1 beoordeling

Op 5 juli nike acfu haarbanden besteld en direkt met ideal betaald. tot vandaag 17 juli niks gehoord, en vandaag was mijn bestelling geannuleerd omdat het de veiligheidscontroles gefaald zou hebben, of een van hun andere redenen. onwijs teleurgesteld en vind de service bagger, totaal niet kunnen.

Zeer slecht (2/10)

ik zou stoppen met online verkopen geen goede service en wacht al 2 weken op mijn schoenen

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

De klantenservice iserg slecht te bereiken.

Onacceptabel (1/10)

bestellingen bezorgen !! en zorgen dat mensen het juiste krijgen waar ze voor hebben betaald!!

Score voor Aktiesport:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Maandag 3-7-2017 schoenen besteld anderhalve week later nog niks te horen gekregen waar mijn pakket gebleven is wel betaald geen bevestiging gehad dat er wat was betaald wel afgeschreven... niet bestellen!!!!.

Zeer slecht (2/10)

Hou je aan je belofte! 1 juli besteld en op 11 juli nog niks.Gewoonweg schandalig.Totaal niet bereikbaar en reactie op emails blijft ook uit.Ik bestel hier nooit meer

Kut.

Bedrijfsinformatie

Bij Aktiesport vind je de nieuwste collecties sport- en casualkleding van A-merken tegen de scherpste prijs van Nederland! Schoenen, kleding en accessoires voor sport of fashion van merken zoals Nike, Adidas, Ellesse, Le Coq Sportif, Puma, Helly Hansen, Maui en Champion… Wat je ook zoekt, wij hebben het als eerste!

Dat maakt Aktiesport onverslaanbaar!
Adres
Hullenbergweg 1-3
1101 BW Amsterdam

Contactgegevens
E-mail: klantenservice@aktiesport.com
Tel: 0900-2584377 (€0,35 per gesprek)
KvK: 33162455
  2010 – 2017 © The Feedback Company