Aktiesport

Aktiesport Ook benieuwd naar feedback over de webshop Aktiesport? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company16733
8.1/10
Uitstekend (10/10)
90 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Aktiesport met 8.1/10. Gebaseerd op 16733 ervaringen.
Prima (7/10)
Informatie over de status van de bestelling
Prima (7/10)

Aktiesport 1 beoordeling

Op 5 juli nike acfu haarbanden besteld en direkt met ideal betaald. tot vandaag 17 juli niks gehoord, en vandaag was mijn bestelling geannuleerd omdat het de veiligheidscontroles gefaald zou hebben, of een van hun andere redenen. onwijs teleurgesteld en vind de service bagger, totaal niet kunnen.

Zeer slecht (2/10)

ik zou stoppen met online verkopen geen goede service en wacht al 2 weken op mijn schoenen

Score voor Aktiesport:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

De klantenservice iserg slecht te bereiken.

Onacceptabel (1/10)

bestellingen bezorgen !! en zorgen dat mensen het juiste krijgen waar ze voor hebben betaald!!

Score voor Aktiesport:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Maandag 3-7-2017 schoenen besteld anderhalve week later nog niks te horen gekregen waar mijn pakket gebleven is wel betaald geen bevestiging gehad dat er wat was betaald wel afgeschreven... niet bestellen!!!!.

Zeer slecht (2/10)

Hou je aan je belofte! 1 juli besteld en op 11 juli nog niks.Gewoonweg schandalig.Totaal niet bereikbaar en reactie op emails blijft ook uit.Ik bestel hier nooit meer

Score voor Aktiesport:1/5

Kut.

Ramon

Wij hebben een sporttas online bij aktiesport .
besteld op 28 juni. tot de dag van vandaag nog niets mogen ontvangen ondanks meerdere toezeggingen van aktieport nadat wij zelf contact zochten. ook het doorgeven (2x) van een ander adres schijnt erg moeilijk te zijn, want nog steeds klopt het niet. dat iets langer duurt, dat kan, maar dit slaat werkelijk alles..
wij gaan as maandag het hele verhaal annuleren en zal het hier bijschrijven. .
dit oogt enorm amateuristisch!!.

F. Crommentuyn

Voor mij nooooit meer. eerst laten ze 2 weken niks horen en dan krijg je een mail waarin stat dat je levering geannuleerd is. waarom is niet duidelijk. benieuwd of ze het fatsoen hebben om mijn geld terug te geven. waaardeloos bedrijf.

Onacceptabel (1/10)

Pak de telefoon een keer op.

Score voor Aktiesport:0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Slechte klantenservice. zijn niet bereikbaar. betalen ging gemakkelijk, maar met leveren hebben ze moeite.

Slecht (3/10)

Alles in een keer leveren. Zorgen dat de orderinformatie up to date is

Score voor Aktiesport:1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een bestelling geplaatst van tien producten. werd binnen een week in zes aparte delen toegezonden. zodoende was het niet goed te traceren wat er geleverd werd en wanneer en of alles wel geleverd was. bovendien moest je iedere keer maar thuis zijn om de pakjes in ontvangst te nemen omdat je niet iedere keer de buren ermee wil belasten. ik snap best dat niet alles op voorraad is maar zes pakjes binnen een week is teveel van het goede.

Sattar Behpour
Uitstekend (10/10)
Sattar Behpour

misschien mag de klant weten over 1 maat groter is altijd de juiste maat!!!!!

Score voor Aktiesport:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik had gekozen voor adidas hardlopen schoenen. wel een maat groter en dat past prima!.
snelle bezorging van aktiesport zorgde voor meer plezier in mijn hoofd..
bedankt ervoor!.

Onvoldoende (4/10)

Misschien eens professioneel of meer personeel aan nemen zodat ze een klant over de telefoon maar ook in de winjel normaal te woord staan en niet net doen of ze je niet zien staan.

Score voor Aktiesport:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Had 26 mei naar filiaal gebeld in amsterdam noord met de vraag over een artikel werd me vreselijk afgesnauwd door de mans persoon aan de telefoon was er direct klaar mee .de stad in gegaan maar helaas ook dit artikel in de stad bij aktie sport niet in de winkel te vinden. online maar besteld maar ondertussen track and trace code geen bevestiging geen artikel tot op heden ook ontvangen maar tis wel van de bank afgeschreven. hoopten zo dat het online wel normaal zou gaan maar zie het somber in.

Bedrijfsinformatie

Bij Aktiesport vind je de nieuwste collecties sport- en casualkleding van A-merken tegen de scherpste prijs van Nederland! Schoenen, kleding en accessoires voor sport of fashion van merken zoals Nike, Adidas, Ellesse, Le Coq Sportif, Puma, Helly Hansen, Maui en Champion… Wat je ook zoekt, wij hebben het als eerste!

Dat maakt Aktiesport onverslaanbaar!
Adres
Hullenbergweg 1-3
1101 BW Amsterdam

Contactgegevens
E-mail: klantenservice@aktiesport.com
Tel: 0900-2584377 (€0,35 per gesprek)
KvK: 33162455
  2010 – 2017 © The Feedback Company