Ajax Shop

Ajax Shop Ook benieuwd naar feedback over de webshop Ajax Shop? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company6061
8.3/10
Uitstekend (10/10)
89 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Ajax Shop met 8.3/10. Gebaseerd op 6061 ervaringen.

Ajax Shop 1 beoordeling

Over het algemeen goed. had bij mijn laatste order alleen 1,50 per product betaald om het in de laten pakken en het zat enkel in een kartonnen doos. niet helemaal wat ik me erbij voorgesteld had maar het leek me ook niet de bedoeling.

Harry Hoeymans

Bestelling gedaan zonder account. moest product retour sturen omdat deze te klein was. aangegeven dat ik het kleding stuk graag wil ruilen. nergens te zien waar het geretourneerde product uit hangt. duur 0900 nummer dat je kunt bellen. te lange responstijd antwoord op mail.

Ramanand
Zeer slecht (2/10)
Ramanand

Geen !

Score voor Ajax Shop:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Zeeer slecht !.

Uitstekend (10/10)

Goede levering en perfecte bedrukking!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb een top ervaring met dit bedrijf goede service en binnen minder dan 24 uur geleverd.

Voldoende (6/10)
Score voor Ajax Shop:3/5

Goed.

Uitstekend (10/10)

Er is bij mijn aankoop het bedrag dubbel afgeboekt even gebeld en binnen een week het bedrag weer terug op mijn rekening dus goede service ..!!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mooie website en duidelijke foto's prijstechnisch ook goed ga ik zeker aanbevelen bij vrienden en familie.

Prima (7/10)
Score voor Ajax Shop:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Bestelling ging eenvoudig en de levering was snel.

Snelle service en klantvriendelijk

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb met de ajax shop een super goede ervaring. netjes op tijd, goed contact en alles komt in goede staat aan.

Ajax Shop 1 beoordeling

Levert de aankopen snel, maar niet volgens beschrijving. het zou ontzettend druk zijn volgens de site, vanwege veel vraag naar geprinte shirts. helaas liep mijn bestelling daardoor 1 dag vertraging op; dat is jammer. ook worden de pakketjes niet aangeboden bij de buren, waardoor ik het weekend heb moeten wachten tot ze het opnieuw aanboden. verder waren de producten grondig ingepakt, met ajax-inpakpapier. hoewel 1,50 euro wel veel is per (klein) pakketje.

Robert Ferwerda
Goed (8/10)
Robert Ferwerda
Score voor Ajax Shop:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Veel keus en een snelle levering.

Bedrijfsinformatie

Dé Officiële Ajax Fanshop!
Adres
Arena Boulevard 29