Comfort shuttle bus
Vriendelijkheid medewerkers
Voorzieningen locatie
Snelheid ophalen

AH

Positieve ervaring. Komen afspraken na. Werden goed ontvangen 5 uur in de ochtend.

Klaas Borneman

Ja goed en snel

snel heen en terug naar en van schiphol

kan niks bedenken

Goed, nooit problemen gehad.

De herkenbaarheid van de busjes. Er rijden er heel veel en het is niet altijd duidelijk welke je moet hebben!

Bert D.

Zeer goede service, geen lange wachttijden. Bevalt ons het beste als we van schiphol vertrekken.

Korte wachttijd, zeer duidelijk hoe te handelen. En zeker niet te duur.

Miranda

Doet wat er afgesproken was

Deed datgene wat er afgesproken was, geen enkel minpunt

Maak het kaartje ook in de kleur van de bus, dat attendeert iets makkelijker op de luchthaven met al die taxibusjes

Alles ging goed, snel weggebracht en zeer snel weer opgehaald

Klantvriendelijk en geen wachtijden

Prima, maar vond het vervelend dat je je eigen autosleutel niet terug krijgt bij vertrek richting vliegveld.

Netter rijden, autosleutel aan klant terug geven.

Nouwen, A

Beleefd en netjes. Snel geholpen

Onze auto stond keurig binnen in de garage (droog) klaar

Wij hebben met de gedachte om niet te vroeg te bellen bij aankomst Schiphol (terug weg) pas gebeld toen wij al in de aankomst hal stonden (we hadden alleen handbagage) Hierdoor lang buiten staan te... Wij hebben met de gedachte om niet te vroeg te bellen bij aankomst Schiphol (terug weg) pas gebeld toen wij al in de aankomst hal stonden (we hadden alleen handbagage) Hierdoor lang buiten staan te wachten, namelijk 20-25 minuten anders dan de telefonisch doorgegeven tijd van een kwartier.
Verbeterpunt: toch maar eerder bellen voor ophaal verzoek en binnen wachten. De chaufeur kan kort terug bellen als hij/zij met de bus het parkeer platvorm oprijdt. Klanten kunnen dan vanuit binnen naar buiten lopen zodat beide partijen gelijktijdig aankomen. Bij slecht weer en kou wel zo fijn.

Voldoende/ruim voldoende. Alleen was mij niet duidelijk dat het (semi)-valet parking was met achterlating van sleutel auto.

Vlot opgehaald van Schiphol, snelle overdracht auto. Vriendelijke chauffeur shuttle,

Bij afleveren auto korte uitleg wat er met het voertuig gaat gebeuren.

Heen reis naar schiphol heel vriendelijk.terug weg kwamen we een uur later op schiphol,heeft jullie gebeld daarover,i.p.v. half 2 snachts werd het een uur later,maar moest ik bij betalen terwijl... Heen reis naar schiphol heel vriendelijk.terug weg kwamen we een uur later op schiphol,heeft jullie gebeld daarover,i.p.v. half 2 snachts werd het een uur later,maar moest ik bij betalen terwijl het de zelfde nacht was, een busje kwam maar 6 mensen gingen erin en ik moest zelf vragen waar onze bus was, toen werden we maar mee gepropt in de volle bus wat niet prettig was voor mijn vrouw die in een rolstoel zit, we werden dus gewoon vergeten .voor de rest zal ik steeds deze parking blijven gebruiken en hopen dat het de volgende keer wat beter gaat.

geen probleem

duidelijke afspraken maken wanneer je meer moet betalen daar de chaufeur ook van niks wist dat we opgehaald moesten worden terwijl ik gebeld had.

Reactie AirportParking.nl:

Geachte familie Van der Spek,
Bedankt voor uw review, uiteraard zijn we hier even ingedoken.
Geachte familie Van der Spek,
Bedankt voor uw review, uiteraard zijn we hier even ingedoken.
Het blijkt dat u niet een uur later bent terug gekomen (want daar rekenen wij natuurlijk niets extra's voor) Maar u kwam een dag later terug dan u had opgegeven. U had in uw boeking opgegeven dat u de 21e zou landen, maar u kwam pas de 22e (24uur later) aan op Schiphol.
Dit verklaard ook dat u niet op de lijst van die nacht stond, en dat u een dagje bij moest betalen. We waren u dus niet vergeten, maar voor ons is het dan niet niet duidelijk wanneer u wel precies terug komt.
Gelukkig komt u weer bij ons parkeren, let bij een nieuwe boeking wel op de juiste aankomstdatum. Dan gaat de volgende keer alles weer volgens het boekje.
AirportParking.
Albert-Jan Koster