Comfort shuttle bus
Vriendelijkheid medewerkers
Voorzieningen locatie
Snelheid ophalen

Eric

Voldeed aan de wens en verachting, alleen helaas was mijn verloopstekker verdwenen op mijn stekker van de trekhaak

E.Bilderbeek

Duidelijke boeking. Normale prijs.
Goede service.

Ligging direct aan snelweg.
Snelle overstap en vlot op Schiphol.
Goede prijs.

Great experience , fast service when you arrive when you come - back .All is done to lose minimum time

Fast and lean

Your drivers should drive slowly

Prima contact met ons als klant. Fijne taxi service naar Schiphol en terug.

Contact met klanten.

Net bedrijf goede uitstraling.

Snelheid van ophalen.

In de bus was het heel warm, en op de heen rit stond de radio wel iets te hard, maar verder snel opgehaald bij thuiskomst šŸ‘ volgende keer weer.

Heel fijn ontvangst, direct vervoerd naar het vliegveld. Ook het ophalen verliep perfect. Bij aankomst stond de auto al klaar. Het bedrijf is heel goed bereikbaar.

Goede organisatie,goede ligging.

T P

Eerste keer gebruik van gemaakt en is goed bevallen

Goede ervaring. Stress-vrij naar de luchthaven. Goede start van de vakantie. Locatie is ook eenvoudig te vinden.

Locatie. Op een minuut van de snelweg.

Enkel met het ophalen op de luchthaven hebben we toch 25min moeten wachten. Dit omdat de chauffeur niet zeker was of er nog gasten mee moesten. Voor ons toch een redelijke tijdverspilling aangezien... Enkel met het ophalen op de luchthaven hebben we toch 25min moeten wachten. Dit omdat de chauffeur niet zeker was of er nog gasten mee moesten. Voor ons toch een redelijke tijdverspilling aangezien het 01:00 snachts was en we nog 3 uur moesten rijden.