Comfort shuttle bus
Vriendelijkheid medewerkers
Voorzieningen locatie
Snelheid ophalen

Overmars

We maken al 10 jaar met heel goede ervaringen gebruik van jullie diensten!!
Duidelijk,gemakkelijk en vriendelijk!!
Fam.Overmars

Duidelijke afspraken.
Aanbiedingen voor vaste klanten

Nee. Zeer tevreden

Wij zijn halsoverkop terug gevlogen wegens en acute ziekenhuisopname van een naaste. Gelukkig hebben ze de auto ruim op tijd uit kunnen rijden en hebben wij niet hoeven wachten.

Prima service en communicatie.

Indy

Alles supergoed geregeld

Snelle service

Alles is prima en soepel verlopen..

Ging allemaal prima.
Ging allemaal prima.
Afspraak via internet gemaakt. Inclusief poetsen, shamponeren en wassen. Stond allemaal keurig in hun systeem. Vriendelijke, (wel wat oudere) man met humor achter de balie. Sleutels afgegeven en in de shuttlebus naar vliegveld.
Eenmaal geland op Schiphol onszelf door de vakantiedrukte geworsteld, en ook de koffers hebben het overleefd, dus gebeld met het bedrijf wat continue busjes heeft rijden om je naar je auto te brengen.
De bus bracht ons naar een hal waarin de auto keurig voorgereden klaarstond. Overigens complimenten voor het wassen, shamponeren en cleanen van de auto.
Alle kastjes, kaartvakjes, opbergvakken, stoelhoezen waren keurig gereinigd. Zelfs de ruimte waar het reservewiel zit waren ze geweest. (ik had daar wat reservelampen).
Alle persoonlijke bezittingen lagen keurig in een doos/krat in de bagageruimte. Auto rook (nu na 4 weken nog) heerlijk fris.
Tuurlijk, je betaald ervoor, maar het moet gezegd, keurig. Zelfs 5 (gulden)centen die blijkbaar nog in de auto lagen zaten keurig in het krat.
Met de regenbuien van afgelopen weken bleek dat mijn auto goed in de was ofzo staat, aangezien de regendruppels van de ruit waaien, waardoor je in de regen beter zicht hebt. Een soort laagje zit er dus op. Topper.

Het enige kleine minpunt vond ik dat er niemand was om je auto persoonlijk terug te geven. Auto stond netjes in een hal waar je uit kon rijden waarna de deur automatisch sluit. Maar ja, het is en blijft uiteraard een prijsvechter, dus je kan niet alles verwachten. Maar voor het geld. Top.

Met als extra tip:

Je auto laten shamponeren/wassen/interieur cleanen.

Wassen
Shamponeren
Interieur cleanen

Persoonlijk sleutels overhandigen bij terugkomst.

Jellema

Zeer goede ervaring(en)

Beschikbaarheid shuttlebus

W Wezenaar

Ik heb al jaren een zeer goede ervaring met dit bedrijf, komen altijd hun afspraken na en je wordt er netjes en correct behandeld.

Eerlijkheid en een goede zorg voor de auto.

Philippe De Meulder

Geen enkele opmerking, alles was zolas verwacht en perfect uitgevoerd

Een heel leule en aangename chauffeur op de heenrit en een vriendelijke chauffeur op de terugrit van en naar Schiphol

Goede service, prima afgesloten parking.
Betrouwbaar, men kom de afspraken na.
De parking is nog wat lastig te vinden.

Betrouwbaar.
Korte tot geen wachttijden
Snel op de luchthaven

Parking kan beter aangegeven worden