Comfort shuttle bus
Vriendelijkheid medewerkers
Voorzieningen locatie
Snelheid ophalen

v d Ende

Gebracht naar Schiphol, moest ff wennen dat ik mn eigen auto niet mocht parkeren. Vond het later wel vreemd dat er 2 km extra op stond aangezien de parkeergelegenheid er naast was. Zou wel gemeld... Gebracht naar Schiphol, moest ff wennen dat ik mn eigen auto niet mocht parkeren. Vond het later wel vreemd dat er 2 km extra op stond aangezien de parkeergelegenheid er naast was. Zou wel gemeld moeten worden op site dat je sleutel afgeeft.

Op opgehaald af Schiphol

Van te voren melden dat sleutels afgegeven moeten worden en bij de juiste gate laten uitstappen.

Alles goed geregeld, zoals het hoort

Wij zijn tevreden over de snelheid van wegbrengen, de aanwezigheid bij terugkomst van de shuttle en het klaar staan van onze auto.

Gert-Jan

Prima verlopen. Bij aankomst stond er een shuttlebus klaar. Sleutel inleveren, inladen en hup naar Schiphol.

Terugreis wat chaotisch bij inladen (ophaal plek).
Kwam ook wel door...

Terugreis wat chaotisch bij inladen (ophaal plek).
Kwam ook wel door de drukte.

Aangekomen bij de parking stond de auto keurig klaar. Spullen overladen en lekker naar huis.

Komen afspraken na.
Snelle service.

Ophaal plek bij Schiphol.
Bij de vertrekhal komt het chaotisch over met het ophalen. Komt ook door de drukte daar.
Misschien een vaste plek creƫren voor alleen airport parking

Carl

Een correcte service, vlotjes en snel. Een oerdegelijk Nederlands bedrijf met vriendelijke en proffesionele medewerkers. Een aanrader!

Snel en op tijd.

Sandra

Goed geregeld, sleutel afgeven en je word netjes weggebracht door vriendelijk personeel!
Bij terugkomst een telefoontje plegen en binnen 10 minuten word je opgehaald en staat je auto alweer netjes klaar!
Super geregeld allemaal šŸ‘šŸ¼

Snelle ophaal service van het vliegveld.

Herman

Prima. Niets op aan te merken

Alles volgens afspraak. Punctueel, vriendelijk, vertrouwd

P. Basciu

Op tijd

Super bedrijf, word goed opgevangen en je zit binnen 5 minuten in het busje naar Schiphol. Chauffeurs super aardig en mooie schone toiletten..terug meteen gebeld en binnen 10 minuten zaten we in... Super bedrijf, word goed opgevangen en je zit binnen 5 minuten in het busje naar Schiphol. Chauffeurs super aardig en mooie schone toiletten..terug meteen gebeld en binnen 10 minuten zaten we in het busje terug , auto stond klaar en konden direct weer richting huis. Was een beetje huiverig over de verhalen rondom parkeren op Schiphol, maar dit bedrijf krijgt van mij een 10..