Comfort shuttle bus
Vriendelijkheid medewerkers
Voorzieningen locatie
Snelheid ophalen

Spencer

Helaas niet erg positief, geen vriendelijk personeel, slecht georganiseerd waardoor er gevraagd werd of wij ons kind op schoot wilde nemen (niet gedaan, veilig vervoer staat voorop lijkt mij) omdat... Helaas niet erg positief, geen vriendelijk personeel, slecht georganiseerd waardoor er gevraagd werd of wij ons kind op schoot wilde nemen (niet gedaan, veilig vervoer staat voorop lijkt mij) omdat er dan meer mensen in het busje konden, zowel op de heen als terug weg! Discussie aan de telefoon, wordt gezegd: ze zijn er met een paar minuten en vervolgens 20 minuten wachten en als je dan belt wordt er gezegd dat ik het verkeerd heb verstaan en wordt de verbinding verbroken! Wij maken géén gebruik meer van jullie dienst!

nee

lees ervaring!

Frank

Werd keurig netjes ontvangen, kon direct weggebracht worden naar schiphol.
Werd keurig netjes ontvangen, kon direct weggebracht worden naar schiphol.
Terugvlucht na de douane gebeld en stond de bus al klaar, deze ging wel op volgorde van bellen wat ik overigens niet meer als normaal vindt.
Bij aankomst stond de auto keurig klaar voor de terugreis naar huis.
Zeker een aanrader, allemaal spik en span geregeld. Volgende vliegvakantie zeker weer hier.

Er vriendelijk personeel.
Geen lange wachtijden.

Jan

Parkeren is prima verlopen.

Heel professioneel

Behulpzaam, netjes

Anton Rosbergen

Prima bedrijf ben al jaren cliënt ! snel antwoord, goede service,prima locatie, kortom geen klachten alles goed geregeld.

geen !houden zo

We hebben voor het eerst gebruik gemaakt van deze service en als zeer positief ervaren.
Medewerkers waren behulpzaam en goed op de hoogte van alles.

Zeer snel handelen

geen verbeterpunten

md

Prima, correct bedrijf, vlot naar de luchthaven gebracht en weer opgehaald.

Voor ons is de ligging ideaal.
Vlotte service
Betaling pas bij aankomst

Peter van de Ree

Ondanks dat we aan de late kant waren snel geholpen

vriendelijk

Onze ervaring is goed

n.v.t

We komen al vele jaren bij Airportparking en steeds naar volle tevredenheid. Een zeer betrouwbaar en goed georganiseerd bedrijf!

Goede organisatie, we hoeven nooit lang te wachten. Meestal krijgen we al een telefoontje van ze als we bij de bagageband staan.