Comfort shuttle bus
Vriendelijkheid medewerkers
Voorzieningen locatie
Snelheid ophalen

Robin

Airport Parking gevonden na zoeken op internet en vergelijken van de ervaringen, die mensen met dit bedrijf hebben. Prijs, service, locatie, mogelijkheden, vriendelijkheid personeel zijn naar onze... Airport Parking gevonden na zoeken op internet en vergelijken van de ervaringen, die mensen met dit bedrijf hebben. Prijs, service, locatie, mogelijkheden, vriendelijkheid personeel zijn naar onze ervaring positief te noemen. Bij een volgende reis gaan we zeker weer gebruik maken van Airport Parking.

Vriendelijk personeel, duidelijke communicatie.

Je geeft je autosleutel af bij de balie, maar krijgt geen bewijs van afgifte, voor gevoel van vertrouwen en veiligheid dit toevoegen aan jullie service pakket.

Het was prima, parkeren en transpoort naar en van Schiphol was goed en snel.

Communicatie was goed. Het was goed aandacht gekregen over een kleine schade op mijn auto en alle kosten was terug betaald bij Airport Parking.

Kan iets kortere wachttijd.

H.Gerin

Helemaal perfect

Duidelijkheid

Roy Janssen

Top!

Korte wachttijden

Rachel

Positieve ervaring. Las tijdens mijn verblijf in het buitenland allemaal nare berichten over malafide valetparking rondom Schiphol. Gelukkig werkt dit bedrijf niet zo en kan niet anders zeggen dan... Positieve ervaring. Las tijdens mijn verblijf in het buitenland allemaal nare berichten over malafide valetparking rondom Schiphol. Gelukkig werkt dit bedrijf niet zo en kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben.

Komt na wat is afgesproken. Snelle shuttle service

Nvt

Rambler

Net personeel. Prima afhandeling

Prima plek on je auto te parkeren.

De transfers verlopen soepel

K.A.

Communicatie en hulp was erg snel en professioneel

punctualiteit van brengen en halen

C. Adjodhia

Prijs, kwaliteit en service erg goed

Doen wat ze zeggen.

net.

Vriendelijk en snel gebracht en gehaald! Ondanks dat het ca.15 min rijden is! Voor ons uit Den Bosch ligt het niet helemaal ideaal.