AirportParking.nl

AirportParking.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop AirportParking.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1396
Uitstekend (10/10)
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen AirportParking.nl met 9.2/10. Gebaseerd op 1396 ervaringen.
Duidelijkheid informatie website
Voorzieningen locatie

A Schefferlie
Voldoende (6/10)
A Schefferlie

Werken snel en correct, vriendelijk personeel.

Score voor AirportParking.nl:3/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Maak al enkele jaren gebruik van dit bedrijf.

Hans Houtzager
Uitstekend (10/10)
Hans Houtzager

Zie boven, tevens de receptieruimte waar een gratis consumptie werd verstrekt. Tevens goede en schone toiletten aanwezig

Score voor AirportParking.nl:5/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Hebben al een aantal malen van hun dienstverlening gebruik gemaakt, dit tot onze volle tevredenheid. ze doen wat ze beloven. de laatste keer zijn wij ipv naar schiphol te gaan naar de cruiseterminal te amsterdam gegaan. ook dit konden ze voor ons regelen, zodat wij ruim op tijd bij de terminal stonden. ook dit keer weer door een uitermate aardige chauffeur, die zich ook over onze koffers ontfermde. bij onze terugkomst op schiphol was onze chauffeur ook weer een aangenaam causeur die ons correct op tijd ophaalde en zich ook weer over onze koffers ontfermde. kortom de volgende keer zeker weer met dit bedrijf..

E. P. Hoksbergen
E. P. Hoksbergen

Afspraak is afspraak

Houden zo !

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Gewoon zoals het hoort !.
vriendelijke medewerkers die doen wat ze moeten doen. precies zoals wordt afgesproken auto gebracht, naar schiphol gebracht , vakantie , keurig op tijd opgehaald van schiphol en naar de auto terug gebracht. geen enkel probleem !.

goede organisatie/logistiek

neen

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Prima , alles goed geregeld geen negatieve punten.

Voldoende (6/10)

Score voor AirportParking.nl:3/5

Kamp

Goedemorgen,.
regelmatig maken wij gebruik van uw diensten, zo ook twee weken geleden, de tweede keer van dit jaar..
toen we terug kwamen op het terrein raakte / schampte de chauffeur met de bus "per ongeluk" een collega die op het terrein liep. de inzittende reageerden geschrokken in tegenstelling tot de chauffeur. hij stapte uit om de sleutels te halen, en zei dat hij "alleen" maar de hand van zijn collega had geraakt. de collega zou jaloers zijn omdat " wij meer auto's zouden hebben dan zij, ik had hem beter moeten raken". dit was duidelijk geen grap en alle inzittenden waren zichtbaar onder de indruk van dit voorval..
blijkbaar maken twee bedrijven gebruik van dezelfde faciliteiten en terrein, met een grimmige sfeer tussen de chauffeurs als gevolg, waar de klanten van mogen mee genieten..
de negatieve sfeer die voortvloeit uit bovenstaande sluit naar mijn idee niet aan bij het positieve vakantiegevoel van de terugkerende vakantiegangers. om dit gevoel langer vast te houden heb ik doen besloten om niet langer gebruik te maken van uw service..
groeten.
harm kamp.

Fransen en galea
Fransen en galea

Leuke ontvagst..
goede service ..
voor een volgende x gaan we zeker weer boeken.

Frans
Frans

Het oppikken supersnel

Nvt

Goede service.

Goed (8/10)

Vlotte afhandeling

Ophaallocatie is voor terugkomende passagiers prettige bij Schiphol Plaza beneden, daar de aankomst ook beneden is.

Score voor AirportParking.nl:4/5

Correct.

Bedrijfsinformatie

Wij bieden de mogelijkheid om nabij Schiphol uw auto 24 uur per dag en 7 dagen per week op een voordelige en veilige manier te parkeren. U kunt zelf kiezen of u uw auto binnen of buiten laat parkeren op ons afgesloten en met camera’s bewaakte terrein.

Of u nu op vakantie gaat, een zakelijke reis maakt of voor andere doeleinden vanaf Schiphol vertrekt, wij letten op uw auto en zorgen dat u in circa 10 minuten met onze gratis shuttlebus bij de juiste vertrekhal staat.
Adres
Veenderveld 10