Comfort shuttle bus
Duidelijkheid informatie website
Vriendelijkheid medewerkers
Voorzieningen locatie
Snelheid ophalen

Makkelijke boeking, redelijke prijs i.v.m. andere aanbieders. Correcte ontvangst. Wegbrengen en afhalen op tijd en snel.

Vriendelijke ontvangst, correcte behandeling van chauffeurs. Keurig op tijd bij afhalen (binnen 10 minuten na bellen). Rijdt ook met 1 passagier.

Mogelijkheid om factuur via website op te vragen?

Erik verbraeken

Onze aankomsttijd was voorzien om 07h00. Rond 06h55 kregen we telefoontje van het bedrijf met de vraag of we nog ver van de parking verwijderd waren omdat de shuttle bus klaar stond voor vertrek...

Service en klant vriendelijk.

Absoluut niet. Kan niet beter.

Richard van der Wilt

Mijn ervaring was goed. Werd snel opgepikt en naar Schiphol gebracht. Zowel de heen als de terug weg vriendelijke chauffeurs .

Goede locatie en vriendelijk personeelx

Bèr Severijns

Prettige ontvangst met koffie informatie prima aanrader.

Komt afspraak goed na

Ophalen na terugkomst duurde wel lang maar dit kwam omdat we moesten wachten op een guur en koud Schiphol en dan duurt 25 minuten wel lang.

prive

Wij zijn daar aangekomen met de auto ( eigenlijk te vroeg ) maar was niet erg volgens hun
wij kregen netjes koffie aan geboden en toen heeft men ons netjes naar schip hol gebracht .
zeer...

Zeer vriendelijk en alles volgens afspraak.

Alex

Chauffeur was erg chagrijnig, en vond het raar dat ik mijn sleutels mee wou nemen.
Tijdens ophalen van Schiphol zat deze zelfde chauffeur constant te mopperen dat de afvoer van passagiers een...

niet te ver van Schiphol.

Chauffeurs aannemen die het niet erg vinden om midden in de nacht mensen te halen, en of te brengen naar Schiphol. En misschien zorgen dat chauffeurs belangstelling tonen over hoe vakantie was geweest.

Reactie AirportParking.nl:

Geachte heer,

Bedankt voor uw reactie!
Op deze manier weten we wat er speelt en wat de ervaringen zijn van onze klanten.

Onze medewerkers zijn opgeleid om klantvriendelijk te werk te gaan. Wat overigens over het algemeen ook goed lukt.

De ''slechte'' nacht van de betreffende chauffeur zullen we met deze persoon evalueren zodat hij er iets van kan leren.

Bedankt voor uw reactie en excuses voor de negatieve ervaring.

Airport Parking
Albert-Jan Koster

A.M. Ouwehand

Prima, werkt gooed voor mij

Er wordt gedaan wat er beloofd wordt

Geers etienne

Zeer praktisch, vriendelijke service.

Dichtbij de luchthaven

Bij terugkeer een plaats te weinig in de taxi

W.Vonk

Een zeer prettig begin van je vakantie!

Prettige ontvangst met koffie, en ze doen wat ze zeggen, top!

Geen, helemaal goed.