AirportParking.nl

AirportParking.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop AirportParking.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1521
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen AirportParking.nl met 9.2/10. Gebaseerd op 1521 ervaringen.
Duidelijkheid informatie website
Snelheid ophalen
Voorzieningen locatie

DUQUESNE
DUQUESNE

Accès au parking facile, bon accueil, prise en charge en français!. Peu d'attente.
De même pour le retour, point de rendez-vous bien identifié et prise en charge dans les délais

Score voor AirportParking.nl:5/5
Beveelt u dit bedrijf aanNee

Très satisfaits de la prestation. accès au parking facile, bon accueil, prise en charge en français!. peu d'attente.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Mijn ervaring is zeer positief. makkelijke plaats, goede service's.

w

h

k

w.

René Wijnings bremstraat 8 st willebrord
René Wijnings bremstraat 8 st willebrord

Ophaaltijden zijn goed geregeld men hoeft bijna niet te wachten en de auto staat veilig binnen

nvt

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Het parkeren bij dit bedrijf is alleen maar positief en daarom blijven we hier gebruik van maken.

Erwin Schwering
Erwin Schwering

Bijzonder vriendelijke en duidelijke ontvangst. Met juiste instructie en aanbod koffie.
Prijs is erg scherp!

Wellicht duidelijkheid wie nou wat met je auto gaat doen. In mijn ogen een "erg" jonge man ging er plotseling met mn auto vandoor. Kortom, aangeven dat je niet zelf,...maar dat een andere hem voor je parkeert...

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Goede ervaring. eenvoudig gevonden via internet en duidelijk snel antwoord/ reactie gekregen.

Niek Sanders
Niek Sanders

Duidelijke communicatie. Doet wat er beloofd wordt.

Omdat we midden in de nacht vertrokken en er niet iemand bij de balie aanwezig was moesten wij van een chauffeur van een ander bedrijf horen dat er net een ritje was. Het was ons niet gelijk duidelijk waar we moesten wachten.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Bij aankomst zag alles er netjes uit. een eigen balie waar je je kon melden. voor vertrek werden eerst alle gegevens voor o.a. de ophaaltijd en vluchtnummers nog even gecheckt. er werd duidelijk gecommuniceerd over de plek waar je weer werd opgepikt..
bij terugkomst was de shuttle snel weer ter plaatse en de auto stond al geparkeerd om zo snel weg te kunnen rijden. prima service!.

Heel goede service.

Service en vriendelijkheid.

Alles ok.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Perfecte service, vriendelijkheid van het personeel. perfecte interieurreiniging van onze auto.

Rianne Willemse
Rianne Willemse

Je bent zo op Schiphol! Je hoeft niet lang te wachten. Bij terugkomst bel je zodra je de bagage hebt en je wordt op een vooraf afgesproken plek opgehaald.

Ga zo door!

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Goed bedrijf met vriendelijke medewerkers. je wordt snel naar schiphol gebracht en bij terugkomst weer snel opgehaald. .

Van campfort
Van campfort

Stiptheid correct en vriendelijk!

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Was onze eerste keer , zijn zeer tevreden is zeker voor herhaling goed team dichtbij snelle service.

Bedrijfsinformatie

Wij bieden de mogelijkheid om nabij Schiphol uw auto 24 uur per dag en 7 dagen per week op een voordelige en veilige manier te parkeren. U kunt zelf kiezen of u uw auto binnen of buiten laat parkeren op ons afgesloten en met camera’s bewaakte terrein.

Of u nu op vakantie gaat, een zakelijke reis maakt of voor andere doeleinden vanaf Schiphol vertrekt, wij letten op uw auto en zorgen dat u in circa 10 minuten met onze gratis shuttlebus bij de juiste vertrekhal staat.
Adres
Veenderveld 10