Wat vindt u van de uitstraling van de website? / Wie finden Sie das Layout der Internetseite?
Wat vindt u van het reserveringsproces? / Wie bewerten Sie den Reservierungsprozess?
8.2/10
Wat vindt u van de gebruiksvriendelijkheid van de website? / Was beurteilen Sie die Benutzerfreundlichkeit der Internetseite?
8.2/10
Wat vindt u van de informatie op de website? / Wie bewerten Sie die Informationen auf der Internetseite?
Zou u de volgende keer weer via Airportdeal reserveren? / Würden Sie das nächste Mal wieder über Airportdeal reservieren?

Johannes Franke

Google Maps

Is het parkeren van uw auto naar tevredenheid verlopen? / Waren Sie mit dem Parken Ihres Autos zufrieden?

Super freundlicher Service! Maar u moet accepteren dat de auto in de tussentijd naar een andere plaats mag worden verplaatst. De kilometerstand was ongeveer 15km hoger toen hij werd opgehaald

Heeft u verbeterpunten of tips voor Airportdeal? / Haben Sie Verbesserungspunkte oder Tipps für Airportdeal?

Deutlichere Information zu der Verbringung des Autos an einen anderen Platz und die Entfernung

M. Knuiman

Het reserveren zelf ging prima.

Dat was nogal verwarrend. Ik dacht dat ik een parkeerplaats had gereserveerd via Schiphol zelf maar dit bleek via Mobian te zijn. Bij aankomst P3 bleek de slagboom niet te werken dus die werd... Dat was nogal verwarrend. Ik dacht dat ik een parkeerplaats had gereserveerd via Schiphol zelf maar dit bleek via Mobian te zijn. Bij aankomst P3 bleek de slagboom niet te werken dus die werd handmatig geopend, waardoor ik geen parkeerkaart kreeg. Dit leverde bij terugkomst wel problemen op waardoor ik, na tussenkomst van een persoon ter plaatse, een uur later de parkeerplaats alsnog kon verlaten. Fijn om te merken dat dit ongemak erkend werd, en dit alsnog netjes is opgelost.

Zie bovenstaande, een leermoment, een storing komt vaker voor, zorg dat de klanten daar geen last van ondervinden bij terugkomst.

Guy

Ja

Als er meer volk tegelijk komt , sneller wegdoen of twee busjes laten rijden

Manja Roskam

Geweldig

Led

Keijzers

Ontevreden

Nee

Ja, betere communicatie met de chauffeurs

Reactie Airportdeal:

Beste Janneke,
Bedankt voor uw feedback.
Beste Janneke,
Bedankt voor uw feedback.
Vervelend om te lezen dat parkeren met Cleverparks op Düsseldorf Airport niet naar tevredenheid is verlopen. Ik zal uw review met Cleverparks delen zodat zij hun service en communicatie richten klanten kunnen verbeteren.
Mocht u hierover nog aanvullende informatie willen verstrekken dan mag u mij altijd mailen op hello@airportdeal.nl.
Fijne dag en hopelijk tot een volgende keer op Airportdeal.
Noëlle

Peter van Moll

Prettig

Ja

Nee, duidelijke website, fijne parkeerlocatie en vriendelijke service.

Van de Mierop Martine

Het reserveren op zich was ok

Nee absoluut niet, parking onverzorgd heel arrogant personeel, men vraagt 5 euro voor de shuttle en op de site staat gratis

Beter aangeven van de parking niet op de site vermelden dat het maar 0 km is van de vlieghaven en het personeel vriendelijker en de parking ordelijker maken misschien ns kijken naar de parking in... Beter aangeven van de parking niet op de site vermelden dat het maar 0 km is van de vlieghaven en het personeel vriendelijker en de parking ordelijker maken misschien ns kijken naar de parking in Eindhoven een wereld van verschil orde netheid vriendelijkheid

Reactie Airportdeal:

Beste Martine,
Beste Martine,
Bedankt voor uw feedback. Hier kunnen we iets mee, zeker ten aanzien van de inhoud en de parking. Blijft wel vervelend om te lezen dat u parkeren bij Aeropark Charleroi niet als prettig heeft ervaren. Wij zullen contact opnemen met de parking en uw bevindingen met hun delen. Hopelijk nemen ze dit ten harte en verbeteren ze hun service. Vriendelijkheid en een glimlach is het minste wat ze kunnen doen.
Fijne avond gewenst!
Noëlle

Eveliene

Makkelijk en eenvoudig

Ja, vriendelijk personeel.

Bart

Uitstekend, vooral de snelheid en flexibiliteit van de klantenservice

Ja, flexibele parking

Nee, zelf toen onze vlucht een dag voor vertrek onverwachts werd verplaatst dacht Airportdeal met ons mee om ook de parkeerplaats gratis om te boeken. Erg fijn!