AIMAZING

Zeer goed

Snel

Kim

Top!

Het was super leuk ingepakt.

Niets

Tiffany verhoeven

Alles is goed heel fijn bedrijf

Geen tips

Sylke

Ik heb een tas besteld op de site.

De tas werd snel besteld en was mooi ingepakt.

De tas was niet meer op voorraad en het duurde best een tijdje voordat het was bijgevuld.

MKC Catering

Heel goed!
Goed contact, meedenken en erg vriendelijk.

Ook voor de zakelijke klant denken ze goed mee.

Niet

Ronny

Correct, snel en makkelijk

Persoonlijk contact als je vraag plaats in opmerking veld

Op site zetten dat er regelmatig wordt aangevuld of dat je kunt mailen als iets is uitverkocht. Laatst stonden bijna alle tassen op uitverkocht op de site

Marit

Ik heb een tas besteld die op een andere website was uitverkocht maar bij jullie nog wel aanwezig. Ik kende dit bedrijf niet maar heb er positieve ervaringen mee! Super leuk dat de tas nog was...

Snelle levering, afterpay!! en leuk ingepakt.

Ik had een beetje een onbetrouwbaar gevoel, maar omdat er afterpay bij stond voelde het al beter. Snelle levering en leuk ingepakt, dat maakt het weer goed!

Reactie AIMAZING:

Hi Marit,

Bedankt voor jouw positieve feedback. Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze service!
Mag ik vragen wat jou in eerste instantie een onbetrouwbaar gevoel gaf over onze webshop? Wij willen graag onze webshop continue verbeteren op basis van klantenfeedback.

Ik hoor het graag!

Groetjes,

Aimée Theijs
www.aimazing.nl

Fijne ervaring. Ik was op zoek naar een tasje wat niet meer op de site stond. Snel kreeg ik antwoord dat ze er weer waren en dat ik kon bestellen.

Snel!! Woensdagavond om 22.00 bestel en vrijdag al in huis. Leuk ingepakt

Op woensdag mijn bestelling geplaatst (met kortingscode ivm met vakantie), mijn bestelling is op donderdag verzonden en op vrijdag al in huis!

Snelle levering.
Zeer netjes verpakt. Het armbandje zat in een klein zakje dat ik zo cadeau kon geven! Voor de verzending zat het nog mooi in een envelop. Armbandje was verpakt in bubbelplastic waardoor het niet beschadigd kon raken, top!

Ik had een armbandje op de site gevonden. Bij de foto van het armbandje stond hij samen met een horloge. Dit horloge vond ik erg mooi, maar kon het helaas niet terug vinden op de site. Misschien alleen foto's maken met producten die ook op de site verkocht worden.