Ingrid Uuldriks-Hulsman

Ik heb hele goede ervaringen met de diverse producten die ik heb gekocht, van luchtreiniger tot Air fryer etc.

Betrouwbaarheid

Anita Krijnen

Snelle levering maar communiceren is lastig.

Sneller communiceren.

Mathijs Vos

Nog te kort klant om te oordelen

goede communicatie

xxxxx

Harm-Jan Meijer

Het is opmerkelijk dat de postbezorgen de bezorging achter de containers zet als bezorging niet lukt. Beter is naar het afhaalpunt ozd. In de korte tijsspanne heb ik dat ook niet kunnen regelen. Het is opmerkelijk dat de postbezorgen de bezorging achter de containers zet als bezorging niet lukt. Beter is naar het afhaalpunt ozd. In de korte tijsspanne heb ik dat ook niet kunnen regelen.
Het is goed gegaan maar had ook fout kunnen gaan.

Kaat Simaeys

Topproducten die je niet makkelijk ergens anders vindt, mét advies en super snelle levering

Kwaliteit, vertrouwen en service

geen enkel.

Geke van Nieuwamerongen

Ik had een preorder gedaan van het boek "Broodloos ontbijten". Het bestellen ging makkelijk en het boek werd op de beloofde tijd bezorgd. Netjes verpakt.

Duidelijke website, snelle levering, goede producten.

Marijke Op ten Noort

Goede service

Makkelijk bereikbaar per telefoon en persoonlijke hulp bij bestellen

Ja persoonlijk advies over producten

Ivonne Meijs

Goede service

Snelle reactie

Annick Liekens

Zeer goed specifiek aanbod

goede achtergrondinfo

Thomas Witt

Ik wilde wat potten Superbouillon van Puur Rineke hebben. Deze zijn nagenoeg overal uitverkocht en jullie hadden er nog een paar, en waren de enige winkel die ze (mogelijk) nog hadden waar ik... Ik wilde wat potten Superbouillon van Puur Rineke hebben. Deze zijn nagenoeg overal uitverkocht en jullie hadden er nog een paar, en waren de enige winkel die ze (mogelijk) nog hadden waar ik daadwerkelijk kon bevestigen dat jullie nog potten hadden liggen ivm. het feit dat jullie netjes de beschikbaarheid van producten bijhouden en men niet (méér) laat bestellen dan er beschikbaar is, wat veel andere winkels wel toestaan.

-> Duidelijke informatie over beschikbaarheid van producten.

-> Het assortiment aan andere kruiden, bouillon en aanverwante producten is té beperkt.
-> Méér dan één push-mail om te vragen over reviews is niet gewenst.