Communicatie
Nazorg

Marc

Badkamer renovatie gerealiseerd.

Zaandam

De klus heeft door enkele tegenslagen langer geduurd dan gedacht, maar het resultaat mag er zijn.
Een met veel vakmanschap gebouwde badkamer, waarbij André in ons 100 jaar oude huis, extra...

Fam. Johnson

Gewoon een goed bedrijf.
Afwerking en installatie wordt in goed overleg geplaatst.
Klein puntje van kritiek: oplevering vond 1,5 week na de werkzaamheden plaats. Dat kan volgens mij...

Beste BJ,

Dat was even balen, dag van oplevering breekt helaas de dorpel net voor het plaatsen.
Wij zijn afhankelijk van de leverancier wanneer de bestelling afgeleverd is.
Blij dat jullie tevreden zijn en kunnen genieten van een mooie badkamer.

Bedankt voor de referentie!

Monique Ouwens

André werkt snel en is betrouwbaar.

Beste Hans en Monique,

In 2010 jullie beneden toilet gerenoveerd, en nu het toilet op de 1e verdieping.
Dank wederom voor het vertrouwen en deze referentie.

AGZ badkamers en sanitair.

8 jaar geleden de badkamer en het toilet laten verbouwen door André. We zijn nog steeds heel blij met de badkamer en het toilet.

Beste Paul en Annika,

Is het alweer 8 jaar geleden? Tijd gaat snel.
Fijn om te horen dat de badkamer nog steeds bevalt!
Ik begrijp hieruit dat we toch een goede keus hebben gemaakt qua kleur.
Bedankt voor deze goede beoordeling.

Jan

Bij oplevering een kitnaad en voeg vernieuwd. Verder een prima bedrijf om in zee te gaan. Wanneer kom je foto's nemen André. Gr Jan

Beste Jan,

Kleinigheidjes hou je, Zo zetten we toch de puntjes op de i.
Ik zal volgende week contact opnemen voor de foto's.

Jan

Gerrit

Vakkundig, vriendelijk en betrouwbaar.

Vriendelijk Bedankt Gerrit.

AGZ badkamers en sanitair.

Het resultaat is goed maar de weg erna toe was hobbelig.

Reactie AGZ Badkamers en Sanitair:

Beste Jeroen en Anja, Het was inderdaad een hobbelige weg. Wat 2 jaar geleden met een badkamer renovatie is begonnen is een complete verbouwing voor in de plaats gekomen. De winkel verbouwing kreeg op een gegeven moment ook voorrang bij jullie gezien deze operationeel moest worden. Zo kwam de badkamer op een lager pitje te staan. De winkel heeft daarbij heel wat voeten in aarde gehad. Het laatste oplever puntje van de radiator in de winkel heeft inderdaad door drukte te lang op zich laten wachten. Gelukkig mag het eindresultaat er zijn en dat jullie maar veel klanten mogen ontvangen op jullie nieuwe locatie. Evengoed bedankt voor de referentie. Groet Andre