Communicatie
Resultaat
8.3/10
Nazorg
7.9/10

Helaas herken ik alle goede recensies niet. Slechte communicatie, duur, komt afspraken niet na.

Reactie AGZ Badkamers en Sanitair:

Ik heb nu diverse malen contact met u opgenomen om deze kwestie met u te bespreken.
U bent totaal voor geen reden vatbaar wat ik erg jammer vind.
Er is een offerte voor u uitgebracht waar u akkoord voor heb gegeven na heel veel contact met u gehad te hebben.
Geen probleem voor ons om duidelijkheid te scheppen voor onze klanten.
Helaas deed zich een privé probleem voor in de morgen dat ik bij u zou beginnen.
Ik heb u inderdaad 3 kwartier voor aanvang werkzaamheden waarvoor ik mijn spijtbetuiging uitte naar u.
Ook wij vinden het vervelend dat wij op dat moment onze afspraken niet na kunnen komen.
Wel gaf ik aan er de volgende dag er gewoon te zijn waarop ik geen antwoord heb gekregen.
In de avond contact met u gehad waarin u direct u ongenoegen op een onmenselijke manier uit.
Ik begrijp uw teleurstelling maar niet uw manier van handelen.
De volgende morgen kwam ik in een file gezien er een aanrijding was en de weg was afgesloten.
Heb u bericht wat later te zijn maar daar nam u geen genoegen mee.
U stond mij voor het raam op te wachten waarna u best te keer ging tegen mij.
U maakte mij uit voor leugenaar over de file en u kon zich niet beheersen.
Ik heb u vriendelijk gevraagd om normaal met mij te spreken.
U nam verder ook geen genoegen met het antwoord dat mijn verzuim de dag ervoor "Prive kwestie'betreft.
U wilde precies weten wat hetgeen inhield.
Met alles respect ga ik mijn klanten niet gevraagd over mijn prive situatie vertellen.
Later met u een gesprek gevoerd waardoor we met een schone lei de werkzaamheden konden starten.
Na het demonteren van de bol staande tegels heb ik met u besproken hoe het betegeld zou worden en waar u ook akkoord voor gaf.
Ik gaf ook direct aan dat deze 25 jaar oude badkamer volledig aan vernieuwing toe was wat met alle respect op dat moment niet in uw budget paste.
Heb aangegeven beperkte garantie te kunnen verlenen gezien de vloervoegen er bijna helemaal uit waren en beschimmelt is.
hier kan namelijk water doorheen gaan wat ook het nieuwe wandwerk kan aantasten.
tijdens de werkzaamheden had u hiervoor begrip.
na 4 dagen bij u gewerkt te hebben wilde u de laatste 50% procent niet betalen.
U was niet meer op een normale manier aanspreekbaar terwijl ik u een nieuwe strip heb aangeboden.
Een strip die groen, aangeslagen en uitgedroogd was.
Nogmaals de badkamer is aan vervanging toe.
Vervolgens wilde u er direct een zaak van maken en schakelde uw rechtsbijstand in.
Daarna is er een tweetal weken een radiostilte.
Vervolgens krijg ik van u een email dat u niets meer met mij te maken wilt hebben en dat de zaak gesloten is en dat u nergens meer op zal reageren
Ik dank u voor uw laatste betaling en deze referentie.
In kalmte en normaal respect overleg had deze referentie anders omschreven worden.
Ook hier leren wij als ondernemers van hoe te handelen voor onze toekomstige klanten.

Met vriendelijk Groet,

Andre Zwanenburg

Yvonne

Overal is er wat.
Maar met dit bedrijf kan je goed zaken doen.
Erg mooie badkamer geworden.

G. Grever

3 maanden geleden onze badkamer door AGZ badkamers en sanitair laten installeren.
Zeer uitgebreide en nette offerte.
Prijs vonden we wat aan de hoge kant.
Eerlijk advies en de...

Marc

Badkamer renovatie gerealiseerd.

Zaandam

De klus heeft door enkele tegenslagen langer geduurd dan gedacht, maar het resultaat mag er zijn.
Een met veel vakmanschap gebouwde badkamer, waarbij André in ons 100 jaar oude huis, extra...

Fam. Johnson

Gewoon een goed bedrijf.
Afwerking en installatie wordt in goed overleg geplaatst.
Klein puntje van kritiek: oplevering vond 1,5 week na de werkzaamheden plaats. Dat kan volgens mij...

Beste BJ,

Dat was even balen, dag van oplevering breekt helaas de dorpel net voor het plaatsen.
Wij zijn afhankelijk van de leverancier wanneer de bestelling afgeleverd is.
Blij dat jullie tevreden zijn en kunnen genieten van een mooie badkamer.

Bedankt voor de referentie!

Monique Ouwens

André werkt snel en is betrouwbaar.

Beste Hans en Monique,

In 2010 jullie beneden toilet gerenoveerd, en nu het toilet op de 1e verdieping.
Dank wederom voor het vertrouwen en deze referentie.

AGZ badkamers en sanitair.

8 jaar geleden de badkamer en het toilet laten verbouwen door André. We zijn nog steeds heel blij met de badkamer en het toilet.

Beste Paul en Annika,

Is het alweer 8 jaar geleden? Tijd gaat snel.
Fijn om te horen dat de badkamer nog steeds bevalt!
Ik begrijp hieruit dat we toch een goede keus hebben gemaakt qua kleur.
Bedankt voor deze goede beoordeling.

Jan

Bij oplevering een kitnaad en voeg vernieuwd. Verder een prima bedrijf om in zee te gaan. Wanneer kom je foto's nemen André. Gr Jan

Beste Jan,

Kleinigheidjes hou je, Zo zetten we toch de puntjes op de i.
Ik zal volgende week contact opnemen voor de foto's.