gemeente amstelveen

Positief
veilig gevoelig

ja, de manier hoe iedereen werd benaderd was zeer aangenaam

Het was een zeer inspirerende leerzame training

Het inspelen op de behoeften van de deelnemers, het creeeren van veiligheid waren echt goed gedaan

Gemeente Amstelveen

Heel prettig en nuttig.

Een heel goede aansluiting bij onze praktijk en bij individuele casussen.

Training gehad over effectieve consultvoering.

Zorgvuldig, vertrouwen, veilige sfeer. Open karakter trainers, aanwezigheid van acteur

Pedicure Marga

De acteurs kunnen goed de situatie naspelen uit de praktijk.

Zie bovenstaande en ze geven handvatten hoe ik in vervelende situaties doeltreffend kan reageren.

Carien Lemein, Medisch Pedicure Praktijk Voetzorg Zwolle

Theaterworkshop voor omgaan met lastig en agressief gedrag voor het Pedicure Netwerk in Zwolle

Trainster Lucia Looijestein heeft een mooie avond voor ons georganiseerd. Zeer leerzaam en leuk. Presentatie was heel goed.

marielle

Cursus effectieve consultvoering gedaan, was een zeer effectieve cursus,

goede opbouw, acteur belangrijk aandeel, veilige sfeer gecreeerd, veel ruimte voor ervaring , leren mede gebaseerd op achterliggende theorie.

Het was een interessante avond. Fijn om de reader achter de hand te hebben. Ik vond de avond wel heel lang.

We hebben op de avond ook een feedback formulier ingeleverd. Is deze 'kwijt'...

Fijn dat je via de actrice's de situaties uitgebeeld kan zien.

Pedicure Praktijk De Vrijheid

Ik heb mijn eerste ervaring met dit bedrijf opgedaan tijdens onderhavige training.
Deze ervaring kan ik omschrijven als zeer positief.

De zeer open benadering en professionaliteit van de trainers.

majorie de werd

Met de 2 mensen waarmee ik in contact ben gebracht en die de cursus gefaciliteerd hebben waren waanzinnig in hun vak.;

Rust, nooit geen negatieve uiting gemaakt altijd positieve feedback met een opunt van aandacht. Het kritische punt wordt wel in de cursus verwerkt ongemerkt waardoor degenen er altijd iets aan heeft gehad.