Elena Martini

Goed!
Snel en betrouwbaar

Manfred

Onderdeel nodig met vraag hierover

BW Nijmolen

Snelle en correcte afwikkeling

het product is bijna nergens tekoop

beter te vinden op het web

Jeanne Ram

Heel goed. duidelijk buttons.

Met zoekopdracht kwam ik direct bij het juiste product

Misschien iets eerder de verzendkosten laten zien. Ik heb twee maal koolstoffilters besteld. Bij 1x 7,50 verzend. 2x 15,00 verzend. het pakket was echt niet groot en ik weet dat de werkelijke verzendkosten geen 15 euro zijn

Reactie Afzuigkappen-zonder-afvoer.nl:

Geachte mevrouw Ram, allereerst bedankt voor uw gewaardeerde aankoop. We zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop en uw oordeel over met name het bestelgemak op onze webwinkel.
Uw reactie t.a.v. de verzendkosten is begrijpelijk, maar bedenkt u wel dat de verzendkosten van een klein pakket via PostNL of DHL al gauw 5 tot 6 euro zijn. Dan nog de verpakkingskosten en de handling, dan is een bedrag van euro 7,50 incl. BTW toch niet overdreven veel?
Uiteraard kunnen we de verzendkosten maskeren door de prijs van onze artikelen dienovereenkomstig te verhogen. Evenwel is het probleem dan dat er bij een artikel-aankoop voor een totaalbedrag vanaf euro 100, u als klant sowieso veel te veel verzendkosten betaald.
Tijdens de aankoop kunt u in onze winkelwagen altijd de functie gebruiken om de totale verzendkosten op te vragen, voordat u beslist tot aankoop.
Bedenk daarbij dat wij vanaf een totaal-aankoopbedrag euro 100 altijd GRATIS in Nederland leveren.

Tom witjes

Goed contact. Goede service. Heldere communicatie.

Kim gast

Ik wil een dikke duim geven voor de service! Een snelle reactie, en erg behulpzaam zeker een aanrader voor iedereen! Wij hadden een afzuigkap gekocht via de website door de post was er een...

Van Dijk

Onderdeel besteld voor de afzuigkap. Deze teruggestuurd toen bleek dat mijn vader deze al had weggedaan

Ziehe

Juiste onderdeel, snelle afhandeling en top verpakt!

Danielle

Zeer correct en snelle verzending.

Danielle

Die was goed.