Ron Kortland

Duidelijke info op website. Alles makkelijk te vinden . en de volgende dag al in huis.

EFJ Reekers

Goed leesbare site, gemakkelijk vindbaar, ik zocht enkel op het typenummer van een printplaatje.
Korte doorlooptijd en uitstekende verpakking!

goed leesbare site
bestelprocedure duidelijk
directe betaalmogelijkheid gekoppeld, fijn
korte levertijd
uitstekende verpakking!

zó volhouden

Jan Mulder

Een heel overzichtelijke winkel.
Maar ook goede begerleiding bij het zoeken en vinden van het juiste produkt.

Eric van Domburg Scipio

Voor de webwinkel niets dan lof, ook het telefnosische contact was prima

Tom

Vergeet alle de versending info te invoellen. wordt ik gebelt de dag daarna. super snel

Reactie Afzuigkappen-zonder-afvoer.nl:

Beste Tom,
bedankt voor je snelle en qua details zeer positieve review!

Opmerkelijk vonden wij echter je eindoordeel ( 5 van 10 ), terwijl je per detail scores opgeeft van een 6 respectievelijk een 8 en 2 maal een 10 (gemiddeld een 8,5) . Toen we hierover samen telefonisch contact hadden gaf je aan dat dit kwam omdat er aan het gekochte halogeen-armatuurtje geen stekker zat?
De omschrijving op de webwinkel is evenwel als volgt: BEST HALOGEEN ARMATUUR ROND, 20W halogeen steeklamp, bolle chroom ring met helder glas en plastic behuizing, zonder stekker. Jammer dat je de tekst "geen stekker" voorafgaande of tijdens de aankoop niet hebt bemerkt. We begrijpen dat je e.e.a. inmiddels zelf naar tevredenheid hebt opgelost, complimenten daarvoor :-)
Vriendelijke groet, Afzuigkap.nl

Peusmans Johannes Hubertus

Ondanks dat onze afzuigkap reeds 20 jaar geleden is geleverd werd een klein onderdeel binnen enkele dagen bij ons in België afgeleverd.

Bert

De webwinkel is duidelijk en overzichtelijk en uitgebreide specificaties over het product.

Gerard Bennink

Prima in orde

Rody keiman

Super goed geholpen en terug sturen was geen probleem