Sandra pieke

Wist niet precies welk product ik nodig had ter vervanging van mijn originele profuct maar mbv telefonisch advies waarbij ik een artikelnummet doorkreeg, kon ik makkelijk bestellen

Reactie Afzuigkappen-zonder-afvoer.nl:

Geachte mevrouw Pieke,
m.b.t. uw opmerking over het "wel wat minder kunnen" van onze verzendkosten het volgende: we kunnen een deel van de bezorgkosten "verstoppen" in de prijs van het artikel, maar daarmee houden wij ons inziens u en onze andere klanten voor de gek. Ons beleid is om de verzendkosten bij lager geprijsde artikelen kostenneutraal te houden. De kosten van de verpakking, de arbeid van het verpakken zelf en de kosten van verzending van een pakket worden volledig gedekt door de aan u in rekening gebrachte kosten. Wij verdienen daar verder niets aan. Overigens rekenen we in het geheel geen kosten indien het totaalbedrag van de bestelling meer dan € 100 is. Hopelijk bent u zeer tevreden over het aan u geleverde artikel. Met vriendelijke groet, Afzuigkap.nl

N. Wagemakers

Ik was blij verrast met de snelle levering. Ik werd netjes op de hoogte gehouden hoe het met de bestelling verliep.

Goede communicatie

Geen verbeterpunten

A.M. van der Meulen

Uitstekend. Het gezochte onderdeel was vlot te vinden.

Ad Jongenelis

Makkelijk zoeken naar een product op de website en snelle vlotte levering van het bestelde item.

Eenvoudig zoeken naar een product dat niet heel erg gangbaar is. Duidelijk omschriving van porduct met foto's.

Hadden graag een iets lagere prijs gezien voor de filters die we bestelden. Maar product voldoet goed en was snel geleverd.

Steve webbe

Supersnelle levering, goede prijzen

Paul Hogervorst

Duidelijk winkel en goede bezorging.

WJ

Dit bedrijf bood als een van de weinigen dit onderdeel voor mijn afzuigkap aan.

keuze onderdelen

T. Keijdener

Eerst telefonisch informatie ingewonnen en vervolgens online besteld. Kan alleen maar zeggen: 'chapeau'!

Goede informatie en zeer snelle levering.

n.v.t.

Seerp vd Schaar

Niets op aan te merken. Goed bereikbaar en zeer vlotte afhandeling.

Reactie Afzuigkappen-zonder-afvoer.nl:

Goedendag mijnheer v.d. Schaar,
m.b.t. uw opmerking over het "duur"zijn van onze verzendkosten het volgende:
wij hebben u een kwetsbare printplaat/elektronica geleverd, in een robuuste verpakking en geleverd door DHL. Dit alles ter voorkoming van transportschade, waaraan u dan immers niets heeft en wij ook niet. Uiteraard kunnen we een deel van deze bezorgkosten "verstoppen" in de prijs van het artikel, maar daarmee houden wij u en onze andere klanten immers voor de gek? Ons beleid is om de verzending kosten bij lager geprijsde artikelen neutraal te houden. De kosten van de verpakking, de arbeid van het verpakken zelf en de kosten van verzending worden gedekt door onze in rekening gebrachte kosten. Wij verdienen er zeker niet aan. Overigens rekenen we in het geheel geen kosten indien het totaalbedrag van de bestelling meer dan € 100 is.
Hopelijk bent u zeer tevreden over het aan u geleverde elektronica-artikel. Met vriendelijke groet, Afzuigkap.nl