Gert-Jan Kamminga

Snelle en goede service.
Het product was van goede kwaliteit en zeer netjes verpakt, Super!

LRO

Perfect

alles geleverd wat benodigd is, zonder er speciaal om te hebben gevraagd

L. van Sparrentak

Goed te vinden via zoekmachine

Celal Kasap

Super, erg tevreden. Ondanks dat ik door me eige fout meerdere verkeerde onderdelen had besteld voor een oude afzuigkap, deden ze niet moeilijk. Voordat ik de verkeerd bestelde delen terug had...

M.brunekreeft

Goede ervaringen snelle service, we hadden het onderdeel toch niet nodig maar konden het gewoon terug sturen! Top

Reactie Afzuigkappen-zonder-afvoer.nl:

Geachte heer Brunekreeft,
bedankt voor uw overwegend zeer positieve reactie!
Dit behoudens uw opmerking dat u het niet gebruikte onderdeel zelf moest terugzenden aan ons. Andere webwinkels hanteren daarin wellicht een afwijkend beleid, maar wij hanteren scherpe prijsstellingen en gaan er van uit dat onze klanten de gewenste en passende onderdelen kopen en behouden. Indien men twijfelt of het de juiste onderdelen zijn kan men, zoals vermeld op onze website en ook bij elke relevant product, ons hierover uiteraard bellen voor een goed advies. Wij wensen u een goed 2019, Hartelijke groet, Afzuigkap.nl

peter leunissen

Goedcer ervaring Persoonlijke service. Snelle afhandeling

Reactie Afzuigkappen-zonder-afvoer.nl:

Geachte heer Leunissen,
bedankt voor uw bijgaande referentie. Fijn dat u ons op vrijwel alle punten als goed beoordeelt!
Spijtig evenwel dat u onze website niet erg duidelijk vindt, dit te meer omdat wij juist hierop toch heel veel complimenten krijgen. Wij zullen er zelf nog eens kritisch naar kijken.
Hopelijk ben u heel tevreden over onze geboden persoonlijke hulp in deze en met het gekochte artikel. Onze beste wensen voor een goed 2019! Hartelijke groet, Afzuigkap.nl

Piet

Overzichtelijk en makkelijk te bestellen

jan Pronk

Top geregeld, onderdeel besteld vaan een afzuigkap op leeftijd en een paar dagen later in huis

M. Schmaltz

Eenduidelijke website waar ik snel het door mijn gewenste produkt vond. Duidelijke coomunicarie over de levering. Dit ook in de fase tussen het plaatsen van de bestelling en de daadwerkelijke...

In mn specifieke geval komt dat doordat dit bedrijf produkten voor afzuigsystemen van elica verkoopt.

Ik had er geen "last" van, maar wat mij opviel is dat de informatie over betaal mogelijkheden wat omslachtig op mij overkwam. Mogelijk komt dat omdat er vele mogelijkheden worden geboden, wat weer als prettig kan worden ervaren.