Linda Willems

Fijne servies...goed contact

Randy Mosies

Super. Mijn bedieningsmodule was kapot. Om dat ik niet zeker was wat ik moest hebben heb ik een chat gestart. Dit werkt perfect! Ik werd door Robert uitstekend geholpen en ondanks dat ik er even... Super. Mijn bedieningsmodule was kapot. Om dat ik niet zeker was wat ik moest hebben heb ik een chat gestart. Dit werkt perfect! Ik werd door Robert uitstekend geholpen en ondanks dat ik er even tussenuit moest ging hij zonder problemen daarna door met de hulp. 100% geslaagd, zou het zo weer doen om te bestellen bij afzuigkap.nl

van den Bos

Gebeld en iemand aan de lijn die om een foto vroeg. Dit om te voorkomen dat een fout product zou worden toegestuurd.
Vervolgens en met een zeer duidelijke stem aangegeven hoe het product...
Vervolgens en met een zeer duidelijke stem aangegeven hoe het product verpakt en toegestuurd zou worden. Binnen de kortst mogelijke tijd was alles bij mij afgeleverd.

H Janssens

Na vervelende ervaringen bij superkeukens met de afzuigkap zij wij heel blij met de service van afzuigkap.nl waarvan onze dank.

JW Harmsen

Snelle hulp

Alles makkelijk te vinden snelle beantwoording vraag

Aantal filters erbij zetten

Cram

Ervaring zijn goed

Bob Koot

Het contact via de webwinkel is prima verlopen. Duidelijke informatie.

Leo Stam

Keurig te woord gestaan en verrassend snel geleverd