R.A.F. van Os

De Service was goed, er was 1 stuk niet geleverd maar de volgende dag had ik het binnen

lekker zo door blijven gaan

van Boekholt

Patrick

Overzichtelijke webshop, met veel keuze. Levering was zeer snel en werd prima op de hoogte gehouden na verzending.

Duidelijke info bij de producten

Bij sommige producten staan erg weinig foto's. Een foto geeft vaak meer duidelijkheid dan de tekst.

Raoul

Was erg plezierig om even te bellen voor wat extra uitleg. Uitstekend geholpen en gelijk even voor me gecontroleerd hoeveel er nog in voorraad was

Carl Grefte

Beste, bijzonder prettige ervaring ivm bestelling onderdelen tbv Guttmann afzuigkap. Besteld , snel geleverd maar helaas bleek dat niet de bestelde onderdelen debet waren aan het defect maar onze... Beste, bijzonder prettige ervaring ivm bestelling onderdelen tbv Guttmann afzuigkap. Besteld , snel geleverd maar helaas bleek dat niet de bestelde onderdelen debet waren aan het defect maar onze meterkadt. Onderdelen retour gestuurd en na inspectie( terecht ) werd ons het besteedde bedrag zonder morren gecrediteerd. Top dienstverlening. Alles gebaseerd op vertrouwen en niet op wantrouwen. Toppers

Dienstbaarheid

Doreen van der Schoot

Keurig te woord gestaan! Netjes teruggebeld. Vlotte levering.

Dat je ze telefonisch kunt bereiken en dat ze snel reageren, zowel telefonisch als per e-mail.

Meulensteen

Was prima

n.v.t.

n.v.t.

R.R. Heiwegen

Uitstekend geholpen uitgebreid vertelt hoe de apparatuur werkt.

Prijskwaliteit goed en service

A.J. van der Horst

Prima webwinkel. Duidelijke site

Prima klantenservice, snelle afhandeling

Niet echt

J. van Zwieten

Goed overzicht met veel informatie, het zoeken gaf wat problemen, maar na uitleg ook duidelijk. Een groot assortiment.

Veel keuze mogelijkheden. Eenheleboel "side information", handig.
Telefonisch bereikbaar voor vragen, dat is niet altijd vanzelf sprekend.

Als ik iets zou willen toevoegen dan misschien een: "denkt u ook aan" en dan verwijzen naar accessoires, wordt wel eens vergeten mee te bestellen denk ik. (ik dus)