Carla van der Helm Charlies Frituur

Een zeer positieve ervari g

Duidelijke website. Duidelijke mailing

Gerard Verhagen

Een vraag over de afzuigkap werd direct beantwoord.

Goede omschrijving en installatie.

Als je de voorgeschreven 60 cm hoogte boven de gaspitten aanhoud, stoot ik bij een uitgetrokken klep mijn hoofd.
Wat dan ook al 2 maal gebeurd is. Bij de installatievoorschriften zou hier op gewezen moeten worden.

Richard Tempel

Goede site, deskundig telefonisch advies en levering volgens afspraak!

Korte lijnen, snelle opvolging.

Ingenhoes

Goed, de foto’s van de producten die je zoekt zijn essentieel om te slagen.

Vic Schrijnemaekers

Prima Service, er zat bij de afzuikap een kapot vetfilter bij, daar over gebeld en de volgende dag al een nieuwe binnen gekregen!
super snel en prima opgelost

goede service!

gewoon zo doorgaan!

AH Jans

Heel prettig. Na het verkeerde besteld te hebben heeft Uw medewerker Erik Zuidema het prettig opgelost.

Zie boven.

Zie boven

Maud van de Vooren

Het account was snel aangemaakt en de order ook snel bevestigd.

Ja, ik had een vraag gesteld op de website en werd door een medewerker opgebeld voor een uitgebreide toelichting en advies.

Jammer dat de afzuigkap een lastige manier heeft om het linker koolstoffilter te plaatsen en dat jullie dat niet kunnen verhelpen. Gelukkig braad ik het meeste rechts dus ik hoop het linkerfilter... Jammer dat de afzuigkap een lastige manier heeft om het linker koolstoffilter te plaatsen en dat jullie dat niet kunnen verhelpen. Gelukkig braad ik het meeste rechts dus ik hoop het linkerfilter minder vaak te moeten vervangen.

R.A.F. van Os

De Service was goed, er was 1 stuk niet geleverd maar de volgende dag had ik het binnen

lekker zo door blijven gaan

van Boekholt

Patrick

Overzichtelijke webshop, met veel keuze. Levering was zeer snel en werd prima op de hoogte gehouden na verzending.

Duidelijke info bij de producten

Bij sommige producten staan erg weinig foto's. Een foto geeft vaak meer duidelijkheid dan de tekst.