N. Wagemakers

Ik was blij verrast met de snelle levering. Ik werd netjes op de hoogte gehouden hoe het met de bestelling verliep.

A.M. van der Meulen

Uitstekend. Het gezochte onderdeel was vlot te vinden.

Uitnodigen te bellen , bij twijfel juiste product is zeer comfortabel.

Ad Jongenelis

Makkelijk zoeken naar een product op de website en snelle vlotte levering van het bestelde item.

h.a dokter

Prima !!!

nergens anders te koop

nee

Steve webbe

Supersnelle levering, goede prijzen

Netjes levertijden vermeld, prijzen, gegevens van apparaten vermeld

Paul Hogervorst

Duidelijk winkel en goede bezorging.

Ik had een vraag over het door mij bestelde product hier werd snel en goed op geantwoord.

nee

WJ

Dit bedrijf bood als een van de weinigen dit onderdeel voor mijn afzuigkap aan.

T. Keijdener

Eerst telefonisch informatie ingewonnen en vervolgens online besteld. Kan alleen maar zeggen: 'chapeau'!

Seerp vd Schaar

Niets op aan te merken. Goed bereikbaar en zeer vlotte afhandeling.

Zeer vlotte afhandeling

Kosten verzending t.o.v. anderen erg duur.

Reactie Afzuigkap.nl:

Goedendag mijnheer v.d. Schaar,
m.b.t. uw opmerking over het "duur"zijn van onze verzendkosten het volgende:
wij hebben u een kwetsbare printplaat/elektronica geleverd, in een robuuste verpakking en geleverd door DHL. Dit alles ter voorkoming van transportschade, waaraan u dan immers niets heeft en wij ook niet. Uiteraard kunnen we een deel van deze bezorgkosten "verstoppen" in de prijs van het artikel, maar daarmee houden wij u en onze andere klanten immers voor de gek? Ons beleid is om de verzending kosten bij lager geprijsde artikelen neutraal te houden. De kosten van de verpakking, de arbeid van het verpakken zelf en de kosten van verzending worden gedekt door onze in rekening gebrachte kosten. Wij verdienen er zeker niet aan. Overigens rekenen we in het geheel geen kosten indien het totaalbedrag van de bestelling meer dan € 100 is.
Hopelijk bent u zeer tevreden over het aan u geleverde elektronica-artikel. Met vriendelijke groet, Afzuigkap.nl

M. van Vuuren

Artikel was niet aanwezig binnen de webshop maar na contact was dit direct opgelost. Snelle reactie en prima service.

vriendelijk en snelle reactie op vraag