Meulensteen

Was prima

R.R. Heiwegen

Uitstekend geholpen uitgebreid vertelt hoe de apparatuur werkt.

Prijskwaliteit goed en service

A.J. van der Horst

Prima webwinkel. Duidelijke site

Prima klantenservice, snelle afhandeling

Niet echt

J. van Zwieten

Goed overzicht met veel informatie, het zoeken gaf wat problemen, maar na uitleg ook duidelijk. Een groot assortiment.

Veel keuze mogelijkheden. Eenheleboel "side information", handig.
Telefonisch bereikbaar voor vragen, dat is niet altijd vanzelf sprekend.

Als ik iets zou willen toevoegen dan misschien een: "denkt u ook aan" en dan verwijzen naar accessoires, wordt wel eens vergeten mee te bestellen denk ik. (ik dus)

Koenders

Veel snellere levering dan dat op de site stond

Nvt

Reijven

Uitstende service en snel geleverd, wordt netjes op de hoogte gehouden betreft bestelling

André Kastelein

Correct. Goede communicatie.

Ten hoor

Perfect snelle levering
Ik heb mijn winkel gevonden

NiiNiiX B.V.

Erg goed telefonisch advies gekregen, de betaalbare afzuigkap hangt prachtig

binnen 1 dag netjes afgeleverd! TOP

Sandra pieke

Wist niet precies welk product ik nodig had ter vervanging van mijn originele profuct maar mbv telefonisch advies waarbij ik een artikelnummet doorkreeg, kon ik makkelijk bestellen

Telefonisch goed geadviseerd

Verzendkosten van 7,95€ zouden minder kunnen

Reactie Afzuigkap.nl:

Geachte mevrouw Pieke,
m.b.t. uw opmerking over het "wel wat minder kunnen" van onze verzendkosten het volgende: we kunnen een deel van de bezorgkosten "verstoppen" in de prijs van het artikel, maar daarmee houden wij ons inziens u en onze andere klanten voor de gek. Ons beleid is om de verzendkosten bij lager geprijsde artikelen kostenneutraal te houden. De kosten van de verpakking, de arbeid van het verpakken zelf en de kosten van verzending van een pakket worden volledig gedekt door de aan u in rekening gebrachte kosten. Wij verdienen daar verder niets aan. Overigens rekenen we in het geheel geen kosten indien het totaalbedrag van de bestelling meer dan € 100 is. Hopelijk bent u zeer tevreden over het aan u geleverde artikel. Met vriendelijke groet, Afzuigkap.nl