peter leunissen

Goedcer ervaring Persoonlijke service. Snelle afhandeling

Persoonlijk contact nav de onduidelijkheid (bij mij) welk paneel ik moest bestellen

Site vind ik niet heel duidelijk

Reactie Afzuigkap.nl:

Geachte heer Leunissen, bedankt voor uw bijgaande referentie. Fijn dat u ons op vrijwel alle punten als goed beoordeelt! Spijtig evenwel dat u onze website niet erg duidelijk vindt, dit te meer... Geachte heer Leunissen, bedankt voor uw bijgaande referentie. Fijn dat u ons op vrijwel alle punten als goed beoordeelt! Spijtig evenwel dat u onze website niet erg duidelijk vindt, dit te meer omdat wij juist hierop toch heel veel complimenten krijgen. Wij zullen er zelf nog eens kritisch naar kijken. Hopelijk ben u heel tevreden over onze geboden persoonlijke hulp in deze en met het gekochte artikel. Onze beste wensen voor een goed 2019! Hartelijke groet, Afzuigkap.nl

Piet

Overzichtelijk en makkelijk te bestellen

Producten op voorraad

net

jan Pronk

Top geregeld, onderdeel besteld vaan een afzuigkap op leeftijd en een paar dagen later in huis

snelle levering

M. Schmaltz

Eenduidelijke website waar ik snel het door mijn gewenste produkt vond. Duidelijke coomunicarie over de levering. Dit ook in de fase tussen het plaatsen van de bestelling en de daadwerkelijke... Eenduidelijke website waar ik snel het door mijn gewenste produkt vond. Duidelijke coomunicarie over de levering. Dit ook in de fase tussen het plaatsen van de bestelling en de daadwerkelijke levering. Produkt goed verpakt ogen ontvangen. Kortom een prettge ervaring.

Brunekreeft

Prima, klantenservice was ook top

Duidelijk

Nvt

K Doldersum

Sorry voor mijn reactie dit had niet mogen gebeuren

Wij zijn heel blij dat jullie het pakketje nog hebben opgestuurd aangezien we eerst hadden vergeten om het huisnummer op te zetten

Ik zou het aanbevelen bij vrienden en bekenden

niet van toepassing

Reyna Veldhuis

Dat ging prima.

Ja nadat de melding kwam dat het product (toch) niet op voorraad was. Werd IJ keurig geĆÆnformeerd wanneer ik het wel kon verwachten.

Houd de website in de gaten en ga na of aangeboden producten inderdaad op voorraad zijn (direct leverbaar ). Belangrijk met het oog op inplannen installatie.

Henk Vermeulen

Enige tijd geleden een muurdoorvoereenheid besteld. Door foutje mijnerzijds paste deze niet. Na telefonisch overleg kunnen terugsturen en de betaalde factuur werd keurig gecrediteerd.

Komen na wat ze zeggen.

Mogelijk kan er wat sneller gereageerd worden. Op mijn initiatief heb ik een paar keer telefonisch contact gehad omdat ik even niets hoorde. Bij een grotere alertheid hadden zij ook met mij contact... Mogelijk kan er wat sneller gereageerd worden. Op mijn initiatief heb ik een paar keer telefonisch contact gehad omdat ik even niets hoorde. Bij een grotere alertheid hadden zij ook met mij contact kunnen opnemen.

K Doldersum

Een leuke site

Reactie Afzuigkap.nl:

Geachte heer Doldersum, uw beoordeling in totaal zijn we blij mee, maar dat u ons een 6 geeft voor reactiesnelheid is o.i. niet terecht. Immers u heeft zelf vergeten om uw huisnummer op te geven,... Geachte heer Doldersum, uw beoordeling in totaal zijn we blij mee, maar dat u ons een 6 geeft voor reactiesnelheid is o.i. niet terecht. Immers u heeft zelf vergeten om uw huisnummer op te geven, waardoor wij dat samen met PostNL eerst moesten achterhalen en intussen een 2e pakje hebben toegezonden. In ieder geval zijn we erg blij met de door u aan ons toegekende 9 voor onze klantvriendelijkheid :-)