Van Dijk

Onderdeel besteld voor de afzuigkap. Deze teruggestuurd toen bleek dat mijn vader deze al had weggedaan

Zeer snelle reactie en uitstekende klantenservice

Ga zo door

Ziehe

Juiste onderdeel, snelle afhandeling en top verpakt!

Goed verpakt

Danielle

Zeer correct en snelle verzending.

Ik was verbaasd dat ze zoveel onderdelen verkopen.

Ik zou het niet weten.

Danielle

Die was goed.

Verbaasd dat ze zoveel onderdelen hadden. Maar ook alleen omdat er iets kapot ging van de afzuigkap anders had ik dit niet geweten.

Weet ik niet

Xxxx xxx

Prima service en communicatie

Gert-Jan Kamminga

Snelle en goede service.
Het product was van goede kwaliteit en zeer netjes verpakt, Super!

L. van Sparrentak

Goed te vinden via zoekmachine

Celal Kasap

Super, erg tevreden. Ondanks dat ik door me eige fout meerdere verkeerde onderdelen had besteld voor een oude afzuigkap, deden ze niet moeilijk. Voordat ik de verkeerd bestelde delen terug had... Super, erg tevreden. Ondanks dat ik door me eige fout meerdere verkeerde onderdelen had besteld voor een oude afzuigkap, deden ze niet moeilijk. Voordat ik de verkeerd bestelde delen terug had gestuurd, had ik de juiste onderdelen al binnen.

M.brunekreeft

Goede ervaringen snelle service, we hadden het onderdeel toch niet nodig maar konden het gewoon terug sturen! Top

Goed en duidelijk

Als je iets terugstuurd moet je eigenlijk geen verzend kosten betalen

Reactie Afzuigkap.nl:

Geachte heer Brunekreeft, bedankt voor uw overwegend zeer positieve reactie! Dit behoudens uw opmerking dat u het niet gebruikte onderdeel zelf moest terugzenden aan ons. Andere webwinkels... Geachte heer Brunekreeft, bedankt voor uw overwegend zeer positieve reactie! Dit behoudens uw opmerking dat u het niet gebruikte onderdeel zelf moest terugzenden aan ons. Andere webwinkels hanteren daarin wellicht een afwijkend beleid, maar wij hanteren scherpe prijsstellingen en gaan er van uit dat onze klanten de gewenste en passende onderdelen kopen en behouden. Indien men twijfelt of het de juiste onderdelen zijn kan men, zoals vermeld op onze website en ook bij elke relevant product, ons hierover uiteraard bellen voor een goed advies. Wij wensen u een goed 2019, Hartelijke groet, Afzuigkap.nl