Paulien de Jong

Artikel was met behulp van typenr makkelijk te bestellen.

Ze hebben ook filters voor oudere afzuigkappen.

annemiek hessels

Goed vindbaar, overzichtelijk.
Ook snel en direct contact via de app, zelfs in de avonduren behulpzame reactie.

vriendelijk en snelle hulp ivm aanpassen van bestelling.

doorvragen over type/model bestelling bij oude(re) modellen afzuigkappen. Gemiddelde klant heeft onvoldoende verstand van details waar het toch vaak om gaat in de technische wereld (stekkertje uit... doorvragen over type/model bestelling bij oude(re) modellen afzuigkappen. Gemiddelde klant heeft onvoldoende verstand van details waar het toch vaak om gaat in de technische wereld (stekkertje uit 2001 of 2011 maakt serieus verschil). Voorkomt heen en weer gestuur van producten.

René Mulder

Groot assortiment en snel verzonden

Corstens

Telefonisch vriendelijk en behulpzaam

Duidelijke uitleg en foto

Nee niet specifiek

hj nieuwenhuizen

Prima service , duidelijke webshop, snelle levering, keurig verpakt

snel en goed geleverd, het kwetsbare onderdeel was zeer goed verpakt

ga zo door

Tonny Janssen

Na eerst telefonisch wat informatie in te winnen heb ik direct daarna de bestelling gedaan. Deze is diezelfde dag verstuurd en de volgende dag al ontvangen. Super en de prijs was ook de scherpste... Na eerst telefonisch wat informatie in te winnen heb ik direct daarna de bestelling gedaan. Deze is diezelfde dag verstuurd en de volgende dag al ontvangen. Super en de prijs was ook de scherpste aanbieding. Top en zeker het vertrouwen waard.

Correcte en duidelijke informatie via het telefoongesprek wat ik had en wat vaak beter werkt dan mailen.

Monique Peet

Hele prettige ervaring.

Bedrijf gebeld over levertijd, kreeg Erik aan de telefoon. Zeer klantvriendelijk, heel goed geholpen. Hij heeft ervoor gezorgd dat we de afzuigkap binnen een week geleverd kregen. Tevens stuurde... Bedrijf gebeld over levertijd, kreeg Erik aan de telefoon. Zeer klantvriendelijk, heel goed geholpen. Hij heeft ervoor gezorgd dat we de afzuigkap binnen een week geleverd kregen. Tevens stuurde hij de handleiding i.v.m. de maten en ophanging voor de elektricien. Zeer handig en zijn we hem ook erg dankbaar voor. Top geholpen. Bedankt Erik!

J. De Bruijne

Aart C. Lodder

Betreft vervanging van bedieningsmodule van in 2008 gekochte wasemkap K7088-65 van Axiair. Geweldig professioneel geholpen met een nieuwe module. Helpen van een consument om een probeem op te... Betreft vervanging van bedieningsmodule van in 2008 gekochte wasemkap K7088-65 van Axiair. Geweldig professioneel geholpen met een nieuwe module. Helpen van een consument om een probeem op te lossen. Snel en acuraat. Met als nazorg een telefoontje: is het gelukt! Waar kom je dat nog tegen.

Zie boven. Buitengewoon klantvriendelijk/professioneel/ oplossi gsgericht. Overigens in 20@7 eenzelfde ervaring. Kennelijk hoort dit bij de bedrijfscultuur.

Gelet op het vorenstaande zijn er geen verbetertips te geven.

voets

Ben zéér tevreden over de snelheid van levering.
Ben zéér tevreden over de snelheid van levering.
Ik heb niet moeten surfen, aangezien ik het type van afstandsbediening binnen bereik had en met deze gegevens meteen bij u uitkwam. Bestelling ging zeer vlot, maar...
Ik vind de prijs van verzending, maar even € 25 voor een doosje dat nog géén 500 gram weegt, bij de haren genomen!!!
Zeker als je weet dat ik goederen tot 30 kg met DPD naar Nederland verzend, die ook 1 dag later arriveren, en dit mij slechts € 9,35 kost!! Moet je toch eens over nadenken
Dit is het negatieve, verder ben ik dik tevreden.