Wat vond u van het bestelgemak?
Hoe beoordeelt u de reactiesnelheid (Orderbevestiging etc.)?

kuppeveld

Goed en duidelijk

alles was duidelijk

Bea Nieuwenstein

Prima, duidelijke site

geen idee

Remco van Wieringen

Overzichtelijk en correcte afhandeling van de bestelling.

Verbeter- en of Sterke punten

Telefonisch overleg ivm de zending en levertijd, dit is erg positief door mij ontvangen. Meedenken met de klant, top service!

Cees Snoeren

O.k.

Ruim assortiment.

Reactie Afzuigkap.nl:

Geachte heer Snoeren,
Geachte heer Snoeren,
ook wij zouden graag van onze toeleveranciers meer exacte levertijden ontvangen. Maar de wereld is door Corona toch echt veranderd. Gebrek aan grondstoffen, vertraagd transport, verminderde productiecapaciteit door minder personeel ter plaatse etc.
Hopelijk zullen we - wellicht ook u - graag uiteindelijk wat meer naar het oude normaal terug kunnen gaan?
Afzuigkap.nl

T. van den Berg

Snel, goede informatie verstrekking, product goed en netjes verpakt. Fijne ervaring met deze winkel. Uiterst tevreden

Zie bovenstaand

Rob

Klasse.

Verbeter- en of Sterke punten

Snelle reactie op mail. Snelle levering

J. Kaptein

Redelijk, de omschrijving en foto's bleken niet helemaal in overeenstemming met het geleverde product.

Prijs

Reactie Afzuigkap.nl:

Geachte heer/mevrouw Kaptein,
graag willen we m.b.t. de door u gegeven zeer matige feedback onze kant van het door u aangegeven oordeel hier vermelden.
U koopt in onze webwinkel een fraaie...
Geachte heer/mevrouw Kaptein,
U koopt in onze webwinkel een fraaie en kwalitatief hoogstaande NikolaTesla inductiekookplaat met afzuiging. Deze Elica inductiekookplaten verkopen wij in grote aantallen, alle zonder enige negatieve reacties van onze klanten.
In uw geval gaat het kennelijk mis, de achtergrond daarvan is ons echter volkomen onduidelijk. U bestelt op 11 maart, zonder enig contact m.b.t. vragen uwerzijds aan onze binnendienst. De unit wordt op 12 maart aan u verzonden. Op 15 maart neemt u voor het eerst contact op met onze binnendienst met als vraag of een inductie kookplat kan worden behandeld met "schurende middelen". Onze binnendienst medewerker beantwoordt uw toch wel merkwaardige vraag met als inhoud dat het schoonschuren van het glasoppervlak van een inductiekookplaat niet erg verstandig is. Dit antwoord bevalt u kennelijk niet want u geeft daarna aan dat u de unit, die u niet eens hebt uitgepakt, maar alleen vluchtig in de doos hebt bekeken, wenst te retourneren. Van onze kant is dit verzoek uiteraard gehonoreerd omdat u 14 dagen het recht heeft op retourzending. Binnen een week daarna hebben wij e.e.a. laten uitvoeren en heeft u het door u betaalde bedrag minus de retourkosten à € 75 van ons terug ontvangen. Daarna geeft u ons een slechte feedback (wat overigens zeer zelden gebeurt) voor iets wat u had kunnen en moeten voorkomen door voorafgaand aan de koop contact op te nemen met ons bedrijf met de vragen uwerzijds. Hiermee zouden de toch wel hoge kosten van transport en terugzending voor zowel ons als u voorkomen hadden kunnen worden. Overigens is het ons nog steeds niet duidelijk waarom u een inductiekookplaat met schurende middelen wenst schoon te maken.....
Hopelijk vindt u elders nog een oplossing.
Met vriendelijke groet, Afzuigkap.nl

Wakker

Goede service en advies

toegankelijke en overzichtelijke website

Peter

Overzichtelijke website. Snelle levering. Goede informatie voorziening.

Zie boven

Maijer

Duidelijke site en mooie producten

Goede communicatie