Wat vond u van het bestelgemak?
Hoe beoordeelt u de reactiesnelheid (Orderbevestiging etc.)?

Danielle Velberg

Bestelling was snel geplaatst

Verbeter- en of Sterke punten

Ik kon meteen de kap die ik nodig had vinden

Patrick

Informatieve website, netjes verpakt, geen volgende dag levering maar dat wordt wel aangegeven.

Informatievoorziening,

wim de jong

Priema kap

Past perfect

Martin Beije

Bedieningspaneel voor afzuigkap gekocht. Onderdeel week iets af (beter) maar past en werkt perfect.

Verbeter- en of Sterke punten

Informatie opgevraagd en snel gekregen.

Puck

Zeer goed! Fijne communicatie en nette levering.

Verbeter- en of Sterke punten

Ik werd via e mail regelmatig op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. De levertijd zou 2 - 6 weken zijn en na twee weken kwam een mailtje met een verontschuldiging dat het langer... Ik werd via e mail regelmatig op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. De levertijd zou 2 - 6 weken zijn en na twee weken kwam een mailtje met een verontschuldiging dat het langer ging duren (in mijn ogen nog ruim binnen de 6 weken, dus geen probleem). Het product werd netjes geleverd en ik kreeg op tijd een melding dat het eraan kwam.

Renso Agata

Voldoende tot goed

snel levering.

hendrik stadman robaard

Snel bestellen, en ook telefonisch bereikbaar

Duidelijke fotos

Peter

Snelle service, met goede producten voor een goede prijs

Snelheid levering, prijs/kwaliteit

Harrie van Dijk

Goed, duidelijk en snel

Snelle en duidelijke levering

Reactie Afzuigkap.nl:

Beste Harrie, Dank voor je positieve feedback.
Beste Harrie, Dank voor je positieve feedback.
Verpakking blijft altijd een aandachtspunt. Afzuigkap.nl streeft ernaar de aangekochte producten, veilig en vooral onbeschadigd bij je klant te krijgen, daar is verpakking voor nodig. Ook wij krijgen veel, divers verpakkingsmateriaal van onze leveranciers. In plaats van weggooien hergebruiken wij dat zo veel mogelijk. Op deze wijze belasten we het milieu ook minder. Veel plezier met je producten. M.v.g Afzuigkap.nl

Terry Bloemert

Geweldig geholpen toen de levering later werd.

Verbeter- en of Sterke punten

Goede beschrijvingen en afbeeldingen.