Hoeveelheid informatie op de website

J. Kroes

Makkelijk bestellen en hele snelle levering.

Ilona

Voor eerste keer wat besteld. Snelle levering, leuk persoonlijk ondertekend kaartje erbij.

Mooie website, snelle levering.

Anita

Snelle levering van goede producten!

Petra

Nette site heel overzichtelijk en zeer snelle bezorging. En een mail gekregen met recepten en hoeveelheden al met al helemaal top!! Ik ga zeker vaker bestellen!

Het was geheel super.

Goede ervaring!

Simone

Zie hieronder

Hele fijne producten die elders niet makkelijk te verkrijgen zijn en een persoonlijke benadering

De prijzen zijn erg hoog.

Cees

Bijzonder klantvriendelijk, prima serviceverlening, snelle levering én... ze denken ook nog met je mee!

De snelle afhandeling bij bestellingen en de klantvriendelijkheid.

Tip: laat het blijven zoals het nu is.

Marja Hoen

Super snelle levering netjes verpakt.

De website is mooi overzichtelijk ik kon alles wat ik wilde bestellen makkelijk vinden

Ik zou graag wat meer aanbiedingen zien, ik wil heel graag vaker bestellen, maar het is best prijzig

Positieve ervaring. Levering volgens afspraak. Producten zijn goed verpakt.

Veel verschillende producten, ruime keuze.

Snellere levertijd. Maar misschien had dit wel te maken met de vakantietijd.

Reactie Afvallen met Bregje:

Bedankt voor je review. Ik zie dat je de lever snelheid als niet heel positief ervaren hebt.
Ik heb het eea nagekeken en je hebt net nadat we klaar waren met inpakken besteld waarna we de dag erna (vrijdag) vrij waren ivm onze vakantie.

Dit heeft inderdaad gezorgd voor een lange levertijd die te maken had met onze vakantie. Excuses voor het ongemak, we hebben geprobeerd om dit zo duidelijk mogelijk op de site kenbaar te maken.
Normaal gesproken houden we ons juist erg goed aan de belofte dat als je voor 12u besteld het dezelfde dag verzonden gaat worden. Echter zitten we af en toe met dagen rust (vakantie) voor onszelf om dit tempo vol te kunnen houden ;)

Linda Linda

Ik ben zeer tevreden over hoe de bestelling is verlopen. Super snel en dat terwijl het nog vakantie is. Ik werd van het begin tot het eind op de hoogte gehouden. Echt super. Andere aanbieders...

Dat je op de hoogte gehouden wordt van hoe en wat vind ik een geruststellende gedachte als je voor de eerste keer voor een groot bedrag bestelt

Ik zou niets kunnen bedenken.