Hoeveelheid informatie op de website

Prima levering.

jetty Lobregt

Mijn ervaring met dit bedrijf is heel erg goed. snelle levering , ruime sortering van producten.
Ook de kwaliteit van de producten is goed.

Dat ze zich aan hun woord houden. voorbeeld. Mijn laatste verzending augustus 2017 was op een andere plek terecht gekomen waardoor het extra lang duurde voor mijn bestelling kwam. Ze hebben mij een nieuwe bestelling gestuurd, en kreeg bericht dat bij mijn eerst volgende bestelling een bedrag van 5 euro in mindering werd gebracht met gebruik van een gegeven code. Door omstandigheden heb ik een tijdje niets besteld. Onlangs bestelde ik producten en wilde mijn code nog gebruiken maar de code werd geweigerd. Ik heb een mailtje gestuurd naar Koen en is mijn bedrag alsnog in mindering gebracht op mijn nieuwe bestelling. Dat is wel super netjes. dank je wel voor het nakomen van deze afspraak.

wat me opvalt als ik op de site ga rond kijken dat er regelmatig producten niet leverbaar zijn.
Dat is jammer als je dit wil bestellen bij mij werkt dit niet goed want dan bestel ik de rest ook niet, jammer voor de inkomsten van het bedrijf. Het is een speciaal bedrijf waar je bijzondere dingen kan kopen die je in de supermarkt nauwelijks vindt dus dat schept verwachtingen bij deze klant.

L

Prima! Veel prudukten! Duidelijke website en snelle zorgvuldige
levering.

Attente kaartje bij de levering en de mailtjes die me op de hoogte houden van mn bestelling.

Ik heb nogal wat produkten gekocht die gemengd moeten worden met water. Een simpele shakebeker is dan handig. Misschien kunnen ze dat ook aanbieden als tip? Of tussen de gratis produkten?

Snelle levering en altijd conform afspraken

Esme van hes

Ik vind de levering super snel en de producten zijn enorm fijn. Je hebt veel variatie en voor iedereen wat! Bij ons thuis is de hele familie er blij mee!

Snelle levering, gevarieerde producten, goeie prijs kwaliteit producten

Wat vaker nieuwe producten in het assortiment en/ of elke week een aanbieding van enkele producten

Agnes

Prima, ze houden je goed op de hoogte over het verloop van je bestelling.

Duidelijke informatie over de producten.

Erg goede service, snelle levering, perfecte afhandeling bij mankement/niet op voorraad

Service

Sally

Echte kwaliteitsproducten en prima keuze voor low carbers, verzorgde en snelle levering...altijd een top ervaring!

Enkel goede ervaringen, veel uitleg op de site en ruim gamma aan low carb

Vind het prima zo maar als er nog meer keuze komt voor keto zou ik dat zeker toejuichen!

Linda Witte

Fijne site door alle info

Bij alle producten staan de voedingswaarde en ingrediënten duidelijk beschreven. Na de bestelling ook heel fijndat je mail krijgt over je pakket

Denise

Snelle levering.
Veel keuze.
Oftewel tevreden :)!

Veel keuze!

Misschien een soort combinatiepakketten maken met eiwit dieet producten?
Voor de verschillende fases met een folder oid erbij.