Hoeveelheid informatie op de website

Ilona

Fijne ervaring! Duidelijke site, snelle levering, goede correspondentie.

Goede info op site.
Na levering nog mail met uitleg over producten en recepten!
Leuke bedankkaart bij levering.

Ikzelf zou het heel fijn vinden om de houdbaarheidsdatum van producten te weten zodat ik weet of ik misschien meer/minder tegelijk kan kopen.
Ik besef wel dat dit misschien voor jullie niet echt te doen is.

Henk de Nennie

Dit mijn eerste keer dat ik het deed met Bregje: het ging perfect

Eenvoud van eigelijk alles.
Goede site, goede artikelen.

A Muis

Mijn ervaring is prima, snelle levering, producten erg goed

Wanneer je een bon krijg voor je verjaardag, moet je eerst wel voor 25 euro bestellen, andere waardebonnen kan ik mij dat voorstellen, maar voor je verjaardag???

Anke Meijers

Fijne en overzichtelijke webshop met mooie producteb.

Goede uitleg bij de producten en waar ze goed voor zijn, maar ook de duidelijke waarschuwing / uitleg dat bepaalde producten voor bepaalde diëten of fase in het dieet van Bregje niet geschikt zijn.

Iets meer toelichting hoe je het dieet van Bregje kunt volgen. Doe je dit zelf of moet je je aanmelden en wat zijn de kosten dan? (Heb ik niet op de website kunnen vinden)

AW

Perfect! Veel keuze, snelle bezorging en het beste is de topservice. Je wordt snel en persoonlijk geholpen.

Topservice

Gina van Kalkeren

Mijn ervaring met dit bedrijf is positief. Ze hebben goede producten en snelle levering. Komt de bestelling thuis aan, dan zit er altijd een kaartje in met de groeten van Koen en Bregje. Erg...

Monica van Es

Snelle levering, producten prima verpakt.

Aanbiedingen zouden leuker kunnen zijn. Ik vind iets waar slecht 5-8% korting op is niet echt een aanbieding om dan extra te bestellen. Een echte aanbieding met minimaal 20-30% korting is echt een aanbieding. Je zult dit dan ook eerder een keer willen uitproberen.
En bij een aantal spullen staat geen inhoud/gewicht.

Goed vindbaar en snelle bezorging

unieke producten

Christa Uithol

Zeer snelle levering, de producten zijn heel goed verpakt.
Er wordt ook netjes een track en trace code gemaild zodat je je bestelling kunt volgen.
Ik heb er meerdere keren besteld en is...

Duidelijke produktomschrijving, zeer snelle levering, klantvriendelijkheid,

Geen, ga zo door, alles is piekfijn in orde

Martine

Zeer prettig en duidelijk gesorteerd