Hoeveelheid informatie op de website

Helen

Snel de bestelde spullen geleverd!!
Héél fijn om te bestellen en ook de goedkoopste dat is zeker een pluspunt!!

Prima, snel en duidelijk

Goedkoper dan anderen, variatie. Extra attentie van had getekende kaartje maakt het persoonlijk

Pas een keer gebruik gemaakt. Zal het weer doen, maar kan geen verbeterpunten zo snel bedenken

Meggie

Goede service, je wordt vriendelijk te woord gestaan.
snelle levering.

betaallink

even een seintje als er dingen weer leverbaar zijn

Reactie Afvallen met Bregje:

Hoi Meggie,

Bedankt voor je review. Ik zie dat je aangeeft dat je het fijn zou vinden om een seintje te krijgen als iets weer op voorraad is. Indien een product niet op voorraad is staat er op de plaats waar normaal de knop staat van "Voeg toe aan winkelwagen" een link waar je op kunt klikken om zo'n seintje te krijgen. Je krijgt dan automatisch een email als dat product weer op voorraad is gekomen.

Groeten,
Koen

Angelique Wensink

Super snelle levering en zelfs nog tips via de mail, super !!!

Els Brekelmans

Het bedrijf werk uitstekend, zelfs voor mensen net als ik die niets snappen van de pc

ja Bregje en Koen staan steeds klaar om al mijn vragen over afvallen of de pc e beantwoorden

ik kan niets verzinnen, want ik vind het een top bedrijf dat mij door een moeilijke periode heen helpt

Julièt

Super snelle levering waarbij ik goed op de hooge ben gehouden van waar het pakketje zich bevond. Alles is erg zorgvuldig verpakt.

Zorgvuldig in verschillende opzichten. Vriendelijk en betrokken in mail en kaartje bij bestelling. Je weet waar je aan toe bent.

Ik zou het fijn vinden als de Amerikaanse Atkins producten weer door jullie verkocht zouden worden.

Mascha

Snelle service

Gelijk duidelijke mails, snelle levering

Iets meer reviews bij de produkten

Suzan

Makkelijk te bestellen! Goede en duidelijke beschrijvingen. Had m’n bestelling snel in huis.

Goede uitleg bij de producten.

Website iets minder “druk”

Snelle en correcte levering.

Suzanne Wind

Goede, snelle service met een persoonlijke touch