Hoeveelheid informatie op de website

Wicky Makenbach

Groot assortiment en snelle service

Snelle aflevering en altijd nieuwe artikelen

Ook aflevering in het buitenland. Moet het nu via mn nichtje bestellen en dan stuurt zij het naar mallorca

Hallo Wicky,

Bedankt voor je review.
Ik zie je vraagt of we ook naar Mallorca kunnen versturen. Je kunt bij ons gewoon in het landenlijstje kiezen voor Spanje. We hebben meer klanten in Spanje zitten. (en nog veel meer landen)....
Dus wellicht een tip voor je voor de volgende keer ;)

Groeten,
Koen

Super makkelijk site alles duidelijk. Bestelling snel binnen

Duidelijke beschrijving bij producten

Wat beter dingen onder kopjes verdelen bv chips bij chips snoepjes bij snoepjes etc

Laila

Erg fijne ervaring met het bestellen van mijn producten, mijn volgende bestelling staat al weer klaar!

Veel informatie en wanneer iets niet duidelijk is is contact altijd mogelijk.

Goede snelle service

Snelle levering en leuk kaartje erbij met wie het pakje heeft klaargemaakt. Echt een mooie persoonlijke touch!

Persoonlijke touch dmv een kaartje

I

Persoonlijke touch dmv een kaartje

I

Snelle bezorging

De vershouddatum op de bestelde artikelen viel tegen

Reactie Afvallen met Bregje:

Helaas hebben de verse producten uit Amerika zoals de door jou bestelde Mama Lupe's een versdatum die ongeveer 3 weken in de toekomst ligt.
Dit is het advies wat we van de fabrikant krijgen. Hier kunnen we zelf helaas niets aan doen. Dit is typisch iets voor "Verse producten".
Echter zijn het wel veruit de lekkerste tortilla's vinden we zelf.

Ik had een vraag, maar werd zeer goed en hartelijk geholpen. Snelle en goede levering. Erg tevreden en ga zeker nog een keer bestellen.

Goede overzichtelijke website en goede klantenservice.

Meer informatie over de voorraad (niet meer leverbaar omdat het uit voorraad is of omdat het uit het assortiment is?)

Bedankt voor je review.
Als producten uit ons assortiment zijn dan zetten we dat er eigenlijk altijd wel bij met Op=Op of "uit productie" of iets dergelijks.
Echter zijn er ook een flink aantal producten die maar beperkt leverbaar zijn vanuit de fabrikant. Er zijn producten in onze shop die we iedere week aangevuld krijgen, maar sommige producten zijn ineens dan een half jaar niet leverbaar vanuit de fabrikant.
We werken hard om alles zo goed mogelijk op voorraad te houden.

Pinky

Duidelijke website, veel produktkeuze. Vlotte verzending. Erg duidelijk en goed geregeld!

Duidelijke afhandeling en verzending.

Kan ik zo niet bedenken.