Hoeveelheid informatie op de website

Prima verzorgde bestelling ontvangen

Leuk kaartje erbij, alles goed ingepakt.

Tot nu toe geen verbeterpunten.

Deirdre Van den Berkt

Mijn ervaring is goed. De site mag wel iets gebruiksvriendelijker. De communicatie via de mail is helder.

De producten zijn in verschillende dieet categorieën ingedeeld.
De product omschrijvingen zijn duidelijk.
Na de plaatsing van een product in je winkelwagen worden tips gegeven van producten die andere klanten kochten naast het gekozen product.

Als de aantallen in de winkelwagen worden aangepast moet je eerst weer op winkelwagen verversen drukken voordat de prijs wordt aangepast.
Ik vind het fijner als de prijs direct wordt aangepast na het aangepaste aantal.

Een heel uitgebreid assortiment. Wat fijn om zoveel keus te hebben.

Snelle levering en goede producten en enorm klantvriendelijk.

J. Kroes

Zeer tevreden, snelle levering. Mocht er onverhoopt iets niet in orde zijn wordt dat na een belletje direct kostenloos verholpen.

Gevarieerd aanbod van koolhydraat arme producten.

J. Kroes

Gevarieerd aanbod van koolhydraat arme producten.

J. Sprong

Duidelijke site met een ruim assortiment

Doordat er voldoende product informatie van de producten beschikbaar is, alles wat je wilt weten staat goed gesorteerd onder tabbladen, is het makkelijk de juiste keuze te maken.

Als je een product zoekt komt er heel klein onder te staan wat er gevonden is, op een of andere manier vindt ik dat verwarrend. En er komen ook product foto’s en als je die kiest is het moeilijker om het hele assortiment van die fabrikant te vinden, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.

Ik had de website gecontacteerd over een product dat niet in voorraad was. Hier is enorm snel gehoor aan gegeven en
1 week erna waren ze in voorraad. Ook werd hier op een vlotte en snelle...

Begaandheid met de klant, vlotte communicatie, correcte prijs!

Wel, ik vraag me af hoe het komt dat het product dat ik wou zo lang uit voorraad bleef ( cavalier smeltchocolade). Toen ik er iets over vroeg was het onmiddellijk opgelost, waarvoor dank. Maar had ik niet de moeite genomen om een e- mail te sturen dan zou ik waarschijnlijk ergens anders besteld hebben.

Kelly Schoolderman

Hele snelle service! Alles is op voorraad en de site is heel gebruiksvriendelijk. Ook fijn dat de optie er is om achteraf te betalen, daardoor kon ik mijn bestelling al plaatsen toen ik nog op...

Alles is heel duidelijk geordend op categorie, wat het bestellen super makkelijk maakt.
Ik hoef nagenoeg niet na te denken wat onder koolhydraatarm valt (dat is hetgeen wat ik doe), waardoor ik gewoon kan aanklikken wat ik graag wil hebben! Fijne producten ook vooral en de prijs is niet belachelijk hoog.

Ik zit hier nu al zo'n 10 minuten over na te denken, maar ik kan er niet op komen.. Jullie zijn gewoon een super bedrijf!

Linda

Alleen maar goede ervaringen. Jaren geleden al regelmatig wat besteld. Nu weer opnieuw en assortiment is top.

Lida

Gewoon zo als het hoort! Snelle nette levering. Zoveel keuze uit verschillende producten dat ik maar moeilijk een keuze kon maken, ik ga dus zeker vaker bestellen.

Veel keuze. Producten gesoorteerd bij elkaar wat zoeken eenvoudiger maakt.

De website werkt niet heel lekker op mijn iPad, op de pc gelukkig geen problemen. (Drop-down onderdelen)