Hoeveelheid informatie op de website

Sandra

Uitstekend. Ruime keuze koolhydraat beperkt/vrij assortiment

Had nog nooit eerder een bestelling gedaan bij Afvallen met Bregje, dit is de eerste keer. Ze hebben een goede en snelle levering. Goederen goed ingepakt. Leuk persoonlijk kaartje erbij :) Ga zeker...

De supersnelle levering en het persoonlijke kaartje waren voor mij sterke punten van dit bedrijf.

Ik zou zo geen verbeterpunten kunnen noemen.

Echt prima service. En snelle levering.

Gerie Pauw

Prima service.

De site gebruiksvriendelijker maken.

Suzan Boonstra

Men is altijd klantvriendelijk, bestellingen worden de volgende dag bezorgd.
Bovendien is de kwaliteit altijd prima in orde!

Snel geleverd, producten zijn van goede kwaliteit!

Fijn dat de producten op de site in het Nederlands beschreven staan, zo ook de bereidingswijze. Dit staat op sommige producten in een andere taal namelijk.

Geen.

Annick Morrhey

Snelle, vlotte levering. steeds keurig verpakt.
deze keer iets extra erbij gekregen (Stevia druppels gratis) en dat was wel erg fijn want nu kan ik dit product ook eens uitproberen en als het...

snelle, vlotte levering

jammer dat op de kortingsbon om bij de volgende aankoop 5 euro korting te krijgen een einddatum staat. je hebt niet veel nodig van de zoetstof dus de kans dat je snel terug iets nodig hebt is vrij klein( ik bestel ook meerdere verpakkingen in een keer) en dan is de bon natuurlijk niet meer geldig als je opnieuw gaat bestellen. en het is toch allemaal vrij prijzig dus een kleine korting is altijd mooi mee genomen

Prima! goede en snelle levering. Fijn dat op de doos geen afzender stond aangezien het pakketje bij de buren is afgeleverd. De discretie is heel fijn.

duidelijke website, veel producten en snelle levering.

Voorbeeld dagschema/weekschema... wat kan je het beste eten in welke fase bij eiwitrijk of koolhydraat arm dieet.

De levering was correct en snel uitgevoerd.

grote keuze, goede uitleg

Cees

Zeer goed bedrijf en zeer vriendelijke mensen

Het klopt altijd en altijd op tijd

Niets