Afvallen met Bregje

Afvallen met Bregje Ook benieuwd naar feedback over de webshop Afvallen met Bregje? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company2046
2046 beoordelingen
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Afvallen met Bregje met 9.6/10. Gebaseerd op 2046 ervaringen.
Hoeveelheid informatie op de website

2046 Reviews

Doedee
Doedee

Ik merk wel dat een aantal producten, die ik toevallig wil hebben niet voorradig zijn. Ik begrijp dat men afhankelijk is van leveranciers.bregje is niet de enige met dit probleem maar ik hoop dat daar iets aan te doen is.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle bezorging thuis of ook makkelijk bij punten in de buurt.

Pien
Pien

AMB heeft meer producten dan vergelijkbare websites

Score voor Afvallen met Bregje:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Afvallen met bregje is een prettige website met informatie over diverse diëten en de daarvoor geschikte producten..

Caroline Confurius
Caroline Confurius

De snelheid van reactie op vragen.

Het is aan de ene kant jammer dat als je wat wil bestellen en iets is er niet je je spullen niet alvast kan "reserveren". Want de kans bestaat dat als het weer op voorraad is een ander product dan op is.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heel tevreden. op mail wordt erg snel gereageerd. als iets niet op voorraad is komen ze met voorstellen voor een gelijkend product. snelle levering. helemaal top.

Uitstekend (10/10)

AmB denkt vanuit het perspectief van de afvaller: wat zou iemand die dit dieet doet echt nodig hebben of missen. Daardoor is het assortiment doorspitten geen lange vervelende zoektocht maar een feest van herkenning

het viel me op dat het vulmateriaal wat jullie gebruiken zowel slecht scoort op bescherming als op gewicht. Zou het voor jullie niet goedkoper en beter zijn om bijvoorbeeld luchtzakjes of loosefill te gebruiken?

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ze hebben een groot assortiment voor een degelijke prijs en een snelle levering! met andere woorden, een zeer goede ervaring ;-).

Leuke en goede site

Geen verbeter punten

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Alles was goed te vinden op de site.

Claudia Lazeroms
Claudia Lazeroms

Site is zeer overzichtelijk en uitgebreid

Ik zou het fijn vinden als ik op een product klik dat ik in een oogopslag kan zien hoeveel er van wat in zitten dus koolhydraten vetten enz. Het etiket wat op de verpakking staat

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Werkt heel snel reageren snel op de mail en houden je op de hoogte.

Carolina Diaz

The company's service is great and also their products! some are a bit expensive to buy but i don't think is their decision, i suppose that comes from the supplier, i just wish i could buy more that's all. products arrived really fast and in perfect condition. thank you!.

Zeer goed (9/10)

Lagere verzendkosten voor brievenbus pakketen

Score voor Afvallen met Bregje:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super ervaring...snelle bezorging! alleen dure verzendkosten voor een pakketje wat door de brievenbus kan.. voor de rest geen opmerkingen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super snelle service, blij met de snelle levering!.

Deborah van Zandt
Deborah van Zandt

snelle levering
keurig op tijd
duidelijke website
overzichtelijk
..... en niet belangrijk maar erg attent dat kaartje wat bij de bestelling zat leuk!! maakt het persoonlijker !

kan niks negatiefs bedenken gewoon doorgaan met jullie passie ;-)

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Toevallig tegen gekomen omdat ik aan het zoeken was naar koolhydraatarm eten......
mooie en makkelijke website en ook nog een super snel en op tijd geleverd!.
wat ik ook fijn vind is dat je per product nog kan opzoeken hoe je het bereid top!!.
iedereen die koolhydraatarm wil eten in onze vriendenkring vertel ik over bregje......

Bedrijfsinformatie

Bij ons heb je de keuze uit meer dan 600(!) dieet producten.

Wij hebben een selectie gemaakt uit de beste eiwitdieet- en koolhydraatarme producten. Bij ons kun je niet alleen terecht om af te vallen, maar zeer zeker ook om op gewicht te blijven als je eenmaal afgevallen bent.

Naast het feit dat wij gewoon heel erg veel producten hebben voor een hele mooie prijs vinden we het ook belangrijk dat je met al je vragen bij ons terecht kunt. Geen vraag is te gek.
Adres
;t Seuverick 12