Top bedrijf met een snelle levering en ophaalservice.

Klantvriendelijkheid van chauffeurs en klantenservice

Reactie Afvalcontainersrijnmond.nl:

Beste klant, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Een tevreden klant geeft ons extra motivatie! Hopelijk zien wij u in de toekomst nogmaals terug. Met vriendelijke groet, Team... Beste klant, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Een tevreden klant geeft ons extra motivatie! Hopelijk zien wij u in de toekomst nogmaals terug. Met vriendelijke groet, Team Afvalcontainers Rijnmond

Snel en soepel

Reactie snelheid

Ga zo door

Team Afvalcontainers Rijnmond

Zeer positief, alles verliep netjes

Extra aanwijzing werden goed opgevolgd

Reactie Afvalcontainersrijnmond.nl:

Beste klant, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn dat u uw ervaring deelt en alles goed is gelopen. Wij komen graag weer in de toekomst een bakkie doen Met vriendelijke groet, Team... Beste klant, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn dat u uw ervaring deelt en alles goed is gelopen. Wij komen graag weer in de toekomst een bakkie doen Met vriendelijke groet, Team Afvalcontainers Rijnmond

Zeer tevreden

afspraken correct en snel nakomen

nee

Reactie Afvalcontainersrijnmond.nl:

Beste klant, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Een tevreden klant maakt ons werk nog leuker! Hopelijk zien wij u in de toekomst nogmaals terug. Met vriendelijke groet, Team... Beste klant, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Een tevreden klant maakt ons werk nog leuker! Hopelijk zien wij u in de toekomst nogmaals terug. Met vriendelijke groet, Team Afvalcontainers Rijnmond

flex afbouw groep bv

Heel goed verholpen en volgens afspraak container bezorgd.

goed klant gericht

Jansen

Uitstekend

Afgesproken tijden worden nagekomen

J. Stolk

Zeer goed en op tijd geleverd

Goede communicatie

VAN DOEVEREN SOLUTIONS

Altijd goed geregeld en fijne ervaringen met het bedrijf

staan altijd klaar voor een oplossing

Reactie Afvalcontainersrijnmond.nl:

Op tijd, Netjes zeil erafgehaald en in voortuin gelegd.

Marcel

Uitstekend

Alles op tijd en aardig personeel