Overall goed

Snelle levering en ophalen

Via de site kan ik een levermoment en ophaalmoment selecteren, alleen zou het wel handig zijn als ze zich hier ook aan houden. Levering en ophalen gebeurd weliswaar snel, maar op een compleet random moment. Afgelopen keer was bij het afleveren na 13.00 afgesproken, ze stonden 7.00 op de stoep. Toen lag ik nog in mn bed. Bij het ophalen kwamen ze een dag eerder dan afgesproken en was er niemand thuis, waardoor ze niet bij de container konden en ze de volgende dag nog een keer terug moesten komen.

Hans de Zeeuw

Zeer prettig, goed geholpen (telefonisch). De container was snel geplaatst en een dag nadat we aangaven klaar te zijn weer opgehaald, dat ging allemaal heel soepel.

Snelheid, service en omgaan met speciale omstandigheden (er was een stuk weg opgebroken, maar dat was voor de chauffeur geen probleem).

We hadden een container om grond af te voeren besteld met daarin zand om tegels op te leggen. Dit zand zat los in de container, waardoor we dat eerst eruit moesten scheppen, ergens neer moesten leggen, de grond uit de tuin halen en in de container gooien en het zand daarna weer opscheppen en in de tuin gooien. Als het zand in de container in kuubzakken zou zitten had ik ze eruit kunnen laten tillen wat een handeling had gescheeld.

Reactie Afvalcontainersrijnmond.nl:

Beste klant, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Met betrekking tot het zand, wij hebben de mogelijkheid om de container leeg te storten. Dus dat vind ik erg... Beste klant, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Met betrekking tot het zand, wij hebben de mogelijkheid om de container leeg te storten. Dus dat vind ik erg vervelend dat dit niet bij u bekend was. Wij hopen u in de toekomst nog een keer van dienst te mogen zijn. Afvalcontainers Rijnmond

Snel en correct. Alles volgens afspraak

Alles kan via internet

Nee. volgens mij is dit wat de klant wenst

Eelke Turkstra

Eenvoudige en betrouwbaar gebleken wijze van bestelling en retourneringen container. Prettige en attente aflevering van container.

Eenvoudige en betrouwbare wijze van bestelling

Had graag een bevestiging gehad van het tijdstip van ophalen

Reactie Afvalcontainersrijnmond.nl:

Beste klant, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Bedankt voor uw verbetertip. Wij zullen navragen of deze mogelijkheid bestaat, zodat klanten ook een... Beste klant, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Bedankt voor uw verbetertip. Wij zullen navragen of deze mogelijkheid bestaat, zodat klanten ook een bevestiging krijgen bij het afvoeren van een container. Wij hopen u in de toekomst nog een keer van dienst te mogen zijn. Afvalcontainers Rijnmond

Top!!

Snel, correct en duidelijk!

Gewoon goed.

Tel goed advies ter zake kundig

“Waarde voor het geld”

Service gericht , luistert naar klant

Beste klant,

Bedankt voor uw review.

Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent.

Wij hopen u in de toekomst nog een keer van dienst te mogen zijn.

Afvalcontainers Rijnmond

Goed bereikbaar
denken met je mee
snelle levering
fijn dat de puinbak 4 weken kon blijven staan

na opdracht te hebben gegeven dat de bak opgehaald kon worden heeft het zeker nog 2 dagen geduurd voordat de bak ook echt weg was. Tip om in de mail met bevestiging van ophalen aan te geven binnen welk tijdsbestek de bak opgehaald wordt.

van der Wal

Fijne communicatie aan de telefoon

Snelle levering, goeie website en makkelijk in gebruik.