Arjan De Hond

Snelle en correcte levering!

Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent.

Wij hopen u in de toekomst nog een keer van dienst te mogen zijn.

Afvalcontainers Rijnmond

Goed geregeld,op tijd volgens afspraak,dus goed.

nvt

nvt

Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent.

Wij hopen u in de toekomst nog een keer van dienst te mogen zijn.

Prima.

Snel en lokaal.

Ophalen had vertraging zonder bericht.

Reactie Afvalcontainersrijnmond.nl:

Beste klant, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Onze excuses dat het afvoeren van de container vertraging heeft opgelopen en u hier niet van op de hoogte... Beste klant, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Onze excuses dat het afvoeren van de container vertraging heeft opgelopen en u hier niet van op de hoogte gesteld hebben. Dit is wel hoe wij normaalgesproken werken. Wij zullen dit meenemen. Wij hopen u in de toekomst nog een keer van dienst te mogen zijn. Afvalcontainers Rijnmond

René

Gewoon correct

Jullie plaatsen containers bij particulieren. Is het niet handig hier iets onder te leggen om beschadiging te voorkomen. Ik heb zelf wat zeil neer gelegd. Maar bij zware containers kan een stuk rubber beschadiging van straatwerk voorkomen. (Ik heb overigens geen schade, maar bij slechte bestrating is een beetje schade sneller voorkomen dan gerepareerd.

Reactie Afvalcontainersrijnmond.nl:

Beste klant, Bedankt voor uw review en tip. Vanwege de stabiliteit van de containers kunnen wij niets onder de containers plaatsen, zoals rubber. We overleggen wel altijd met de klant over... Beste klant, Bedankt voor uw review en tip. Vanwege de stabiliteit van de containers kunnen wij niets onder de containers plaatsen, zoals rubber. We overleggen wel altijd met de klant over de locatie van de container en adviseren hier ook in om schades (zoveel mogelijk) uit te kunnen sluiten. Wij hopen u in de toekomst weer een keer van dienst te mogen zijn. Afvalcontainers Rijnmond

SBO de Tandem

Zeer goede ervaring. Er werd goed met ons meedacht en een goede prijsstelling

Goede communicatie en service.

Geen verbetertips

Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent.

Wij hopen u in de toekomst weer een keer van dienst te mogen zijn.

Afvalcontainers Rijnmond

Goede ervaring, netjes alles geregeld.

Vriendelijk aan de telefoon, vlot antwoord op mail vragen. Makkelijk container te bestellen in verschillende afmetingen.

Momenteel niet

Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent.

Wij hopen u in de toekomst weer een keer van dienst te mogen zijn.

Afvalcontainers Rijnmond

Marcel van der van der Weel

De levering van de container was perfect maar de ophaal tijd was dit niet.
De levering van de container was perfect maar de ophaal tijd was dit niet.
Als je er van uit gaat dat de container nog voor het weekend wordt opgehaald en ze zeggen door de telefoon dat ze dit niet halen op een tijdstip om half drie vrijdag middag.
Dus hebben we een heel weekend de container moeten laten staan en geregeld moeten kijken of er niet andere mensen er iets bij hebben gegooid.

tijd van levering , prijs, ophalen zonder aanwezig te hoeven zijn.

geef aan wanneer hij opgehaald kan worden voor je hem besteld. (betere planning met halen van de container)

Reactie Afvalcontainersrijnmond.nl:

Beste klant, Bedankt voor uw review. Wij begrijpen dat het zeer vervelend is als een belofte niet nagekomen wordt. Bedankt voor het melden en wij zullen dit opnemen in ons team. Wij hopen... Beste klant, Bedankt voor uw review. Wij begrijpen dat het zeer vervelend is als een belofte niet nagekomen wordt. Bedankt voor het melden en wij zullen dit opnemen in ons team. Wij hopen u in de toekomst nog een keer van dienst te mogen zijn. Afvalcontainers Rijnmond

Barendrecht

Zeer positief

Container wordt snel geleverd en service is prima

Netjes en vriendelijk

Makkelijk vindbaar via internet